تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۴۰۱۵۵۳
جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

مردم کهگیلویه و بویراحمد مدیران جهادی می‌خواهند

۲
۰
مردم کهگیلویه و بویراحمد مدیران جهادی می‌خواهند
کبنا ؛

جهانگیر انصاری در نشست با دستگاه‌های اجرایی که به ریاست معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: مردم شجاع و انقلابی کهگیلویه و بویراحمد همواره در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها از نظام و انقلاب دفاع کردند و محکم ایستادند.
انصاری افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به شرایط جغرافیایی و علی‌رغم خدمات نظام اسلامی اما هنوز هم نیاز به خدمات‌رسانی و خدمت دارد، قطعاً اگر به این مردم استان خدمت کنیم آن‌ها نسبت به‌نظام همیشه دل‌خوش هستند.
وی بیان داشت: یکی از مؤلفه‌های اصلی مخالفان نظام که در اتاق فکر برنامه‌ریزی کردند، دلسرد کردن مردم به‌نظام و انقلاب است و همه ما به‌عنوان سربازان نظام اسلامی وظیفه‌داریم که به این مردم کمک کنیم.
جانشین سپاه فتح استان بابیان اینکه بسیج دانشجویی در قالب اردوهای جهادی هرساله به مناطق محروم خدمات‌دهی می‌کنند، گفت: اگر با تعامل، همیاری، برادری و وحدت به این مردم خدمت کنیم، آن محرومیت‌زدایی که باید در استان صورت گیرد قطعاً سرعت آن بیشتر خواهد بود و می‌توانیم بیشتر خدمت کنیم.
انصاری با اشاره به اینکه ما هم در مجموعه سپاه پاسداران به‌عنوان برادران شما آماده خدمت‌رسانی هستیم، افزود: نقاط کمتر توسعه‌یافته یا نقاطی که علی‌رغم کمک‌هایی که به این استان شده اما هنوز هم نیاز به خدمت هست، انتظار می‌رود که مدیران استانی به این گروه‌های جهادی کمک کنند.
وی بابیان اینکه اگر در تاریخ جنگ تامرادی و جنگ‌های مقابل طاغوتیان بویراحمد نگاهی کنیم ظلم شاهنشاهی به این مردم را می‌بینید که این مردم در مقابل ظلم آن‌ها شهید دادند، بیان داشت: همه ما عمق محرومیت در استان کهگیلویه و بویراحمد را دیده‌ایم، علی‌رغم 40 سال خدمت نظام به این استان اما هنوز هم محروم است، چون مردم این استان مردمی بودند که هیچ‌گاه زیر بار ظلم نرفتند و همیشه مقابل ظالمان شاهنشاهی ایستادند.
 جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این نظام و انقلاب مال مستضعفین و مردم است، مردم از ما مسئولین انتظار دارند که به آن‌ها کمک کنیم، مردم واقعاً نیاز به کمک دارند، از مسئولین استانی انتظار می‌رود که کمک کنند تا بخشی از این محرومیت استان توسط نیروهای جهادی و دانشجویان برطرف شود.
وی اظهار کرد: در راستای تقویت روحی مردم استان بیاید خود ما مسئولین هم همگام با دانشجویان در این اردوهای جهادی شرکت کنیم تا مردم استان بدانند که مدیران ما جهادی هستند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سردار جهادی ها در ادارات به گوشه رانده اند بعد مدیر جهادی می خواهید .بررسی کنید ببینید پیش کسوتان جهاد وشهادت کجای ادارات قرار گرفته اند چرا سپاه در مقابل این هجمه ها بی تفاوت هستش
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
همه چیز را به دشمن خارجی ربط ندهید. شده اند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1