تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۴۰۱۵۶۱
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد:

سفر خادمین حرم امام رضا(ع) به کهگیلویه و بویراحمد / هدایت‌خواه: فعالیت‌های دفتر آستان قدس شائبه سیاسی ندارد / این حرف‌ها ناسپاسی است، مکافاتش را می‌بینند

۲۳
۲
سفر خادمین حرم امام رضا(ع) به کهگیلویه و بویراحمد / هدایت‌خواه: فعالیت‌های دفتر آستان قدس شائبه سیاسی ندارد / این حرف‌ها ناسپاسی است، مکافاتش را می‌بینند
کبنا ؛ستار هدایت‌خواه امروز ظهر در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: قریب به یازده سال است جشن‌هایی تحت عنوان جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» در دهه کرامت آغاز شده، که در این یازده سال خادمین امام رضا (ع) به همراه پرچم و هدایای متبرکی در اقصی نقاط کشور حضور پیدا می‌کنند و با اقشار مختلف مردم دیدار و ملاقات دارند.
هدایتخواه افزود: این خادمین بو و حال و هوای حرم رضوی را در این ایام مبارک در اقصی نقاط مختلف منتشر می‌کنند و همچنین زمینه توجه به سیره عملی امام رضا (ع) و البته فاطمه معصومه(س) و زیارت از دور که یکی از برنامه‌های زیارتی مومنان هست و آنچه در متون دینی ما آمده است را فراهم می‌کند.
وی تصریح کرد: بسیاری از مردم هستند که آرزوی زیارت امام رضا (ع) را دارند، ولی با شرایط جدی و محدودیت‌هایی که دارند، توفیق زیارت نصیب آن‌ها نمی‌شود، در طی این یازده سال عنایتی از سوی امام رضا (ع) شده است، که خدمت این گروه از مردم که معلول، بیمار و زمین گیر، در نقاط دور افتاده هستند و امکان زیارت برای آنان در مشهد مقدس وجود ندارد، آن‌ها در این ایام به نمایندگی از آستان قدس رضوی خدمت اقشار مختلف مردم می‌رسند و از نزدیک آن فضای معنوی حرم و بستر زیارت را فراهم می‌کنند.
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای پنجمین سال جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» در این استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: هرساله در همین ایام خادمین امام رضا (ع) با پرچم و اقلام متبرک در استان کهگیلویه و بویراحمد حضور پیدا می‌کنند و به روستاها و مناطق دور افتاده، بخش‌ها، شهرها و شهرستان‌های مختلف استان می‎‌روند.
هدایت‌خواه با بیان اینکه این جشن‌ها در 20 کشور دنیا برگزار می‌شود، تصریح کرد: فردا چهارشنبه خادمین امام رضا (ع) با پرچم متبرک وارد استان کهگیلویه و بویراحمد خواهند شد و در طول 8 روز 110 برنامه با 30 عنوان برگزار می‌کنند.
وی افزود: در این مدت 8 روز؛ جشن‌های اصلی، دیدار با کارگران، خانواده معظم شهدا، جانبازان و دیدار با سالمندان و عیادت از بیماران، عطرافشانی مرقد مطهر امامزادگان، قبور شهدا و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و دیگر برنامه‌ها را برگزار می‌شود.
ستار هدایت خواه مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه گاهاً گفته می‌شود که این فعالیت‌ها رنگ و بوی سیاست دارد، اظهار کرد: حدود پنج سال است که این فعالیت‌ها در استان برگزار می‌شود و از طرفی در حکم مقام معظم رهبری برای انتصاب آیت‌الله رئیسی و فرمان هفت بندی که در آن حکم آمده است، مقام معظم رهبری بر خدمات رسانی به مستضعفین و محرومین تاکید داشتند و بعدآ با همفکری کارشناسان و صاحب‌نظران طرحی را برای خدمات رسانی به مردم طراحی کردند.
