کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جشن بزرگ دهه کرامت

زارعی: جاده ارتباطی لوداب آرزویم بود/ وضعیت خشک‌سالی در استان جدی است

28 تير 1397 ساعت 10:23

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس گفت: بیش از 75 کیلومتر راه روستایی بااعتباری بالغ‌بر 30 میلیارد تومان در بخش لوداب اجرایی شد که راه ارتباطی لوداب آرزوی اصلی بنده و خواست همیشگی شما بود.


غلام محمد زارعی دیروز عصر در جشن بزرگ دهه کرامت که با حضور فرماندار بویراحمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیران استانی در لوداب برگزار شد، اظهار کرد: در قلب ملت و نقطه ایران حضور مبارک امام علی موسوی رضا (ع) موجب آرامش بخشی روح و روان تک‌تک ملت هست که این نعمت بسیار بزرگی است.
زارعی افزود: بخش لوداب یکی از مهم‌ترین بخش‌های استان و شهرستان بویراحمد بوده و خواهد بود، باوجود ظرفیت‌ها و منابع گوناگون آب، رودخانه، اراضی کشاورزی و استعدادهای فراوان انسانی اما متأسفانه در یک دوره‌ای توسعه و پیشرفت در بخش لوداب محروم ماند.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس بابیان اینکه به برکت نظام و تلاش مسئولین در شرایط سخت اقتصادی، تحریم‌ها، عدم فروش نفت و پایین بودن قیمت نفت بخش لوداب با جمعیتی قریب به 14 هزار نفر خدمات‌رسانی می‌شود، گفت: از سال 94 تا کنون بیش از 75 کیلومتر راه روستایی بااعتباری بالغ‌بر 30 میلیارد تومان در بخش لوداب اجرایی شد که راه ارتباطی لوداب آرزوی اصلی بنده و خواست همیشگی شما بود.
زارعی افزود: امروز 50 کیلومتر جاده اصلی بااعتباری بالغ‌بر 300 میلیارد تومان در محدوده لوداب اجرایی شده و مراحل نهایی را طی می‌کند، این کار بزرگی است که انجام شد و تداوم خواهد داشت.
وی اظهار داشت: مشکل کم‌آبی در استان و ایران اسلامی وجود دارد، به دلیل خشک‌سالی‌های متوالی متأسفانه وضعیت بارندگی در سال‌های اخیر به‌شدت کاهش پیدا کرد، اما بشارت می‌دهم که با پیش‌بینی‌های هواشناسی امسال وضعیت بارندگی در مقایسه با پاییز سال گذشته وضعیت بهتری خواهد داشت.
وی افزود: وضعیت خشک‌سالی در کشور وجود داشته و خواهد داشت و نباید تفکر می‌کردیم که بارندگی همیشه خوب خواهد بود، با پیگیری‌های صورت گرفته، سد لوداب در مرحله مطالعه قرارگرفته و تخصیص برای آب موردنیاز سد دریافت شده است.
 
 


کد مطلب: 401601

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401601/زارعی-جاده-ارتباطی-لوداب-آرزویم-وضعیت-خشک-سالی-استان-جدی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1