تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۴۰۱۵۱۳
با صدور بیانیه‌ای مطرح شد

تقدیر بسیج دانشجویی از موضع گیری شجاعانه امام جمعه گچساران/ به مسئولان توصیه می‌کنیم نگران استخدام‌های فله‌ای و رابطه‌ای شهر خود باشند

۶
۲
تقدیر بسیج دانشجویی از موضع گیری شجاعانه امام جمعه گچساران/ به مسئولان توصیه می‌کنیم نگران استخدام‌های فله‌ای و رابطه‌ای شهر خود باشند
کبنا ؛
مسئول کانون مطالعات زنان بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی یاسوج طی بیانیه‌ای از موضع گیری قاطعانه و شجاعانه حجه السلام و المسلمین حاج‌آقا حجازی امام جمعه گچساران نسبت به منع پوشیدن چادر بر روی جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهر گچساران تقدیر و تشکر کرد. در این بیانیه آمده است:
  امام‌جمعه انقلابی گچساران حضرت حجه السلام و المسلمین حاج‌آقا حجازی
 سلام علیکم
 خداوند بزرگ را شاکریم که در این وانفسای زندگی و در میان مصلحت‌های کاذب ذی‌نفعان انقلابی و انقلابی‌نماهای متأخر، سکوت‌های مرگبار و منفعت محور تعاملات نامیمون ثروت‌ها و قدرت‌ها، هنوز از نعمت سابقون انقلابی و روحانیت مبارز و شجاع برخوردار هستیم
 بر خود فرض می‌دانیم به‌عنوان فرزندان دانشجوی شما در دانشگاه دولتی یاسوج و در آستانه روز دختر و هفته پر خیر و نور کرامت، از اتخاذ مواضع شجاعانه جنابعالی در خطبه‌های نماز جمعه و خصوصاً مسئله حجاب و دفاع از حریم عفت عمومی بانوان و دختران محجبه و بالأخص در قضیه برخورد غیرمعقول تعدادی از مراقبین حوزه امتحانی آزمون استخدامی اخیر آموزش‌وپرورش در گچساران با داوطلبان محجبه، صرف‌نظر از دلایل و علایل موضوع سپاسگزاری و قدرشناسی می‌نماییم.
 همان اندازه که هشدارهای دلسوزانه و انقلابی و معنادار جنابعالی امیدبخش و قابل سپاس است، سکوت بی‌معنا و مواضع منفعلانه و غیرانقلابی دیگران در این خصوص، مایه بسی تأسف و گله‌مندی شدید است.
 عنایت به اشراف به برخی مشکلات موجود در حوزه‌های امتحانی بخش بانوان و سوءاستفاده‌های که همواره از این قضیه وجود دارد، اینکه چندین سال متوالی است از برخی بلندگوهای آزمون‌های متعدد اعم از کنکور و آزمون‌های استخدامی و... در استانی که تمام حیاتش به عفاف و حجاب و چادرش گره‌خورده است، به داوطلبین دختر و خانم‌ها اعلام می‌شود داشتن چادر به‌منزله تقلب محسوب می‌شود، خود به‌تنهایی توهین بزرگی به تمام آموزه‌های دینی است که نمی‌توان به‌سادگی از کنار آن گذشت.
 اگر این جمله ((همراه داشتن چادر به‌منزله تقلب)) ابلاغی است باید از طرف دادستان عمومی و انقلاب مورد شکایت و پیگرد قانونی قرار گیرد و اگر (من‌درآوردی) مجریان است که باید برخورد لازم انجام شود.
 ضعف تدبیر مجریان در اجرای قانون آزمون‌ها به هر نحو نباید بهانه‌ای برای جریان سازی علیه حجاب و چادر شود. آنان که این اندازه نگران تقلب در لوای چادر هستند، چه استانی و چه کشوری نگران استخدام‌های فله‌ای و بی‌ضابطه و پذیرش و گزینش‌های رابطه‌ای به بهانه چنین آزمون‌های استخدامی باشند و ما نگران این‌طرف قصه هستیم.
 علی ایحال، از مجریان این آزمون و نهادهای نظارتی و مسئول خواهان اطلاع‌رسانی دقیق موضوع و پاسخگویی مسئولانه هستیم، در غیر این صورت ازآنجاکه احتمال می‌دهیم شاکیان موضوع از واهمه تأثیرگذاری شکایت درنتیجه آزمون صرف‌نظر نمایند، حق خود می‌دانیم تا رسماً و کتباً در مراجع ذی‌صلاح خصوصاً دادستانی پیگیر حقوقی موضوع باشیم.
-----------------------------------------------
  کانون مطالعات زنان دانشگاه یاسوج
 بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج
-------------------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

Germany
بله .بنده داوطلب ازمون استخدامی اموزش پرورش بودم و مراقبین ب. . داوطلبان قبل از ورود به جلسه به طور کامل بازرسی میشدن پس هیچ دلیلی وجود نداشت که مراقبان چادر از سر داوطلبان بردارند.
شهر وند
Iran, Islamic Republic of
.امام جمعه انقلابی که انگار .امام جمعه هارا .و گمارده انگار ای برو ب.
Iran, Islamic Republic of
به قول خودشون اون مکان مجهز به دوربین مدار بسته بود و هنگام ورود به سالن باحساسیت بالا تفتیش صورت گرفت،پس چه دلیلی داشت که . آزمون با اون. با وجود حضور نامحرمان،پس از چندین بار اعلام از پشت بلند گو برای از سر درآوردن چادرها،یکی یکی به نزدیک داوطلبین چادر به سر رفت و خصوصی .به درآوردن چادرها کرد
معلم گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
مشکل کل. با همین یک بیانیه و پوشیدن دوتار مو حل خواهد شد و ما از...ر شد
مهرداد
United States
تا کی میخواین .بیشمار ادامه بدید؟ بس کنید دیگه
Iran, Islamic Republic of
ا.ته موضوع جیه برای هم کلاس میزاریدh
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1