تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۴۰۱۴۸۳
در شورای اداری چرام مطرح شد

هاشمی‌پور: اگر به بنده کمک نمی‌کنید اقلاً بگذارید تا مشکلات مردم را پیگیری نمایم

۳
۰
هاشمی‌پور: اگر به بنده کمک نمی‌کنید اقلاً بگذارید تا مشکلات مردم را پیگیری نمایم
کبنا ؛
در نشست شورای اداری چرام که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، فرماندار، امام جمعه و مسوولان این شهرستان برگزار شد، مسائل مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که دغدغه این روزهای مردم چرام است از جمله راه اندازی معدن فسفات، خرید سونوگرافی، سرنوشت دانشگاه صنعت ومعدن،  بیمارستان 32 تختخوابی و چمن های مصنوعی اهدایی وزیر نفت ووو، که پاسخ همه‌ی این موارد را نماینده کهگیلویه بزرگ داد.
اما در این نشست مواردی هم اتفاق افتاد که نماینده مردم به‌دقت به سخنان مدیران گوش سپرده و از همه نکات نسخه برداری وتا آخرین نفر از مدیران به‌دقت سکوت کرد و اینگونه پاسخ داد.
-من نمی‌دانم چرا عده ایی سعی دارند مردم را ناامید کنن مگر چه اشکالی دارد وقتی سخن میگوییم به گونه ایی باشد که بارقه‌های امید هم در جوانان وهم مردم ایجاد نماییم، بنده تمام تلاش خودرا می‌کنم تا به وعده‌های داده شده‌ام عمل نمایم اما این به دان معنا نیست که یک شبه مثلاً پتروشیمی ایجاد شود ویا معدن فسفات شروع بکار نماید، قطعاً کار عمرانی وساختمانی آنهم به این وسعت ومهمی نیاز به زمان دارد تا ذره ذره شکل واقعیت به خود بگیرد، مثلاً من سونوگرافی را حتی تا مرحله خرید پیگیر بوده‌ام و اگر کمی دیر می‌شود به این دلیل نیست که انجام نمی‌شود بلکه ممکن است کارپرداز کمی دیرتر اقدام کند.
در ادامه جلسه بعضی از مدیران با گوشی همراه خود صحبت می‌کردند که «حاج عدل هاشمی‌پور» ناراحت شد و گفت:همانطور که من به تمام سخنان شماها گوش دادم شماهم باید به حرفهای من گوش بدهید تا بتوانید پاسخگوی مردم باشید و اگر کسی قصد تخریب دارد، جوابگو باشید.
وی در ادامه تذکری به بعضی‌ها داده که نباید کاری که انجام می‌شود به این و یا آن نسبت دهیم بلکه همه در یک کشتی هستیم، و گفت: چرا بعضی از دوستان کاری انجام می‌دهند میگویند این خدمات دولت بوده ویا این خدمات نماینده است، اصلاً نباید چنین عنوان کنیم، همه خادم مردم هستیم نوکر نظامیم و همه‌ی ما در یک کشتی نشسته‌ایم، هر خدمتی انجام می‌شود از آن نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نه کس دیگری.
نماینده از افرادی که در فضای مجازی اقدام به نشر نا امیدی می‌کنند نیز گله کرده و اظهار کرد: کشور ما در زمان کنونی نیاز به همدلی ووحدت دارد آنهایی که اقدام به کارهایی می‌کنند که دشمن شاد کن وبر خلاف مصالح عمومی است کار درستی نمی‌کنند، حاشیه سازی به مردم و بخصوص جوانان ما لطمه میزند، بیایید بجای یاس وناامیدی، امید را به جامعه تزریق کنیم تا بتوانیم از سد مشکلات عدیده عبور نماییم.
وی در پایان نشست از همه درخواست کرد که در زمان کنونی به وحدت وهمدلی نیازمندیم تا شهرستان چرام را از بن بست خارج نماییم.
هاشمی‌پور در ادامه اظهار داشت: انتظار دارم اگر به بنده کمک نمی‌کنید اقلاً به مردم کمک نمایید بخصوص آنهایی که فقط به قصد تخریب حاشیه سازی می‌کنند اگر بنده را حمایت نمی‌کنید اقلاً بگذارید تا بتوانم مشکلات مردم را پیگیری نمایم و این شهرستان را در آینده‌ایی نه چندان دور از بن بست خارج نماییم، راه ارتباطی دهدشت به پاتاوه و اصفهان، شاهراه حضور سرمایه گذار به شهر چرام است که انشالله در کمترین زمان ممکن راه اندازی خواهد شد به حول و قوه الهی، در پایان از اصحاب رسانه که همه دیدگاه‌ها را انتشار می‌دهند سپاسگزاری می‌کنم.
----------------------------------------------------
سید قربانعلی موسوی شیرازی
روزنامه‌نگار و فعال فرهنگی رسانه‌ای چرام
------------------------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نمیدانم کی نمی گذاره کار بکنی.والا همه مشتاق کارند.
H_T
Iran, Islamic Republic of
به کدوم وعده ای که دادی عمل کردی. دوبار مدارک خودمو گرفت. کار برام جور کنی بعدش که قبول شدی تو انتخابات انگار نه انگار .نه کار برامون جور کردی نه جواب تلفن میدی
Romania
.ا که میگی راسن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1