تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۰۱۵۰۶
یادداشت:

از جوانی دهه  شصتی به «علیمراد جعفری»

سید محمد جعفر کاظمی بیدک 
۲۹
۲
از جوانی دهه  شصتی به «علیمراد جعفری»
کبنا ؛متن ارسالی
 جناب علیمراد جعفری بنده‌ی حقیر چند کلامی با شما و هر آنکس که با شوق و اشتیاق آن متن پر از تهمت و افترایتان را در فضای مجازی نشر می‌دادند دارم 
به فرض حاج بهرام تاجگردون کافرِ قبل از انقلاب آیا یک کافر نمی‌تواند مسلمان شود؟؟؟
در حالیکه چنین هم نبود و خداوند درِ توبه را برای همه باز نگه داشته است.
در مورد تاجگردون شما جز دروغ و فریب اذهان عمومی چیزی نگفته‌اید و هدفتان سیاه نمایی، تشویش فضای موجود و یا صرفاً به خاطر خودنمایی و قد علم کردن به عنوان یکی از نامزدهای کاندیداتوری دور بعد مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های گچساران و باشت بوده است.
هر آنچه بیان می‌کنم واقعیاتی ست در مورد این فرد شخیص انقلابی و شخصیتی که شهره به مبارزی اسلامی دارد.
حاج بهرام تاجگردون خود همیشه با افراد مذهبی بودند 
جوانی که در دوره‌ی ستم شاهی در دوران خدمت حتی بالاجبار حاضر به تراشیدن ریش اش نشد
و برای دین مبین اسلام در دوران سربازی تبلیغ می‌کرد تا جایی که او را در مسجدی به‌عنوان خادم قرار دادند و همان جا برای مبانی دین تبلیغ می‌کرد.
اولین مسجدی که در شهر باشت بنا شد مسجد نزدیک به قلعه‌ی منصورخان بود که وقتی عمویم حضرت آیت الله سید محمود کاظمی از شیخ ابوالقاسم و شیخ انصاری هزینه‌هایی برای ساخت آن گرفته بودند یکی از افراد منصورخان به حمایت از آن خان مخالفت شدید کرد و بحث بالا گرفت تا جایی که حاج بهرام تاجگردون سیلی محکمی به گوش او زد و جلوی چشمان منصورخان پایه‌های آن مسجد را بر پا و ساخت آن را به اتمام رساندند.
در قضیه‌ی بمب گذاری مجلس شورای اسلامی که بزرگ مردانی به شهادت رسیدند ایشان زیر آوار ماند و بعد که او نجات دادند و با خدمت دوباره در لباس نمایندگی دَین خود را به مردم محروم شهرستان گچساران و دهدشت و باشت ادا نمودند و خدمات کم نظیری به مناطق دور دست این دیار کردند، از او در مورد چگونگی ماجرا و چطور توانست جان سالم به در ببرند، پرسیدند وی جواب داد که من به خاطر اعتقاد به قرآن و آیت الکرسی همیشه به خود آیت الکرسی می‌خوانده و به مجلس می‌رفتم و آن صبح هم برای دفع خطر احتمالی آیت الکرسی خوانده بودم و جان سالم بدر بردم.
به او نسبت ساواکی روا دادید در حالیکه طبق نامه‌های محرمانه‌ی سازمان اطلاعات و امنیت کشور (ساواک) او را تحت عنوان مبارز انقلابی مورد پیگرد قرار می‌دادند.
