کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت:

پشت پرده عزل فشاری شهردار جوان؛ استناد به مقوله ای که سابقاً برای آن تعهد داده‌اند

26 تير 1397 ساعت 12:46

آیا تاجگردون که دنبال کم کردن رای زینل زاده است، با عزل ظفری، قید رأی باباامیرشیخی ها، نورآبادی‌های مقیم، بابکانی‌ها (به دلیل پشت کردن به حبیب عاملی مقدم) و درصدی از رای قائد یوسفی و گناوه لری و دوستان ظفری و اعضای اقلیت شورا را خواهد زد؟


متن ارسالی
این روزها دوباره مسعود ظفری تیتر یک رسانه‌ها شده است در حالی که وی بدون التفات به هجمه‌ها در حال خدمت به مردم شهر است اما ظاهراً عزل وی جدی است این بار نه با استفاده از قوه‌ی دموکراسی بلکه استفاده از زور کودتا.
اقلیت کنونی شورا یا همان اکثریت روزهای اول که تمام تلاش خود را به خرج دادند تا ظفری شهردار شود ظاهراً در تلاش برای عزل ظفری از طریق کودتا با حمایت‌های ویژه نماینده مجلس هستند که انتصاب دو نفر از طایفه باباامیرشیخی در پیش برد این هدف و آماده کردن فضا برای حدف ظفری بی تاثیر نبوده است.
اقلیت شورا اکنون که به سمت عزل فشاری ظفری رفته است استناد خود را بر نداشتن سابقه گذاشته است تا بتواند با یک جو رسانه ای و کاذب ظفری را در اذهان مردم برای تقابل شدید احتمالی آن‌ها ناپخته و نابلد معرفی کنند و تمام کاسه‌های بی تدبیری خود را بر سر ظفری شکانده و از کوزه کودتا بی بهره نباشند حال آنکه این اقلیت البته که فراموشکاران خوبی هستند از اهرمی می‌خواهند استفاده کنند که پیش از انتخاب ظفری نیز آن را می‌دانستند و آن اطلاع کامل از عدم سبقه اجرایی و تجربه کاری بود و تعهد داده بودند که هر مشکلی در زمینه نداشتن تجربه ظفری پیش بیاید را به گردن خواهند گرفت اما بعد از آنکه ظفری گردن زیر تیغ خواسته‌های آنان خم نکرد عطای دموکراسی را به لقایش بخشیده و به عزل فشاری با استفاده از حمایت از مراکز خاص می‌اندیشند.
در این هنگام مواضع نماینده مجلس حائز اهمیت است، تاجگردون در حالی که مدتی قبل در مراسم روز کارگر از آرامش شهر سخن رانده بود که کنایه ای به اعضای شورا بود و از آنان تلویحاً خواسته بود که از مسئله استیضاح صرف نظر کنند حال درصدد راضی نگه داشتن فامیل مادری زینل زاده یکی از رقبای احتمالی وی در انتخابات آینده است و تلویحاً به بخشایی قول جلوس بر کرسی مدیریت شهری را داده است و به نظر می‌رسد تاجگردون تمایل بسیاری برای عزل فشاری ظفری دارد و باید دید تاجگردون این بار مهره‌های شهری را چگونه خواهد چید؟
او قبلاً یک اصولگرا را به همکاری پذیرفته است اما اینبار ظاهراً قرار است برای حذف همان اصولگرا شهردار جوان و اصلاح طلب را از گردونه قدرت خارج کند و یک اصولگرای دیگر را شهردار کند که برای زمینه سازی این اتفاق در شهرداری قول سرپرستی شهرداری  بعد از عزل فشاری ظفری و بعداز  تکمیل فرآیند برنامه ریزی شده معاونت مالی و اداری را به مهدی اکبری اصلاح طلب داده است، اتفاقی که سیاست جذب مخالف تاجگردون و چربش بر حفظ موافق را بیش از پیش نشان می‌دهد که ورق تازه ای در چالش‌های تاجگردون خواهد بود.
برمی گردیم به اقلیت شورا این اقلیت که بعد از ضرب و شتم ایمان محمدپور جدی‌ترین فعال سیاسی حامی ظفری در محافل عمومی در مظان اتهام قرار دارند اما به نحوی به پیش رفته‌اند که تاجگردون را هم در کمک به عزل فشاری با خود همراه کرده‌اند و تاجگردون هم تلاش می‌کند به آن‌ها کمک کند که تحرکات رسانه ای و مجازی اخیر بی دلیل با این اتفاقات نیست.
حال باید دید و به نظاره نشست کسانی که روزی ظفری را منجی شهر می‌دانستند و حال مخالف وی هستند و البته حامی قَدَری نیز دارند می‌توانند از اکثریت البته شکننده مخالف بازی را ببرند یا نه؟
آیا تاجگردون که دنبال کم کردن رای زینل زاده است، با عزل ظفری، قید رای باباامیرشیخی ها، نورآبادی‌های مقیم، بابکانی‌ها (به دلیل پشت کردن به حبیب عاملی مقدم) و درصدی از رای قائد یوسفی و گناوه لری و دوستان ظفری و اعضای اقلیت شورا را خواهد زد؟
شهر قربانی بازی‌های پشت پرده شده است؟

--------------------------
سید مصطفی خادمی


کد مطلب: 401555

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401555/پشت-پرده-عزل-فشاری-شهردار-جوان-استناد-مقوله-سابقا-تعهد-داده-اند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1