تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب : ۴۰۱۴۵۹
در خطبه‌های نماز جمعه گچساران مطرح شد

حجازی‌پور برای «زارع‌پور» و «پورالحسینی» خط و نشان کشید /این خانم را اخراج کنید هر کس که باشد

۳۸
۰
حجازی‌پور برای «زارع‌پور» و «پورالحسینی» خط و نشان کشید /این خانم را اخراج کنید هر کس که باشد
کبنا ؛حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم  اظهار کرد: رهبرمعظم انقلاب به خاطر مشکلات معیشتی مردم و به دلیل نوسانات نامطلوب بحث سکه و ارز و نیز مواردی که دور از انتظار است، ناچارا خودشان به این مسائل ورود کردند.
وی افزود: قاعده این است که رهبر انقلاب در امور کلی خط بدهند، در کلیات خط بدهند در یک سخنرانی و با یک اشاراتی بیان کنند، مسئولان هم باید خودشان به وظایفشان عمل کنند.
حجازی تصریح کرد: اما اینکه گاهی اوقات می بینیم در موارد ریز هم مقام معظم رهبری ناچارا ورود می کنند که دلیلش را اگر بخواهیم عرض کنیم ساعت ها وقت می طلبد و بنا هم بر این نیست که ملال آور حرف بزنیم گر چه دلها خون است اما ناچار باید سوخت و ساخت.
امام جمعه گچساران  بیان کرد: اینکه یک انسان باید امور جهان اسلام را بلکه گاهی اوقات مستضعفین غیرمسلمان را هم باید توجه کنند، لذا انتظار این است درون کشور مسوولان خودشان به وظایفشان بپردازند.
وی تصریح کرد: مسائل ریز مملکت نباید وقت مقام معظم رهبری را اشغال کند، مقام معظم رهبری به رئیس جمهور محترم فرموده اند که چرا بحث سکه و ارز در بازار چنین است؟ و انتظار این است که هم خود رئیس جمهور محترم و هم هیات دولت و هم آقایانی که اختیارات مملکت را در دست دارند کمتر به مردم بی توجهی کنند و بیشتر دردهای مردم را ببینند.
خطیب جمعه گچساران در ادامه افزود: این وضع خاص دشمن است تا به نوعی به مردم القاءکند که مملکت مشکل دارد،که باید گفت مملکت مشکل اقتصادی ندارد، مشکل معادن ندارد، مشکل نفت و گاز و معادن زیرزمینی را ندارد که متاسفانه باید گفت که مشکل مدیریتی دارد.
وی گفت: متاسفانه دولتمردان این مواردی که خیلی بزرگ هستند را نمی بینند، از شخص رئیس جمهور و هیات دولت و از برخی نمایندگانی که خیلی خیلی منم منم می کنند خواهش می‌کنیم بیش از این مردم را اذیت نکنند.
حجازی در ادامه با اشاره به آغاز دهه کرامت گفت:  در دهه کرامت لازم است دقت کنیم و خدام حرم در شب میلاد علی بن موسی رضا(ع) میهمان مردم گچساران خواهند بود.
 وی افزود: روز میلاد حضرت معصومه (ع)  را روز دختر معرفی کرده اند و پیامبر(ص) فرمودند:” فرزندان بهتر و برتر دختران هستند و مقام دختران مقام بلندی است».
وی در ادامه با اشاره به هفته حج گفت: خدا را به آبروی کعبه و مسجد النبی قسم می‌دهیم که ان شاءالله حکام نالایق سعودی را از بین ببرد و بتوانیم همانگونه که به راحتی به کربلا می رویم بتوانیم به حج و مسجد النبی هم برویم.
حجازی تصریح کرد: دشمن واضح ملت ایران، اسلام و مسلمین حکام آل سعود هستند، حجاج توجه کنند که سرمایه ‌هایشان را بی‌هدف در آنجا خرج نکنند و از خرید کردن در مورادی که ضروری نیست اجتناب کنند و خریدی هم اگر دارند از داخل کشور داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به روز بهزیستی و تامین اجتماعی گفت: توصیه می‌کنم که عزیزان خسته نشوید از اینکه کسی معلول و گرفتار است، اینها نعمت هستند و نعمت خدا را رد نکنید خیلی اوقات کسانی هستند که به دفتر مراجعه می کنند و گلایه می کنند و مشکلاتی دارند که کمتر به آنها توجه می شود.