سابقه‌ی مبارزاتی او شهره‌ی عام و خاص بود و هست و ارتباط تنگاتنگی با روحانیون مبارز آن زمان داشتند تا جاییکه ایشان بر خلاف آنچه گفتید که وی با استفاده از ثروتی که داشتن به تحصیلات عالیه رسیدند لازم به ذکرست که ایشان در اهواز در منزل عموی بزرگوارم آیت الله سید محمود کاظمی به یدک که قریب هیجده سال در نجف اشرف در محضر بزرگان و مراجع عظام شیعه دروس حوزوی فرا گرفته، مشغول به تحصیل بودند در یکی از شب‌ها صدایی در طبقه‌ی زیرین خانه به گوش می‌رسد خانواده‌ی عمو به گمان اینکه شاید دزدی به خانه زده چراغهای پایین را روشن و می‌بینند که در فضایی خدایی و عرفانی حاج بهرام تاجگردون مشغول خواندن نماز شب است که هم نشان از تدین وی و هم اینکه آنقدر از ثروت غنی نبودند تا بتوانند منزل شخصی در اهواز داشته باشند و هم اینکه با روحانیون مبارزو انقلابی آن زمان ارتباط تنگاتنگی داشتند.
آری این حاج بهرام تاج گردون است وی حتی در اختلافات منطقه‌ای به عنوان نماینده‌ی کمیته‌ی انقلاب حضور فعال داشتند و امور را اصلاح می‌نمود حال شما به عنوان وامانده‌ی سیاسی که در شطرنج سیاست کیش و مات شده‌اید سعی دارید با این تهمت‌ها و افتراهایی که خارج از دین و معرفت هست دوباره خود را به عنوان تک چهره‌ی سیاسی حزب خود معرفی تا شاید از این طریق آب رفته به جوی را دوباره به زمین‌های خشک خود ساخته برگردانید. 
ولی ای کاش به جای این همه تخریب در زمان نمایندگی آنقدر ساکت نبودید تا صفت ساکت‌ترین نماینده‌ی مجلس به شما تعلق بگیرد و اگر شما راه خدمت و تلاش برای بهبود وضع رفاهی عمومی را پیش می‌گرفتید همانند حاج بهرام و حاج غلام تاجگردون الان نیاز به اینهمه تشویش اذهان عمومی نداشتید و می‌توانستید خود را فرد محبوب و در قلب عموم جای دهید ولی شاید مجلس را با مدرسه اشتباه گرفته بودید و فکر می‌کردند نمره‌ی انضباط نسبت به خیلی از فاکتورها مهم‌تر است!؟
به شخصه بنده همیشه فکر می‌کردم شما انسانی متدین و مقید به اصول دین و احکام اسلامی هستید در رابطه با مردود کردن نتیجه‌ی انتخابات که به‌واسطه‌ی گزارشات کذب هم حزبی‌های شما (خرید رای مردم) باعث شد تا حاج بهرام به مجلس راه نیابد در حالیکه در دوره‌ای که حضرتعالی به مجلس راه یافتید در روستاهای این دو شهرستان به توزیع کیسه‌ی آرد میان فقرا و نبازمندان پرداختند تا رای عمومی آنها را جلب و حتماً خاطرتان هست در دور گذشته در انتخابات شیراز چه پول‌های هنگفتی در ستاد انتخاباتی شما توزیع می‌شد تا قبل از این سخنان شما فکر می‌کردم که شاید این کارها به‌واسطه‌ی اسپانسرها و حامیان شما، بدون اطلاع جنابعالی بوده است ولی دیگر چنین فکرهایی نمی‌کنم و تیر را به سمت شما نشانه می‌گیرم چون دیگر شما را حداقل به عنوان آن انسان گذشته نمی‌شناسم.
این را هم بدانید در دور قبل تخریب را در راس امور قرار دادند و نتیجه آن شد که دکتر تاجگردون با کسب هفتادو پنج درصد کل آرا بزرگترین پیروزی را کسب و بدترین شکست را بر شما تحمیل، پس اگر دین دارید و مدعی هستید، بیشتر از قبل به یدالله فوق ایدیهم و مکرو و مکرالله و الله خیرالماکرین پایبند باشید، باشد که رستگار شوید.
