تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۴۰۱۵۴۰
در آیین افتتاح بخش سی‌سی‌یو شهدای گمنام یاسوج مطرح شد

زارعی: به امید آن روزی که نیاز به استان‌های هم‌جوار نداشته باشیم

۱
۰
زارعی: به امید آن روزی که نیاز به استان‌های هم‌جوار نداشته باشیم
کبنا ؛غلام محمد زارعی در آیین افتتاح بخش  سی‌سی‌یو «ccu» و ارتقای هتلینگ بیمارستان شهدای گمنام یاسوج که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: شرایط استان به‌گونه‌ای است که قریب به 50 درصد جمعیت استان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی است، این جمعیت به لحاظ شرایط کاری، معیشتی و جامعه هدفی که دارد نیاز به توسعه‌ای در فعالیت‌های حوزه درمان تأمین اجتماعی وجود داشته باشد.
افتتاح بیمارستان تأمین اجتماعی یاسوج در آینده نزدیک
زارعی بابیان اینکه خوشبختانه با اقدامات خوب و ارزنده‌ای که در حوزه درمان صورت گرفته، گفت: امروز شاهد افتتاح بخش سی‌سی‌یو «ccu» و هتلینگ درمان بیمارستان تخصصی تأمین اجتماعی هستیم، ضمن ارتقای و امکانات تجهیزات این بیمارستان و هم توسعه در تعداد تخت‌های بیمارستان صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه در کنار این مجموعه خدماتی همه فعالیت‌های لازم برای توسعه یک بیمارستان بزرگ در یاسوج صورت گرفته است، اظهار کرد: امیدواریم که در آینده بسیار نزدیک شاهد عملیات اجرایی بیمارستان تأمین اجتماعی یاسوج که تنها مرکز بستری و درمانی تأمین اجتماعی استان است، انجام می‌گیرد و به همهٔ مردم استان خدمات ارائه می‌شود.
وی بابیان اینکه خوشبختانه همه بیماران و همراهان بیماران از خدمات بیمارستان شهدای گمنام یاسوج راضی بودند، افزود: با ایجاد بیمارستان تأمین اجتماعی یاسوج این خدمات درمانی توسعه پیدا خواهد کرد و امیدوارم که هرچه سریع‌تر امکانات لازم برای فعالیت و آغاز به کار بیمارستان جدید فراهم شود که یک نیاز بدیهی و روشنی است.
زارعی بابیان اینکه علی‌رغم امکانات محدودی که در بیمارستان‌های استان داشتیم اما بهترین خدمات به مردم ارائه‌شده است، گفت: این بیمارستان باید احداث شود زیرا این بیمارستان به همهٔ بخش‌های تأمین اجتماعی و افراد تحت پوشش در استان خدمات ارائه می‌دهد و بار بسیار سنگینی بر دوش دانشگاه علوم پزشکی برداشته می‌شود.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس بیان کرد: درگذشته بیماران را به استان‌های هم‌جوار اعزام می‌کردند که هزینه و گرفتاری‌های زیادی برای مردم وجود داشت که خوشبختانه با احداث و ارتقای کیفی تجهیزات و امکانات بیمارستان‌ها در استان اعزام بیماران به حداقل رسیده است و به امید آن روزی که دیگر نیازی به استان‌های هم‌جوار نداشته باشیم و بیماران در مرکز استان مورد درمان، بستری و بهبودی قرار گیرد.
زارعی افزود: بخش سی‌سی‌یو «ccu» بیمارستان شهدای گمنام یاسوج از حیث تجهیزات، امکانات و مراقبت‌هایی که صورت می‌گیرد بهترین بخش استان است که رضایتمندی بیماران مؤید همین موضوع است.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسن
Iran, Islamic Republic of
باباجون خوت. دس وار دار وجونمون
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1