تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۵
کد مطلب : ۴۰۱۴۶۷
امام جمعه کبگیان:

هر چه در برجام نقد دادیم، بازگشتش را حتی به نسیه حساب نکردند

۰
هر چه در برجام نقد دادیم، بازگشتش را حتی به نسیه حساب نکردند
کبنا ؛حجت الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه کبگیان در خطبه‌های نماز جمعه ۲۲ تیر ۱۳۹۷ کبگیان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه در ادامه مباحث قبر و قیامت با اشاره به ندای قبرگفت: در خطبه گذشته به دو مورد شهادتین و نماز شب که توشه و نور قبر بودند خدمتتان عرض کردیم، مورد سوم تسکین دهنده قبر است که تلاوت قرآن عامل برکت و روشنی زندگی در مسکن قبر است.
وحدانی‌فرخطاب به حاضرین درباره تلاش دشمن برای تبدیل موئلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی به تهدید جامعه و منطقه با اشاره به وضعیت حاکم گفت: شکستهای دشمن در جنگ هشت ساله، کودتاهای سیاسی نظامی و شکست تروریستها در منطقه دشمن را بر آن داشته تا از موئلفه‌های قدرت و پیشرفت ما بعنوان تهدید جمهوری اسلامی ایران در منطقه نام ببرد.
امام جمعه کبگیان افزود: ماهیت ننگین و خائنانه و فریبکار امریکا در تسخیرلانه جاسوسی به استناد مستندات کشف شده برای ما ثابت شده است ولی ما باید با استفاده از قدرت خدادادی و صنعت کشاورزی با اعتماد به نیروی کار و تولید داخلی با صبر و تلاش بر مشکلات اقتصادی فائق آئیم زیرا رمز موفقیت ما بر مشکلات و هجمه های دشمن همین است.
امام جمعه کبگیان درباره مسئله برجام و اعتماد به اروپا گفت: دشمن با خروج از برجام به ما ثابت کرد اعتماد به او پوچ است چون با پشت پا زدن به تمام تلاش دیپلماتهای ما که نمایندگان ۸۰ میلیون ملت بودند خیانت بزرگی کرد ولی ما با تغییر سیاست و بررسی راهکارهای علمی مراقب حرکت اروپائیان باشیم.
علی وحدانی‌فر تصریح کرد: حواله دادن اروپائی‌ها به اواسط پائیز و قولهای دور و دراز نشان از کاغذبازی های امثال گذشته امریکا دارد چون هر آنچه ما در برجام نقد تحویل دشمن دادیم بازگشتش را حتی به نسیه هم حساب نکردند!.
این خطیب جمعه خطاب به مسئولان در راس دولت گفت: اروپائی که جرات صدور بیانیه علیه امریکا را ندارد و با وعده وعیدهای متمادی دور و دراز برای خود فرصت سازی و برای ملت ما فرصت سوزی می کند آیا ارزش اعتماد دارد!.و اگر اروپائیان راست می گویند فقط بعنوان برنامه مطرح نکنند بلکه بصورت کارنامه مشخص و تنظیم کنند.
امام جمعه کبگیان با تبریک ۲۱ تیر روز شورای نگهبان خطاب به آنانکه این شورا را مورد هجمه قرار می‌دهند گفت: امام راحل با نگاه نافذ خود برای حفاظت از اسلام و قانون با ایجاد شورای نگهبان خدمت صادقانه ای به مردم کرد اما کسانی که خاصه موقع انتخابات با هجمه به این شورا انگهای متعدد می زنند اگر راست می‌گویند علت رد صلاحیت خود را به رسانه ملی برای مردم واضح بگویند.
خطیب جمعه کبگیان با تبریک روز بهزیستی خطاب به حاضرین گفت: تکنولوژی و پیشرفت علم در دنیای امروزی به ما کمک می کند تا مثل گذشته با آزمایش در ازدواجهای فامیلی جلوی زاد و ولد همراه با معلولیت‌های جسمی را بگیریم اما خدائی ناکرده اگر کسانی به علت نقص عضوی معلول به دنیا می‌آیند به عنوان محدودیت نگاه نکنیم زیرا مثل همه ما انسانند و می‌توانند کارائی بهتر از ما داشته باشند و آگاه باشیم و بدانیم که هیچگاه معلولیت محدودیت نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1