----------------------------------------
سید محمد جعفر کاظمی بیدک 
بیست و سوم تیرماه یک هزار و سیصد و نود و هفت
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بویر احمدی
Iran, Islamic Republic of
احسنت واقعا عالی گفتی متن کاملا گویای همه چیز بود واقعا تا الن نمیدونستم حاج بهرام تاجگردون چنین شخصیتی هست در مورد مسائل سیاسی ایشون چیزهای فهمیده بودم وای در مورد مسائل انتقادی و مذهبی نمیدونستم چنین مخلص و با خداست. خدا لعنت کنه کسانی که چنین شخصیت های با خدا ، متدین ، صادق و بی ریایی را تهمت بهش زدن و گوشه نشینش کردند
Iran, Islamic Republic of
بره بچه بازی کن
اسلام
Sweden
سید و نویسنده . در استان ندیده بودم!
علی حقگو
Iran, Islamic Republic of
رحمت خداوند بر والدین شما
رضا
Iran, Islamic Republic of
علیمرا تاته بیو جمعش کن
راز بقا
Iran, Islamic Republic of
. به اندازه . هم کاربرد نداره.
علی از دیل
Iran, Islamic Republic of
واقعا احسنت داره این متن باید بالید به همچین جوانانی درود خدا بر شما که با استدلال شخصیت واقعی حاج بهرام‌را معرفی کردی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
آخه اگه ر..اشتباه است ، برادر دیلی از برادر خودت حمایت کن غلامرضا تاجگردون و امثالهم
هم محله ای
Iran, Islamic Republic of
مثل شیر مرد بویراحمدی با دلیل و مدرک صحبت کنید
United Kingdom
درمجلس بمب نگذاشتند در حزب جمهوری اسلامی بود که بهرام تاج گردون زخمی شد
Shahram
Spain
ببخشید محمد جعفر جان حالا یه سوال هم از شما دارم.الان دقیقا شما چند سال از عمرت میگذرد.............
Iran, Islamic Republic of
کپی های شناسنامه جوانان بیکار امثال ما رو هم جمع میکردند و میگفتند جعفری قراره همه رو بزاره سر کار
البته اون یکی سر کار ن این یکی سرکار
سید محمد حسینی
Iran, Islamic Republic of
بنظرم اگر جناب جعفری خودش بیاد از تاجگردون و مردم عذر خواهی کنه حداقل ۱۰۰۰ رای بیشتر میاره تا اینجوری بخواد با.کنه که خودشو نشون بده، اگر حرمت مسلمان و مردم مسلمان در دین اسلام..
دیدبان
Iran, Islamic Republic of
چقدرگرفتی این مطلب زدی مگرتاج خودش زبون وقلم وبیان ندارد چون حرفی برای گفتن ندارد
برادر
Iran, Islamic Republic of
1.یحتمل ایشان در زی. می خواندند_2. در . در همین دوره هم نمی توان اصلاح نکرد پس دلیل برخورد در خدمت ارتش مشخص است.به علاوه قبل از انقلاب ملاک انقلابی بود. نبود مگر عده ای از پیروان چگوارا و فیدل3_در زمان. ایشان بیشتر از هر باوی دیگری در ارتباط بودند 4. بنا به روایات بزرگان باوی منصورخان با تمام بدی ها ی مدنظر شما ،احترام خاصی برای سادات داشتند.5. در ان زمان مگر چند نفر از ایل باوی در اهواز خانه داشتند که حاجی نداشته و شما ناراحت شدید.. البته گفتید عمویتان خانه بزرگی داشت ...
دیل
Iran, Islamic Republic of
ب. کاظمی بیدک.
Iran, Islamic Republic of
با سلام
متاسفانه اقای جعفری در این مورد هم. را دنیای موقت امروز.