وی افزود: همواره در جلسات و همایش‌های خادمین حرم مطهر امام رضا(ع) آیت‌الله رئیسی بر روی این مسئله که نباید هیچ استفاده گروهی، شخصی و سیاسی از این فعالیت‌ها کرد و همچنین در ارائه خدمات هیچ ملاحظه قومی، شخصی و سیاسی نمی‌شود.
هدایت‌خواه ادامه داد: با همکاری خیرین تاکنون خدمات زیادی به مردم محروم و مستضعف ارائه داده شده است و یک نوع ناسپاسی است که اینگونه حرف‎ها زده شود که در حین حال کسانی که از این صحبت‌ها می‌کنند، مکافاتش را در این دنیا خواهند دید، کما اینکه تاکنون هم دیده‌اند.
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالیت‌ها آستان قدس رضوی در مناطق محروم به ویژه در استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ شائبه‌ی سیاسی وجود ندارد و تاکنون همچنین چیزی اتفاق نیفتاده و از این به بعد هم تلاش می‌شود که فعالیت‌های دفتر آستان قدس رضوی در استان رنگ و بوی سیاست نگیرد و ما از همین جا از همه گروه‌های سیاسی و افراد مختلف می‌خواهیم که برای خدمت رسانی به محروم هر کاری که از دست‌شان بر می‌آید، انجام دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
وقتی هدایت خواه مسئول آن باشد شائبه سیاسی پیدامیکند
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای هدایت خواه! شما نامی درخشان و ماندگار در عرصه کارهای مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استان و ایران هستید. خدا پشت و پناه شما باشه ان شاءالله.
رضا
Iran, Islamic Republic of
برو از خدا بترس اقای هدایتخوا. وهمه میدونن که .وی چی هست
Iran, Islamic Republic of
اگه می خواستید شائبه سیاسی نداشته باشه این مسولیت به شخصی و گروهی واگذار میکردید که فعالیت سیاسی نداشته باشه جناب عالی و همه اعضای این دفتر درلیست یک جریان سیاسی در استان هستید.
Iran, Islamic Republic of
شما .ت میگین از کسانی انتقاد کنید که برا فعالیت کارخانه هاشون از حق مردم استان چشم‌پوشی میکنن
جامعه شناس
Europe
در این شرایط سخت اقتصادی بخصوص وضعیت نابسامان مردم نجیب استان کهگیلویه و بویراحمد بهتر است متولیان به دغدغه های اصلی مردم بپردازند.آمار بالای خودکشی در میان نوجوانان و جوانان واقعا نگران کننده است.تشکل های دینی و روشنفکران مذهبی هم همت کنند. به شایستگی می توانستند از ظرفیت های بالای آستان قدس رضوی برای سرمایه گذاری در استان استفاده می کردند.متشکرم.
Iran, Islamic Republic of
جناب . كاراي شخصي و سياسياونو انجام ندين،چه معني داره ك پول مردم رو براي ك.ي؟؟؟؟چرا . دايه بهتر از مادر ميكني فقط و فقط از فاميل درجه يك خودت در اين دفتر استفاده ميكني و اونا جذب و استخدام كردي؟؟؟آيا امام رضا اين عمل شما رو ميپذيره؟؟؟؟
مردم هم به شما و هم به عقيده هاي همچون عقيده . شماها اطلاع كامل دارند
Iran, Islamic Republic of
اگه دلتون برا فامیل بازی سوخته. در دانشگاه یاسوج. میراث فرهنگی. شرکت برق و ... انتقاد نمیکنی؟ فق.از هدایت خواه شما . واداشته
Iran, Islamic Republic of
چرا اين همه پول بيت المال كه افتاده دست شما و داريد در. استفاده ميكنيد رو بصورت مساوي و برابر بين مردم تقسيم نميكنيد؟اگه شما واقعا نيتتون خيره و مثل سهام عدالت يا يارانه يه سيستمي طراحي ميكرديد كه به همه و به يه اندازه برسه،نه اينكه هر كسي .!!!در ثاني اين كار شما هم باعث ميشه فاصله طبقاتي به وجود بياد و يكي مبخوره ك از دماغش ميزنه بيرون و يكي ديگه هم هيچي گيرش نياد چون بر خلاف . فكر ميكنه!!!بعدشم شما از كجا ميدونيد كه نيازمنده و كي نيست؟؟؟؟
