کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‎وگو با خبرنگاران مطرح شد

خبر خوش برای والدین کهگیلویه و بویراحمدی؛ شیرینی روز «دختر» بخر و «جوایز نفیس» جایزه ببر

23 تير 1397 ساعت 19:10

مدیر مجموعه شیرینی «الف» شعبه یاسوج گفت: به مناسبت روز «دختر» مجموعه شیرینی «الف» بهترین انواع شیرینی «تر» و «خشک» را تولید و در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.


مجتبی جعفری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان تبریک میلاد حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) و روز دختر، اظهار کرد: مجموعه شیرینی «الف» به مناسبت روز دختر بهترین شیرینی‌ها و کیک‌های خامه‌ای خود را در انواع و طرح‌های مختلف تولید می‌کنند تا جشن به یادماندنی روز دختر را برای دختران دیار «چهار فصل» استان کهگیلویه و بویراحمد و مردم شریف یاسوج رقم بزند.
مدیر مجموعه شیرینی الف شعبه یاسوج از آمادگی این مجموعه غذایی برای تولید انواع شیرینی‌ها و کیک‌ها در میلاد حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) و روز دختر خبر داد و گفت: تمام کارکنان، پرسنل مجرب و توانمند شیرینی «الف» در آمادگی کامل برای تولید انواع کیک‌ها در طرح‌های مختلف و دلخواه شما شهروندان و والدین عزیز به سر می‌برند.
وی تصریح کرد: به والدینی که شیرینی و کیک جشن روز دختران گرانقدرشان را از این مجموعه خریداری کنند، به قید قرعه جوایز نفیسی اهداء می‌گردد.
جعفری گفت: مجموعه شیرینی الف یکی از برندهای معتبر کشورمان در تولید انواع شیرینی‌ها، نان صبحانه، کیک‌ها و دسرها است که بیش از 16 شعبه در سطح کشور دارد.


کد مطلب: 401490

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401490/خبر-خوش-والدین-کهگیلویه-بویراحمدی-شیرینی-روز-دختر-بخر-جوایز-نفیس-جایزه-ببر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1