خطیب جمعه گچساران در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان افزود: شورای نگهبان دشمنان زیادی دارد و اخیرا هم دشمنان شورای نگهبان هم به نوعی کمتر شده‌اند، گلایه‌ای داریم از عزیزان شورای نگهبان که چرا دشمنان کم شده‌اند؟.
حجازی اظهار کرد: اعضای شورای نگهبان دقت کنند و درست به وظیفه عمل کنند که ملاک باید خداوند و رضای خداوند باشد و هیچ چیزی نباید انسان را از انجام ادای وظیفه اش باز دارد ولو اگر تهدید، خطر و یا تطمیع باشد و باید شورای نگهبان از این که هست زنده‌تر شود.
امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به هفته عفاف و حجاب گفت: رضا خان قلدر در سال ۱۳۱۴ دستور به کشف حجاب داد و در مسجد گوهرشاد، حمام خون راه انداختند و دستور داده شد که چادر باید از سرزنان بیافتد و لذا خیلی از خانم های متدین در آن دوران سالها از درب خانه هم بیرون نیامدند.
وی افزود: اخیرا هم سند ۲۰۳۰ دستور داده شد در کشورمان اعمال شود که هم دستور رضاخان قلدر و هم بحث سند ۲۰۳۰در برخی جاها دارد اعمال می‌شود ، اخیرا هم برخی‌ها می‌گویند چادر ممنوع؟!، چه کسانی می‌گویند؟ کسانی که در حکومت جمهوری اسلامی شاغلند!.
آموزش و پرورش باید عذرخوهی کنند
حجازی تصریح کرد: برای مثال  در جایی امتحان برگزار می شود و می‌گویند شرطش این است که چادر نباشد! چادر ممنوع! و قانون می گوید، چادر ممنوع؟ کدام قانون؟ که اگر این قانون باشد همان قانون رضاخانی است؟ آن قانونی که گفت چادر ممنوع، قانون رضاخان بود.
امام جمعه گچساران اظهار کرد: در حکومت جمهوری اسلامی کسی نمی‌گوید چادر ممنوع است توجیه می کنند که تقلب می‌شود که باید گفت خب در جیب مانتو هم تقلب می‌شود مانتو را هم دربیاورد! زیر روسری هم تقلب می شود و روسری را هم دربیاورد، اینها یعنی چی؟ من تعجب کردم وقتی با خانمی با اصرار گفتند چادرت را در بیاور چرا در گوش آن فرد نزد؟.
حجازی اظهار کرد: بنابراین آقای رئیس آموزش و پرورش فردا به بنده گزارش دهند و آن خانمی که با اجبار چادر از سر دختران کشید، باید حتما اخراج شود هر کسی که می‌خواهد باشد، فردا شنبه به بنده گزارش دهند.
خطیب جمعه گچساران تاکید کرد:کسی که با اجبار و به بهانه قانون این کار را انجام داده است شما نظارت کنید و دقت کنید تا کسی تقلب نکند تقلب ممنوع و با متقلب برخورد شود اما به بهانه این موضوع و در هفته عفاف و حجاب از سر دختر چادر بیرون بکشید؟! که این خانم باید بیرون برود و جایش اینجا نیست و جای دیگری برود.
وی افزود: آموزش و پرورش عذرخواهی کند، هم مدیرکل آموزش و پرورش و هم رئیس آموزش و پرورش باید عذرخوهی کنند، عرض کردم خیال نکنید اینجا بیابان است اینجا مردم گچساران خون دادند مردم غیرت و شرف دارند و مردم زیر بار ذلت نمی‌روند.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند قانون
United Kingdom
رفتار تمام شهروندان باید با قانون مطاقبت داشته باشد.اگر خطایی مبنی بر ممنوعیت پوشش چادر رخ داده باشه، مقررات داخلی وزارت آموزش و پرورش و بازرسی سازمان رسیدگی خواهند کرد. نقش امام جمعه محترم صرفا باید تذکر و امربه معروف لسانی باشد و نه فراتر از آن.خواهش میکنم همگی تابع قانون باشید.
