تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : ۴۰۱۵۶۳
یادداشت:

نقدی بر پایین کشیدن تابلوی «شجریان» در دنا

محسن عابدیان
۱
۰
نقدی بر پایین کشیدن تابلوی «شجریان» در دنا
کبنا ؛متن ارسالی

اقدامی وقیحانه و دور از شأن انسانی بدون هیچ ملاحظه ای و غیر عقلانی در پایین کشیدن تابلوی نام پدر آواز ایران قلب عاشقان صدای استاد را به لرزه در آورده است.
سکوت را جایز نمی‌دانم بالأخص از سمت اصلاح طلبان که این حرکت توهین بی شرمانه به اصلاح طلبان و مردم است. و من خوب می دانم حب پست و مقام منفعت چه رذیلت‌ها که به بار نمی‌آورد، و امروز ننگ را بر پیشانی نشاندید...گفته‌اند دستور از بخشداری بوده است، پس فرماندار کجا ایفای نقش می‌کند...فرماندار برای رضایت بخشدار نشسته و مهر تایید می زند؟؟
استاد شجریان همینان که امروز به نامت اهانت می‌کنند کسانی هستند که با ربنایت مشکل داشته و دارند ربنای که دلهای خسته ملت ایران را تسکین می‌دهد.
تو همانی که در مرکز محوریت دل و جان یکایک ملت ایران در هر جای جهان با عشقی بی همتا جای گرفته‌ای و مقدسانه می‌پرستیمت و با صدایت با معشوق ازلی‌مان مانوس می‌گردیم.
همان که پرویز پرستویی می‌گوید:
اگر قرار است دچار ابتذال آدم‌های کوچکی شویم یک دانگ از شش دانگ صدای استاد را که پشت جوانان این وطن و در مقابل تهمت و تهدید ایستاد اگر قرض گرفته و فریاد کنم و جوانان میهن پرست این ملک هم صدام شوند که می‌شوند تمام وجودتان خواهد لرزید...پس به اسطوره‌های اذهان و قلوب مردم توهین نکنید که با چشم‌های باز خود را به چاه می‌افکنید و برای احترام به انسانیت، به حرمت طنین صدای استاد شجریان، به حرمت دلخوشی دل‌های نا امید این روزها جوانان در مقابل اقدام نادرست، منتظر واکنش استاندار، اصلاح طلبان و عذر خواهی عواملین این اقدام هستیم و تابلو را دوباره بر جایش نصب کنند.
این‌بار سکوت نمی‌کنیم جهالت‌های این چنینی خشمگین‌مان کرده و کاسه صبرمان پر شده است. سر تک تک ایرانیان را در جای جای این کره خاکی با این چنین اقدامات شرم اورتان به نشانه تاسف و افسوس از جهالت و نادانی خم کردید اما بدانید:
بزرگش نخواند اهل خرد.
که نام بزرگان به زشتی برد.
به امید اندکی انسانیت و درک آن...
با تشکر
-------------------------------
محسن عابدیان
فعال سیاسی اجتماعی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کورش
Iran, Islamic Republic of
بسی جای تگرانی است برای چنین افراد تنگ نظر و فرهنگ و هنر مردم را نشانه می روند برای محکم کردن جایگاه خود و رسیدن به پست های پست
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1