اقای جعفری باید به مردم شریف و با غیرت گچساران و باشت بفرماید که اطلاعاتی که مدعی محرمانه بودن ان را دارد را از کجا بدست اورده
البته. هم انتظاری بیش از این نیست که به یه مومن انقلابی هر تهمتی بزند
اقای ج..باشید
غ د
United States
اقای جعهفری کدام نماینده را سراغ دارید که درهنگام نمایندگیش لوله متری اب را بز دوش بگذارد در گرمترین ماه سال مسافت کلیمتر ارتفاع راتی کند خداوکیلی در زمان نمایندگیت چندتا ارز روستاهای حوز ات را سر زدی همان کسی را که . میخوانی علی رغم گستردگی حوزه انتخابیش تمام کودکان ان زمان میشناسندش و از خدماتش تقدیر میکنند حالا بیا.. کن اما وجانت را گرو بذار بعد قضاوت کن
دنا
Iran, Islamic Republic of
اقایی.. بوده . این .بکشه در جایگاهی نیست کا بخواد اظهار نظر کنه
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
با سلام. از اقای .بپرسید چرا چند بار در .شدین. به خاطر اینکه.
مهندس مظاهری
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا نظرات مردم را به نمایش بزارید
مظفری
Iran, Islamic Republic of
اصلا معلومه چگونه از خانواده تاجگردون دفاع کردی؟شما کلی گویی کردید .تاحالا خوب دفاع نشده .برادر تاجگردون دیگه.رسیده است .اون موقع فولادی طرفش بود حالا لر گرمسیری .شما برید .
رامين راميني
Iran, Islamic Republic of
احسنت واقعا سيد محمد جعفر كاظمي بيدك
باری
Romania
من نه دشمن تاجگردونم؟
نه طرفدارجعفری اما دوسال میاندوری ، جعفری درمجلس به اندازه چندسال حاج بهرام کارشد
باری
Romania
من نه دشمن تاجگردونم؟
نه طرفدارجعفری اما دوسال میاندوری ، جعفری درمجلس به اندازه چندسال حاج بهرام کارشد
Iran, Islamic Republic of
بله شكي توش نيست يه كتاب نوشته حتمن بخون ١٠تا لباس ورزشي ب تيم فوتبال داده فقط
گشین قهرمان
Iran, Islamic Republic of
با سلام - اولا از اقای کاظمی بپرسید که سن شما چند ساله که این همه. صحبت می کنی - ثانیا عموی شما سید محمود کاظمی. موجود هست چطور رو داری در مورد دیگران اظهار نظر می کنی - ثالثا برادر اول وضعیت. را بررسی کن با اون همه چاله و چوله هاش که. بخواهی دیگران را نقد کنی چون از قدیم گفته اند رطب خورده کی کند منع رطب --- با تشکر از مدیریت محترم کبنا نیوز که واقع اند دموکراسی هستند
باشت کهن
Iran, Islamic Republic of
اقای کاظمی گرچه اقای جعفری خالی از عیوب نیست ولی با توجه به سن و سالت واقعا تحلیلی نادرست - بی مورد و غیر منطقی دارید - شما گفتید عمویم در زمان منصور خان مسجد ساخت ..ه از یک. بوده چرا که از چنیدن نفر از فرهنگیان باشت شنیدم و مستنداتش به صورت عکس موجوده و از طرفی انرا مقاب. قرار دادید مگه شما منطق نخواندید که جمع نقیضین محاله .. پایدار باشد --- با اروزی سلامتی برادر حاج غلام
منصورآباد
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون فدایی زیاد داره
فقط کافیه لب تر کنه
ا. محلی از اعراب ندارند فقط مأموریت دارند فضا را شلوغ کنند
ایشان همان کسی بود که در دوره نمایندگیش مأمور بود تا کسی از گچساران و باشت نماینده نشود که بخواهد جلوی مرکز استان بایستد
امثال این اقا با هدف تخریب تاجگردون دارند گرد و خاک می کنند اما خبر ندارند که ممکنه زیر آور بمانند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1