تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب : ۴۰۱۵۹۷
در نشست شورای شهرستان بویراحمد

آشنا: تخریب مناطق بکر یاسوج به اسم قبرستان‌های طایفه‌ای/ بداخلاقی سیاسی در شورای بویراحمد

۱۰
۰
آشنا: تخریب مناطق بکر یاسوج به اسم قبرستان‌های طایفه‌ای/ بداخلاقی سیاسی در شورای بویراحمد
کبنا ؛کیوان آشنا ظهر امروز در نشست شورای شهرستان بویراحمد با معاون عمرانی استاندار، ضمن قدردانی از معاون استاندار برای همکاری و هماهنگی با مجموعه شوراها در سطوح مختلف، اظهار کرد: شهرستان بویراحمد دارای پتانسیل‌های خاص خود را دارد، اما در این دو دوره اخیر شورای شهر یاسوج که به دلایل مختلف از این ظرفیت‌ها استفاده به‌حق و به‌موقع نشده است، اگر بنده صحبتی در این خصوص کنم می‌گویند که سیاسی صحبت می‌کنید.
آشنا خطاب به معاون عمرانی استاندار گفت: قبل از اینکه «عزیز فیلی» معاون استاندار منصوب شود بنده جز منتقدین حضور شما بوده‌ام، به دلیل اینکه برخی از مدیران غیربومی آن‌طور برای استان ما وقت نمی‌گذاشتند که این منطقه را خوب بشناسند ولی خدا را شکر به این نتیجه رسیده‌ایم که در این انتقاد اشتباه کرده‌ایم و بارها گفته‌ام که آقای «فیلی» انسان فنی و فراجناحی است و انصافاً بیشتر از مدیران بومی کار کردند.
عضو شورای شهرستان بویراحمد اظهار کرد: حوزه شورای شهرستان بویراحمد مشکلات سیاسی دارد و هنوز جایگاهی برای دبیرخانه شورای شهرستان نداریم که به نظر بنده مشکل آن سیاسی است.
وی افزود: اعضای شورای شهرستان بویراحمد نمی‌توانند برای برگزاری یک جلسه عادی یک ساختمانی را در اختیار داشته باشند و الآن مدت‌زمان زیادی است که اعضای این شورا نتوانسته‌اند جلسه‌ای داشته باشند.
آشنا با اشاره به اینکه حضور نماینده شورای شهرستان بویراحمد در شورای شهرستانی لازم است، اظهار کرد: رئیس شورای شهرستان بویراحمد که باید از آن در جلسات شهرستانی دعوت شود اما به دلیل مسائلی از آن دعوت نمی‌شود که بازهم این نوعی رفتار و بداخلاقی سیاسی است و به این منطقه و شهرستان آسیب می‌زند.
وی با اشاره به آرامستان‌هایی که در حومه شهر یاسوج وجود دارد، گفت: هر گروه و اشخاص مناطق بکر و گردشگری یاسوج را در اختیار گرفته‌اند، و آرامستان‌هایی در حومه شهر یاسوج به وجود آورده‌اند، انتظار می‌رود که این آرامستان‌ها به روستاهای اطراف و حومه شهر متمرکز و ساماندهی شوند.
عضو شورای شهر یاسوج بیان کرد: متأسفانه نیروی انتظامی در جایگاه‌های تفریحی و گردشگری ازجمله آبشار یاسوج هیچ‌گونه همکاری ندارد و علی‌رغم اینکه شهرداری یاسوج برای جمع‌آوری این وانت‌ها تفاهم‌نامه‌ای با نیروی انتظامی صورت گرفته است اما همکاری آن‌چنانی نمی‌بینم، از وظایف نیروی انتظامی برقراری امنیت است.
آشنا اظهار داشت: خدمات آموزشی ورزشی در نقاط مختلف شهرستان بویراحمد توزیع عادلانه شود، مکان‌های ازجمله شرف‌آباد، اکبرآباد و شهرک امام علی که حتی مدرسه راهنمایی و ابتدایی هم ندارند که این دانش آموزان باید مسیر طولانی را طی کنند تا به این مراکز آموزشی، تفریحی و ‌ورزشی دسترسی داشته باشند.
وی در پایان اظهار کرد: هیئت‌های تطبیق در مصوبات شوراها دخالت‌هایی می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ای خدا سی اظهار نظر عضو .
Iran, Islamic Republic of
عضو شورای محترم شما
حسن
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا قوت جناب اشنای درد اشنا
رضا
Iran, Islamic Republic of
. مشارکتی باش نگران این مردم نباش مگر روستای دارشاهی صلاح بدانی در مناطق بکر شهر ارمستان نیاز دارد حالا می خواهی .ی دیگر انجام دهی
قادر
Iran, Islamic Republic of
به اسم اصولگرا امدی اما درجلسات اعلام می کنی اصولگرا معنی ندارد من اصلاح طلب هستم
Iran, Islamic Republic of
در این انتقاد اشتباه کرده‌ایم و بارها گفته‌ام که آقای «فیلی» انسان فنی و فراجناحی است و انصافاً بیشتر از مدیران بومی کار کردند.تازه اعترافات جنابعالی شروع ....!!!ما هم چنان منتظر دسته دیکری از اعترافات شما درآتی هستیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!..انشالله
Iran, Islamic Republic of
در این انتقاد اشتباه کرده‌ایم و بارها گفته‌ام که آقای «فیلی» انسان فنی و فراجناحی است و انصافاً بیشتر از مدیران بومی کار کردند.بنظر من تازه اعترافتات شروع شده ادامه دار است تا اینده منتظر معترف های دیگری از شما هستیم ...انشالله
Iran, Islamic Republic of
برادر از اون آقا جواب سوالتو بپرس که اجازه نداد بعد از ۴۰ سال قبری را در کنار مرقد مطهر امام زاده شاه فرج الله جابجا کنن
Iran, Islamic Republic of
آخی هرکسی .ه ذره گپ بزنه تند ایگو قبرستون و مرده اگه راس ایگی بفکر ترافیک بفکر زیر گذره رو گذرهای شهر بفکر زنده ها باشید تا ای گردشگرای که میان این شهر شورا نداشته به .بتره بره تند زنده ول ایکنیت ایگیت مرده
Iran, Islamic Republic of
مگه گپ هم ایزنه اصلا ..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1