تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۸
کد مطلب : ۴۰۱۴۹۵
در مراسم معارفه مدیرکل جدید بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

کنایه‌های «محمدی‌تبار» به منتقدان و مدیریت گذشته بحران استانداری / تشکر «مدیرکل جدید» از استاندار سابق و فعلی

۱۳
۰
کنایه‌های «محمدی‌تبار» به منتقدان و مدیریت گذشته بحران استانداری / تشکر «مدیرکل جدید» از استاندار سابق و فعلی
کبنا ؛وحید محمدی تباری در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور عزیز فیلی معاون عمرانی استانداری در ابتدا با یاد کردن از مرحوم محمد امیری اولین مدیر کل مدیریت بحران استان  که گفت: صلواتی برای شادی روح آن مدیر که جان خود را برای خدمت به این مردم و نجات جان مصدومی در ارتفاعات دنا بدون آنکه منتظر سلفی گرفتن و سبقت در مصاحبه‌ها باشد، جان خود را فدا کرد.
وی با تشکر از حسن اعتماد دکتر احمدی استاندار محترم، و لطف معاونان دکتر گوهرگانی، دکتر نظری و بخصوص مهندس فیلی معاون معاون عمرانی و جناب دکتر مرادی مدیر کل حوزه استانداری اظهار داشت: مسئولیت‌ها می‌آیند و می‌روند اما رفتارها و کردارهای ما خواهند ماند.
وی گفت: امروز خوشحالی ارزشی ندارد، بلکه خوشحالی روز تودیع و خداحافظی با مسئولیت، اگر سربلند باشیم در برابر مردم و خون شهدا، با ارزش و شیرین است.
محمدی تبار با اشاره به سخنان اخیر آیت الله ملک حسینی گفت امروز نظام ما و مردم ما و کشور ایران مورد طمع دنیا و استکبار است و بهترین راه عبور از بحران‌ها کنترل و استیلا بر آمریکای درون است.
محمدی‌تبار گفت بقول مداحی امروز بیش از هر زمان به مدیریت از نوع دهه شصت نیاز داریم. ولی با اشاره به خاطره‌ای از شهید باکری در زمان شهرداری ارومیه گفت از خداوند می‌خواهیم گرچه ما خاک پای چنین شهدایی هم نیستیم اما خداوند به ما توفیق دهد تا در راه آنها و مسیر آنها قدم برداریم.
محمدی تبار با اشاره با حادثه سقوط هواپیما در کوه دنا گفت: تشکر ویژه دارم از همه عوامل زحمت کش ستاد بحران بخصوص پزشکی قانونی، هلال احمر، ارتش، بسیج، سپاه، نیروهای امنیتی، علوم پزشکی. راه و حمل نقل و …. وی گفت بوسه می‌زنم بر قدم‌هایی که برای حادثه دیدگان هواپیمایی قدم و قلم داشتند بخصوص کوه نوردان دلسوز.
محمدی تبار که آخرین سخنران این معارفه بود در واکنش به صحبت‌های معاون عمرانی و مدیران قبلی بحران گفت: من اول برنامه‌هایم را ارایه می‌دهم اگر آن موقع راضی بودید معارفه کنید و حکم را محبت کنید.
محمدی تبار گفت: همه ما مسئولین استانی مردم و شهروندان در برابر نسل امروز و آینده و فرزندانمان مسئولیم که پیشگیری قبل از درمان کنیم.
وی ادامه داد: استراتژی من پیشگیری قبل از درمان در مخاطرات محیطی و بلایایی طبیعی است. ما نمی‌توانیم پیش بینی زلزله و سیل کنیم اما می‌توانیم جوری برنامه ریزی کنیم که خسارات‌ها کمتر باشد.
مدیرکل جدید بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما باید از ظرفیت علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها در تشکیل کارگروه‌های تخصصی و تحقیقاتی استفاده کنیم.
 وی در ادامه گفت: اگر امروز مسئولین ما برنامه ریزی نکنند در ده سال آینده آب و هوای ما خرمشهر و آبادان خواهد شد. ولی گفت شاید نتوان جلوی بی بارشی و زلزله و سیل و گرد خاک را گرفت اما می‌توان جلوی تعرض به بستر رودخانه‌ها، تعرض به جنگل‌ها و منابع طبیعی و تعرض به محیط زیست مان را بگیریم.
 محمدی تبار با اشاره به اقدامات خوب رئیس دستگاه قضایی استان و دادستان کل استان و دستگاه‌های امنیتی در جلوگیری از تعرض به منابع ملی گفت: امروز باید برنامه ریزی و وحدت رویه داشته باشیم که بستری سازی و مدیریت کنیم در بحث کشاورزی و کشت‌های جایگزین در بحث طراحی مکانیسمی برای اختصاص یارانه به کشاورزانی که کشت جایگزین می‌کنند تا در مصرفآب کشاورزی صرفه جویی شود.
وی افزود: حضور و کار در بحران نباید شائبه مادی برای پرسنل بحران داشته باشد باید برای کمک به هم نوع و صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست به‌صورت ذاتی وارد عمل موثر بشویم.
محمدی‌تبار گفت: انگیزه من در حراست از جنگل‌ها محیط زیست منابع آب و رودخانه‌های استان ربطی به مسئولیتم ندارد بلکه ذاتی است.
مدیرکل جدید بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: من مزایای ۲۰ درصد حقوق بحران را رسماً نمیخوام و می‌خواهم این گونه مزایا به جنگل بانی تعلق گیرد که وقتی با دستان خالی آتش جنگل را خاموش می‌کند اگر چه دستش می‌سوزد اما دلش از حقوق کم و بدون بیمه‌اش نسوزد.
محمدی تبار با اشاره به صحبت‌های مدیران کل سابق بحران و نصایح آنها گفت: در بحث زلزله ما خساراتی انسانی از خود زلزله نداشتیم بلکه خسارات‌های وارده عمدتاً از ضعف آموزشی بود.
 وی با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند، محمدی‌تبار خودش بحران‌زا است، افزود: وقتی بعد از زلزله ما چادر بر پا می‌کنیم، بیمارستان صحرایی بر پا می‌کنیم. یعنی خودمان با دست خودمان به بحران دامن می‌زنیم و بحران زا هستیم. در بحران مهمترین استراتژی باید تحقق آرامش روحی و روانی جامعه با اقدامات سنجیده و مدبرانه باشد.
مدیرکل جدید بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نباید جوری باشد که بخشدار یک مصاحبه کند. فرماندار یک مصاحبه و مدیر کل یک مصاحبه.
وی گفت: در بحران موازی کاری صحیح نیست، هماهنگی و ستاد فرماندهی واحد لازم است.
مدیرکل جدید استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: گرچه در دوره مدیر کلی قبلی برای من جلسه تودیع برگزار نشد اما از تماس و اظهار لطف جناب دکتر خادمی استاندار سابق و معاونین محترم ایشان و بزرگان جریان‌های سیاسی بخصوص مسئولین ستاد رئیس جمهور در استان و شهرستانها و فرماندار و شهردار آن محترم و اقشار مختلف مردم و نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی که نسبت به بنده لطف و اظهار محبت داشتند کمال تشکر و قدردانی را به عمل می‌آورم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

