تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب : ۴۰۱۵۴۶
در جلسه بررسی جاده پاتاوه-دهدشت مطرح شد

عذرخواهی نماینده ویژه مقام معظم رهبری از مردم کهگیلویه و بویراحمد

۰
عذرخواهی نماینده ویژه مقام معظم رهبری از مردم کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در جلسه بررسی جاده پاتاوه دهدشت در محل پروژه گفت: به لطف و نظر ویژه مقام معظم رهبری پروژه‌های متعدد و عظیمی در سطح کشور در حال اجرا و به بهره‌برداری رسیده‌اند اما جاده پاتاوه _ دهدشت زمان بسیار طولانی طی کرده و تا اتمام کار زمان زیادی نیاز دارد که مردم از این بابت نگرانند.
سردار هاشمی پور با تاکید بر لزوم برنامه زمانبندی جامع برای سریعتر به بهره‌برداری رسیدن این مسیر بسیار مهم ارتباطی اظهار داشت: بازنگری در کارهای مهندسی به همت مهندسین مشاور نیاز ضروری و در این باره از جناب مهندس فیلی انتظار بیشتری دارم.
نایب رئیس کمیسیون انرژی افزود: تونل‌ها و پل‌های خاص جاده، گلوگاه اصلی پروژه هستند و پیشرفت فیزیکی آن نیازمند همکاری بیشتر مسئولان و توجه جدی پیمانکاران است و با اضافه کردن اکیپ‌های راهسازی و حل ریشه‌ای مشکلات قرارگاه، شاهد سرعت کار و روند اجرایی بهتر پروژه خواهیم بود.
هاشمی در پایان اظهار داشت: چاره کار و تنها راه نجات و امید به اتمام کار برگزاری یک نشست در تهران با حضور نماینده ویژه دفتر مقام معظم رهبری، سردار عبدالهی رئیس قرارگاه سازندگی خاتم الاانبیا، مهندس فیلی، اینجانب و نماینده‌ای از پروژه برگزار گردد.
 مهندس شمعی نماینده ویژه دفتر مقام معظم رهبری در این نشست اظهار داشت: به دلیل طولانی شدن پروژه از مردم عذرخواهی می‌کنم و برنامه ریزی درست و کامل با قابلیت اجرایی را به جد خواهانم چرا که بنا به استنادات وزارت راه این پروژه می‌بایست در سال 97 به اتمام برسد.
مهندس شمعی افزود: دفتر مقام معظم رهبری در جهت به بهره برداری رسیدن هرچه سریعتر این راه ارتباطی، آمادگی کامل دارد و از پیشنهاد سردار هاشمی پور استقبال و حمایت می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1