تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب : ۴۰۱۴۸۸
مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آغاز فرآیند ارزیابی نهایی سال 96 فرمانداری‌های کهگیلویه و بویراحمد

۲
آغاز فرآیند ارزیابی نهایی سال 96 فرمانداری‌های کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آغاز فرآیند ارزیابی نهایی سال 1396 فرمانداری‌ها، گفت: با عنایت به ابلاغیه مرکز مدیریت عملکرد و امور حقوقی وزارت کشور و در راستای اجرای ماده 81 قانون مدیریت خدمات کشوری، فرآیند ارزیابی عملکرد فرمانداریها از تاریخ 20 تیرماه 97 آغاز گردید.
 وی با تاکید بر نحوه ورود کارشناسان به سامانه مخصوص و دریافت رمز عبور، افزود: کاربر بعد از اتصال به شبکه داخلی ابلاغی در محیط مورد نظر از طریق مرورگر فایر فاکس (موزیلا) وارد شده و سپس مطابق دستورالعمل و فایل راهنمای سامانه مدیریت عملکرد، اقدام به الصاق مستندات مرتبط می‌نماید.
محمود مومن نسب، اظهار داشت: به منظور ارایه آموزش‌های توجیهی بیشتر جلسه ویدئوکنفرانس با حضور رابطین مدیران کل دفاتر متناظر ستادی استانداری، رابطین ارزیابی فرمانداریها، حوزه‌های تخصصی و دفتر مدیریت عملکرد روز یکشنبه 24 تیر 97 از ساعت 30 /7 الی 30/ 9 صبح در استانداری سالن شماره 2 برگزار می‌گردد.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری از فرمانداران خواست تا کارشناسان حوزه‌های ارزیابی و نیز کاربران خود را برابر مقررات جاری به شرکت در جلسه اعزام نمایند.
مومن نسب از مدیران کل ستادی استانداری به عنوان تأکید کننده اولیه عملکرد در مدت زمان اجرای فرآیند ارزیابی، در خواست کرد که سعی نمایند در تمامی سطوح فرمانداری‌ها را در تکمیل مستندات مرتبط با عناوین شاخص‌ها کمک نموده و اهتمام لازم را در این رابطه به عمل آورند.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، در پایان با تاکید بر اینکه نتایج ارزیابی عملکرد فرمانداری‌ها به عنوان امتیاز ارزشیابی سالانه شخص فرماندار و معیار مهم و اساسی در رتبه بندی آن فرمانداری از میان تمام فرمانداری‌های سراسر کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: انتظار است فرمانداران شخصاً مراحل اجرای فرآیند ارزیابی را به‌صورت مستمر رصد نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1