کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه ديشموك مطرح کرد

دیکتاتور خواندن شورای نگهبان به خاطر حمایت این شورا از اسلام است

22 تير 1397 ساعت 17:31

امام جمعه ديشموك گفت: دیکتاتور خواندن شورای نگهبان و حمله به شورای نگهبان به خاطر حمایت شورای نگهبان از اسلام است و چون شورای نگهبان اجازه اجرای قوانین مخالفت با اسلام را نمی‌دهد هجمه علیه شورای نگهبان توسط دشمن در دستور کار آنها قرار گرفته است.


حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز در دیشموک ضمن اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: ادامه برجام با اروپایی‌های گمراهی ملت ایران است و اروپایی‌ها از آمریکا جداشدنی نیستند.
وی در ادامه گفت: مشخص شدن مدت زمان ایران برای ادامه برجام با اروپایی‌ها نشان دهنده تضمین مثبتی است در همکاری اروپا با ایران که بتوان ثابت کنند در تعهدات خود به ایران پایبند هستند و ثابت نکردن این تعهد توسط اروپایی‌ها جدا شدن ایران از برجام را در پی دارد.
امام جمعه دیشموک گفت: در دو هفته گذشته اروپایی‌ها نه تنها اقدام عملی در این زمینه انجام ندادند پیشنهاد بسته‌ای به ایران نشان دهنده این است که در این بسته منافعی برای ایران تامین نشده و به تعبیر آقای رئیس‌جمهور این بسته مایوس کننده است.
وی خاطرنشان کرد: گره زدن مسائل کشور به بحث برجام یا غیر برجام  یک خطای بزرگ است و بحث برجام باید برای ما و دولتمردان درس عبرتی باشد.
راوند گفت: تصمیمات غیر کارشناسی شده دولتمردان باعث سو‌استفاده عده معدودی در بازار سکه و ارز شده و در چنین شرایطی انتظار می‌رود دولت شفافیت بیشتری در روند اختصاص ارز اعمال کند.
وی تصریح کرد: دادن ارز به عده معدودی کار درستی نیست و با توجه به اینکه جنگ تمام عیار اقتصادی از طرف دشمن علیه ملت ایران از تصمیمات اتخاذ شده توسط دشمن است ما باید بیشتر مواظب دشمن باشیم.
وی به هفته حج اشاره کرد و گفت: حج می‌تواند واقعا اتحاد جامعه اسلامی را زیادتر کند و منافع زیادی برای جوامع اسلامی داشته باشد و اگر جوامع اسلامی وحدت داشته باشند در برابر دشمنان و برائت از کفار و مشرکین به صورت صحیح اجرا می‌شد دشمنان اسلام نمی‌توانستند در هر نقطه‌ای علیه مسلمانان برخیزند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک به روز دوشنبه 25 تیرماه روز بهزیستی اشاره کرد و گفت: آغاز هفته بهزیستی را به این خدمتگزاران تبریک می‌گویم و تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی چنین نهادی وجود نداشت و به برکت نظام اسلامی در اوایل انقلاب در سال 59 برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر این نهاد مقدس تاسیس شد.
وی یادآوری کرد: اقدامات این نهاد در بخش دیشموک با ارائه خدمات فرهنگی، رفع محرومیت و کارهای خوبی که در دستور کار داشتند  قابل تقدیر است اما این خدمات از طرف بهزیستی کافی نمی‌باشد و از مسؤولان استانی و شهرستانی می‌خواهم با توجه با نداشتن فضای فیزیکی این اداره در دیشموک توجه بیشتری به این بخش و همچنین افراد تحت پوشش کنند.
راوند به سه‌شنبه 26 تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان در برخی کشورهای دیگر که قانون اساسی وجود دارد فعالیت دارند و افراد خاصی انتخاب می‌شوند تا در جهت اجرای قانون اساسی و جلوگیری از مصوب شدن برخی قوانین علیه کشور خود اقدام می کنند.
وی اذعان کرد: در کشور ما شورای نگهبان حافظ اسلام و قانون اساسی است و جایگاه ویژه‌ای دارد  و مانع ورود قوانین غیر اسلامی به سیستم اجرایی کشور می‌شود و هم باعث می‌شود افرادی که صالح نیستند وارد حکومت‌داری نشوند و به همین خاطر الان دشمنان نظام اسلامی برای شورای نگهبان نقشه پیاده می‌کنند.
راوند گفت: دیکتاتور خواندن شورای نگهبان و حمله به شورای نگهبان به خاطر حمایت شورای نگهبان از اسلام است و چون شورای نگهبان اجازه اجرای قوانین مخالفت با اسلام را نمی‌دهد هجمه علیه شورای نگهبان توسط دشمن در دستور کار آنها قرار گرفته است.
وی گریزی به خدمات‌رسانی گروههای جهادی سپاه و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در منطقه دیشموک زد و گفت: اجرای کارهای فرهنگی، اشتغالزایی، رفع محرومیت و عمرانی توسط این گروهها در منطقه دیشموک قابل تقدیر است.
راوند گفت: اجرای بازگشایی راه سرتنگ‌لیراب بعد از چهل سال توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کاری به جا و خدمتی صادقانه برای مردم این منطقه است که مایه خوشحالی مردم منطقه را در بر داشت.
وی اذعان کرد: از مسؤولان بخش دیشموک می‌خواهم به عمل ثابت کنند که از گروههای خدماتی و جهادی حمایت کنند و در عمل ثابت کنند که واقعا از این گروهها حمایت می‌کنند چون گروههای جهادی در غرب منطقه دیشموک از دست مسؤولان گلایه دارند.
راوند متذکر شد: از مسؤولان می‌خواهم علاوه بر همکاری با این گروههای خدمات رسان ثابت کنند که پای کار هستند و این را بدانند اگر مسؤولیم و دنبال خدمت به مردم هستیم باید با گروههای خدمات رسان و گروههای جهادی در این منطقه کمک کنیم.


کد مطلب: 401461

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401461/دیکتاتور-خواندن-شورای-نگهبان-خاطر-حمایت-این-شورا-اسلام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1