کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

جشنواره فرهنگی و هنری در لوداب برگزار می‌شود

23 تير 1397 ساعت 12:18

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن بزرگ دهه کرامت و جشنواره فرهنگی و هنری در بخش لوداب شهرستان بویراحمد برگزار می‌شود.


رضا دهبانی‌پور اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت و جشنواره‌های رضوی جشنواره بزرگ فرهنگی و هنری بخش لوداب روز چهارشنبه ۲۷ تیرماه ساعت ١٨ عصر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در مرکز این بخش برگزار می‌شود.
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر ادامه اجرای سیاست تمرکززدایی برنامه‌های فرهنگی به سایر مناطق استان گفت: این اداره کل جهت برخورداری همه مردم استان به‌ویژه در بخش‌ها و روستاهای کمتر برخوردار در سال گذشته اقدام به برگزاری جشن‌ها و جشنواره‌های متعدد فرهنگی و هنری کرده است و این روند ادامه خواهد داشت.
 
وی بابیان اینکه در این جشنواره برنامه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری اجرا می‌شود خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌های فرهنگی و هنری و آئین‌ها و آداب‌ورسوم محلی و فرهنگی مردم لوداب در این برنامه استفاده خواهد شد.
 دهبانی‌پور افزود: آنچه مسلم است شادی و نشاط اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت مردم  به‌ویژه جوانان یک ضرورت انکارناپذیر است که در این راستا باید همه مسئولین و متولیان فرهنگی همت بیشتری بکار ببندند.
 


کد مطلب: 401479

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401479/جشنواره-فرهنگی-هنری-لوداب-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1