تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۴۰۱۶۰۱
در جشن بزرگ دهه کرامت

زارعی: جاده ارتباطی لوداب آرزویم بود/ وضعیت خشک‌سالی در استان جدی است

۴
۱
زارعی: جاده ارتباطی لوداب آرزویم بود/ وضعیت خشک‌سالی در استان جدی است
کبنا ؛غلام محمد زارعی دیروز عصر در جشن بزرگ دهه کرامت که با حضور فرماندار بویراحمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیران استانی در لوداب برگزار شد، اظهار کرد: در قلب ملت و نقطه ایران حضور مبارک امام علی موسوی رضا (ع) موجب آرامش بخشی روح و روان تک‌تک ملت هست که این نعمت بسیار بزرگی است.
زارعی افزود: بخش لوداب یکی از مهم‌ترین بخش‌های استان و شهرستان بویراحمد بوده و خواهد بود، باوجود ظرفیت‌ها و منابع گوناگون آب، رودخانه، اراضی کشاورزی و استعدادهای فراوان انسانی اما متأسفانه در یک دوره‌ای توسعه و پیشرفت در بخش لوداب محروم ماند.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس بابیان اینکه به برکت نظام و تلاش مسئولین در شرایط سخت اقتصادی، تحریم‌ها، عدم فروش نفت و پایین بودن قیمت نفت بخش لوداب با جمعیتی قریب به 14 هزار نفر خدمات‌رسانی می‌شود، گفت: از سال 94 تا کنون بیش از 75 کیلومتر راه روستایی بااعتباری بالغ‌بر 30 میلیارد تومان در بخش لوداب اجرایی شد که راه ارتباطی لوداب آرزوی اصلی بنده و خواست همیشگی شما بود.
زارعی افزود: امروز 50 کیلومتر جاده اصلی بااعتباری بالغ‌بر 300 میلیارد تومان در محدوده لوداب اجرایی شده و مراحل نهایی را طی می‌کند، این کار بزرگی است که انجام شد و تداوم خواهد داشت.
وی اظهار داشت: مشکل کم‌آبی در استان و ایران اسلامی وجود دارد، به دلیل خشک‌سالی‌های متوالی متأسفانه وضعیت بارندگی در سال‌های اخیر به‌شدت کاهش پیدا کرد، اما بشارت می‌دهم که با پیش‌بینی‌های هواشناسی امسال وضعیت بارندگی در مقایسه با پاییز سال گذشته وضعیت بهتری خواهد داشت.
وی افزود: وضعیت خشک‌سالی در کشور وجود داشته و خواهد داشت و نباید تفکر می‌کردیم که بارندگی همیشه خوب خواهد بود، با پیگیری‌های صورت گرفته، سد لوداب در مرحله مطالعه قرارگرفته و تخصیص برای آب موردنیاز سد دریافت شده است.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای زارعی لطفا طوری اظهار نکنید انگار برای لوداب کاری کردین. جاده پاتاوه دهدشت دهها سال هست که شروع شده. لطفا بگین چقد براش اعتبار گرفتین؟ این طرح ملی است و اصلا ارتباطی به شما نداره. منت نذارین
لودابی
Iran, Islamic Republic of
آقای زارعی از کلیه راههای لوداب ۲۰ میلیارد هزینه نشده این سیصد میلیارد کجا بوده؟ چرا امار. به مردم میدین؟ کل راههای استان در سال ۳۰۰ میلیارد نمیشه
Iran, Islamic Republic of
جاده غیراستاندارد که هر روز خانواده ها را داره عزادار میکنه
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
مشکل آب مشکل مدیریت است نه چیز دیگر ،تغییر مدیریت علی الخصوص در آب و فاضلاب روستایی ضروری است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1