کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بازداشت توزیع کنندگان چک‌ پول‌های جعلی طی عملیات غافلگیرانه در یاسوج

25 تير 1397 ساعت 23:57

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دستگیری دو توزیع کننده چک‌های جعلی در یاسوج، گفت: این متهمان با خرید چک‌های جعلی از جاعلین، اقدام به فروش آنان به مشتریان خود می‌کردند.


به نقل پایگاه خبری پلیس سعید بالش‌زر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که افرادی در امر تهیه و توزیع اسکناس‌های جعلی فعالیت دارد رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
بالش‌زر ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی استان پس از چندین روز تحقیقات گسترده موفق شدند افراد مورد نظر را شناسایی که ضمن هماهنگی با مقام قضایی ، مشخص شد این افراد قصد خروج از شهر یاسوج را دارند که طی عملیاتی غافلگیرانه، در محور یاسوج به اصفهان، خودروی پژو پارس این افراد شناسایی و متوقف شد.
این مقام انتظامی در استان خاطرنشان کرد : ماموران پلیس ضمن دستگیری این دو فرد سابقه‌دار ، چک پول جعلی شامل 101 قطعه چک پول یک میلیون ریالی و 144 قطعه چک پول پانصد هزار ریالی طرح قدیم و جدید از آنها کشف و ضبط شد.
سعید بالش‌زر اظهار داشت: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان به جرم خود اقرار کردند که با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.
رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست نسبت به این گونه مسائل هوشیار بوده و هنگام خرید و فروش با افراد ناشناس با دقت عمل کنند و هر گونه مورد مشکوک را بلافاصله با شماره تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی اعلام کنند.


کد مطلب: 401551

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401551/بازداشت-توزیع-کنندگان-چک-پول-های-جعلی-طی-عملیات-غافلگیرانه-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1