کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه های نماز جمعه چرام مطرح شد

امام جمعه چرام تکلیف نیروهای معدن فسفات را مشخص کرد؛ اجازه نمی‌دهیم از بیرون کسی بیاید

23 تير 1397 ساعت 0:43

امام جمعه چرام گفت: حتما پیگیر این مساله هم خواهم بود در فسفات چرام باید جوانان جویای کار و شغل شهرستان چرام شاغل شوند و اجازه اینکه نیروی خدماتی از بیرون آورده شود نخواهیم داد.


امام جمعه چرام:

 حجت الاسلام سید نورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه برای رسیدن به شیرین‌ترین زندگی‌ها جز از طریق هدایتی که خداوند بیان کرده میسر نخواهد شد، اظهار کرد: خود هدایت دارای مراتبی هست که یک مرحله آن هدایت عمومی برای همه انسان‌هاست، خواه پیروی کنند یا نکنند.
امام جمعه چرام با اشاره به این مطلب که هر چیزی در تامین سعادت انسان‌ها سهم موثر دارد و در قرآن بیان شده است، عنوان داشت: به طور قطع و یقین باید دانست که قرآن، یکپارچه هدایت است، فرامین و نواهی آن، داستان ها و تشبیهات آن همه در راستای هدایت قرار گرفته شده است.
وی در خطبه دوم نماز سیاسی، عبادی با اشاره به جلسه شورای اداری شهرستان، گفت: در این نشست، بحث جاده‌های شهرستان مطرح شد، توقع مردم منطقه گرمسیری از مدیرکل محترم راه و شهرسازی و نماینده محترم به عنوان موکل مردم به حق است و باید تسریع در روند این پروژه‌ها صورت گیرد تا مردم ولی نعمتان انقلاب در این زمینه خواسته‌هایشان به سرانجام برسد.
حجت الاسلام افشار تصریح کرد: بنده هم ضمن تشکر از خدمات صورت گرفته، از مدیرکل محترم تقاضامندم پروژه راه چرام به یاسوج و چرام به دهدشت را با سرعت بیشتری دستور پیگیری دهند، قطعا این روند کار رضایت بخش نیست و مردم گلاه‌مند هستند.
وی، اضافه کرد: دوم بحث فسفات چرام است، پروژه ای که سال‌ها مردم شهرستان منتظر شروع به کارش بودند، در مرحله اول تجهیز کارگاه صورت گرفته و در فاز نهایی حدود ۵۰۰ نفر مشغول بکار خواهند شد، ضمن تشکر از سردار هاشمی نماینده محترم بخاطر زحمت‌هایی که در زمینه فسفات متحمل شدند ،باید یک نکته را با تاکید تمام ذکر کنم و حتما پیگیر این مساله هم خواهم بود در فسفات چرام باید جوانان جویای کار و شغل شهرستان چرام شاغل شوند و اجازه اینکه نیروی خدماتی از بیرون آورده شود نخواهیم داد.
امام جمعه چرام خاطرنشان کرد: بحث تعرفه برق مطرح شد که طبق گفته نماینده محترم این مساله هم حل شده و تابستان امسال تعرفه برق چرام اصلاح و به صورت گرمسیری لحاظ خواهد شد.
وی گفت: بنده به عنوان خدمتگزار مردم عزیز از همه مسؤولانی که زحمت خدمت به مردم را صادقانه به عهده دارند و تلاش و کوشش در رفع محرومیت شهرستان دارند تقدیر و تشکر دارم. باید از مساعدت‌ها و پیگیری فرماندار محترم شهرستان در زمینه رفع مشکلات فوق و همکاری صادقانه  تقدیر و  تشکر کنم.


کد مطلب: 401468

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401468/امام-جمعه-چرام-تکلیف-نیروهای-معدن-فسفات-مشخص-اجازه-نمی-دهیم-بیرون-کسی-بیاید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1