کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه مهم شورای معاونین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مطرح شد

مدیریت خرید متمرکز دارو و تجهیزات پزشکی مصرفی در حوزه معاونت غذا و دارو

27 تير 1397 ساعت 20:40

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از معاونت غذا و دارو تاکید نمود: برنامه ریزی مرتب و تلاش شبانه روزی در جهت مدیریت تامین و توزیع چرخه دارو در استان باید صورت گیرد.


به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، دکتر اورنگ ایلامی در روز پرکار آخر هفته خود، نشست شورای معاونین دانشگاه را در معاونت غذا و دارو تشکیل داد و بر برگزاری مناسب و میزبانی نشست روسای داتشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه 5 با موضوع مدیریت منابع تاکید نمود.
وی در این زمینه تصریح نمود: معاونت های توسعه مدیریت و منابع، غذا و دارو و درمان و همچنین بیمارستان های استان باید در زمینه "مدیریت منابع" تلاش و همکاری بیشتری داشته باشند.
دکتر ایلامی همچنین از معاونت اجتماعی دانشکاه خواست در راستای جذب همکاری بیشتر خیرین سلامت برنامه ریزی نموده و نتیجه را در جلسه آتی هیات رئیسه ارائه دهد.
از دیگر موارد مهم مطرح شده در این جلسه تامین خرید کلیه دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی در حوزه معاونت غذا و دارو با هدف کاهش هزینه ها بود که ضمن تصویب آن رئیس دانشگاه یادآور شد این کاهش هزینه ها باید مشخص و اطلاع رسانی شود.
همچنین برنامه های سایر معاونت های دانشگاه در زمینه مدیریت منابع مطرح و مجددا بر استفاده از ظرفیت و توانایی شرکت های دانش بنیان نیز تاکید شد.
 







کد مطلب: 401595

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401595/مدیریت-خرید-متمرکز-دارو-تجهیزات-پزشکی-مصرفی-حوزه-معاونت-غذا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1