مردم آگاه شدن اقاي هدايت
چم شیر
Iran, Islamic Republic of
امروز سد چم شیر اعتصاب بود کلی عکس و فیلم مردم براتون فرستادن و شما هیچکدوم از اونها رو منعکس نکردین تصاویر کارگرانی که برای 10 ماه حقوق عقب افتاده به نون شب محتاجن و با یک هدیه و لوح تقدیر مسئولان سد تو دهه فجر شما رو خریدن واقعا برای خودم متاسفم که عضوی از خانواده رسانه این استانم
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام و خداقوت خدمت دکتر ستار هدایتخواه
Iran, Islamic Republic of
الان منظورتون با آقای هدایتخواه بود یا کبنا نیوز
دنا
Iran, Islamic Republic of
مکافاتی از این بالاتر که. و دلار و اجناس چند برابر شدند و همه گرسنه شدیم
Iran, Islamic Republic of
صد در صد شائبه سیاسی دارد
حسینی عنا باشت
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه محبوب دلهاوقلبهای هزاران انسان ازاده خداترس ومومنی است که ازروزجزاوپل صراط میترسدوواهمه داردهدایت خواه دیگرتکرارنخواهندشدانسانی دانشمند خداترس شجاع وصادق بامردم
محمد
Iran, Islamic Republic of
از طرفی در .ب آیت‌الله رئیسی؟؟؟؟؟؟!!!!!
چه جالب. شد؟؟؟
خوبه شما هر که را بخواهید. می کنید و هر که را نخواهید از .!!!
منصف
Iran, Islamic Republic of
تاریخ گواهی میدهد که شما هیچ کاری را بدون بهره برداری سیاسی تا کنون انجام نداده و نخواهید داد و در سیاسی بودن حرکت همین بس که گروه شما تنها از یک فکر سیاسی هست
غلام زارعی
Iran, Islamic Republic of
هر گونه خدمت رسانی جای تقدیر و تشکر داره
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرودخداوندبردکترهدایتخواه عزیز
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای هدیت خواه با سلام
شما نیک می دانید فعالیت های این چنینی سیاسی هستند ولاغیر، چرا هنوز بامردم اینطوری صحبت می کنید،شفاف باشید
برزگر
Iran, Islamic Republic of
جا دارد ممنون و شکر گزار الهی بود که به یمن و کرم اهل بیتش افرادی تنگدست بخشی ناچیز از مشکلات روز مره شان حل میشود از مجموعه دفتر آستان و در راس ان جناب اقای دکتر که به محرومین عنایت دارنند و با خلاص زحمت میکشند تشکر و قدردانی می کنیم خدا خیر تان دهد .. اولا شماهاکه بعناوینی کاملا سیاسی و مغرضانه و احیانا بطور ناشناس کامنت زدی داری به ساحت کرمش در این سال های بدبختی و نداری مردم توهین می کنی من احساسم این است که ارزش پاسخگویی را ندارنند ولی بار گناهان خودتان افزایش ندهید و با مردم و برای مردم قلم بزنید ودر راس ان خدا را هم مد نظر داشته باشید که اگر شد اینچنیننی عاقبت بخیری دارد
ناظر
Iran, Islamic Republic of
مگر می شود حرکت امام رضا را سیاسی دانست ولی بهره برداری ابزاری از آن را فارغ از سیاست دانست؟؟!!! آنهم با مسئولیت افرادی که از کوچکترین روزنه برای پیروزی بر رقیب دریغ ندارند.
Iran, Islamic Republic of
زنده باد هدایت خواه. اگه نحوه نوشتن کامنتهای مخالف هدایت خواه را ببینید همش کار یک نفره. البته کسانی که بدون شایستگی امتیاز گرفتن و دارن برا چاپلوسی به هدایت خواه بد میگن.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1