قلی
Iran, Islamic Republic of
عجب روزگاری است یاد امیدی پورها وکیل زاده ها و...بخیر
علی
Iran, Islamic Republic of
خدایا.د مردم وانقلاب برس
رضا
Iran, Islamic Republic of
اقای محمدی تبار ب.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
محمدی تبار فوق العاده قوی و مدیریت جهادی دارد
ایشان بسیار توانمند هستند
درود بر استاندار استان بخاطر انتصاب ایشان
ظ
Iran, Islamic Republic of
کاش واسه یه بار هم که شده مردم ما بذارن کسی که وارد مسئولیتی میشه،کارشو شروع کنه بعد تخریب رو شروع کنند!والا بخدا با تخریب وجبهه گیری فقط منافع شخصی حفظ میشه وهیچ دردی از مردم وکارهای عمرانی واسه استان دوا نمیشه!!
انتقاد سازنده باعث رشد وپیشرفت وآبادانیه،اگر فرد مسئول انتقاد پذیر باشه!اما وقتی هنوز امضای حکم انتصاب مسئولی خشک نشده وهنوز کار شروع نشده ،جز ماهیت تخریب وعقده های نرسیدن به جایگاه ایشون وکینه شخصی نداره!
برای جناب محمدی تبار وتمامی مسئولینی که توفیق خدمت به مردم را دارند،آرزوی سربلندی وموفقیت داریم.امیدواریم این انتقادات باعث خدمت رسانی بهتر ورفع کاستی ها در دوران خدمت ایشون باشه!
امتیاز ویژه آقای محمدی تبار مرد عمل بودنشونه.وبه قول بزرگان،به عمل کار برآید،به سخنرانی (سخندانی) نیست!!
علی ع.
Iran, Islamic Republic of
سلام.
من میدانم چند استان دنیال شما بودن که شما را ببرن به استان خودشان .
حتی استان تهران . ولی میخواهی مشتاقانه کار کنی.
البته استان های کرمان و بلوچستان خیلی خواهان شما بودن.
بیشتر خودت استان کرمان را می پسندیدی.
خب حالا به مردم استان خودمون خدمت میکنی.
راستی مدیر بحران از چه ساعتی در محل کار حاضر میشود.
بیشتر کار شما بیرون اداره هست !!!!!
رضا
United States
این هم هدیه.. ت ایشان حاصل شدتاجاییکه درهردولتی ایشان پست می گیرد باعث تعجبه تحصیلکرده کشاورزی کجا ومدیریت بحران کجا ؟؟؟؟؟؟؟
وارد
Iran, Islamic Republic of
آخی تا قیومت یاد .ی افتادم . وووووو
Iran, Islamic Republic of
آقای محمدی تبار هنوز دانشگاه یاسوج شما رو فراموش نکرده که چطور جنبش دانشجویی رو در این دانشگاه ب.د ن
همکار
Iran, Islamic Republic of
اقای محمدی تبار سکوت فریاد معرفت است . مرد تا سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد . پس بهتر است باحرف زدن به دامنهبحرانهای موجود در استان اضافه نفرمایید
بحران
Iran, Islamic Republic of
بعد از مدتها دوندگی از تهران تا یاسوج واویلا
United States
انتصاب ایشون هدیه الهی به استان بود
اا
Iran, Islamic Republic of
احسن خوب گفته ای اگر بهش عمل کنی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1