برق
Iran, Islamic Republic of
احسنت به شما
Iran, Islamic Republic of
. دو تار موی زن نیست ،،متاسفانه درزیر . روی میدهد،ما طرفداربدحجابی ویا بی حجابی نیستیم بلکه متنفرهم هستیم ،،اما مسائل جزیی راهم بهانه نمی کنیم
Iran, Islamic Republic of
کی. قانون بوده اند که اکنون باشند؟؟؟؟
هر کدام.مختار دارند که برای مردم هیچ جایگاهی ...
Iran, Islamic Republic of
بابا..امربه معروف ونهی از منکر را.د ،،یک سید اولاد پیغمبر ویک مدیرکل محجوب و اسوه اخلاق رو وادار به معذرت خواهی کنه ،،حق اناس کردی جناب حجازی معنی این یکی باید خیل.
موافق
Iran, Islamic Republic of
با نظر شما کاملا موافقم. .رو اینقدر پایین بیارن. در بدترین حالت تخلفی شده و باید فرد متخلف مجازات شود اون هم توسط نهادهای مربوطه. اینکه امام جمعه.
Iran, Islamic Republic of
اگه از وظایف قانونی امام جمعه خبر نداری اول برو یه کم ، فقط کم مطالعه کن و بعد نظر بدی بد نیست
Romania
احسن بر امام جمعه محترم آقای مدیرکل کجایی لطفا پاسخ بده !!!!!!!!!
خیرآباد
Iran, Islamic Republic of
یه امام جمعه قاطع ومردم دار داریم اونم آقای حجازی.....احسنت......حال کردیم...............خداوند حافظت باشد
محمد
Iran, Islamic Republic of
. واقعا ببینین چه اتفاقی افتاده خوب اگر مدرسه دخترانه هست و همه مراقبین خانم بوده و اینکه یعنی همه دخترا سرجلسه امتحان با چادرن که حالا این یکی. چادر در آوردن همه چیزاز بین رفته ؟
Iran, Islamic Republic of
تاجایی که مدیرکل وامام جمعه رامیشناسم مدیرکل نسبت به عفاف وحجاب مقیدتر هستتد. شاید جایی اشکالی بوجود آمده باشد درحوزه امتحانی ای یا جایی، ولی نمیتوان صرفا بخاطر یک سهل انگاری یکی از عوامل زیردست خدمات مدیرکل ورییس خدمتگزار آموزش وپرورش را کاملاً نقض کرد.
همه وظيفه داریم تلاش کنیم تا عفاف وحجاب درجامعه گسترش یابد
حقوق شهروندي
Iran, Islamic Republic of
اخراج!!!؟؟؟ به همين سادگي؟. اينجوري ترويج ميدن حاج اقا؟؟ اصلا به اين فكر كردين كه شايد يه خانواده از حقوق اين خانم نون ميخورن طبق قانون رئيس اموزش و پرورش بايد به شما گزارش دهد؟؟؟توصيه ميكنم همه پايبند به قانون باشيم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
عجیبه که آموزش و پرورش گچساران در زمینه عفاف و حجاب برتر شود و بعد معلم ها این.را انجام دهند.
Iran, Islamic Republic of
. از معذرت خواهی کنند مرگ ولعنت خدا بر کسی که کشف حجاب میکند روزی هزار خلاف زیر این چادرها انجام میشود در مغازهای مرد زیر این. حضرتعالی هم اگر همه کاره .کن سره جلسه ای که همه خانم است میتونند بگند خانم کیف چادر کتاب یاداشت گوشیت بگذار اینجا بعد از امتحان بردار این قانون. قانون حفظ حقوق دیگران است . وباید به تو توضیح بدهند چرا . حمایت میکنی چرا . بمیشوی تیغ برانی بدستت داد چرخ روزگار هرچه می خواهی ببر اما نبر نان کسی خدا لعنت کن بی حجاب وکسی را که کشف حجاب کرد ومی کند حجاب متانت است نه محدودیت ولی .ی مومن حداقل حرف ان بنده خدا بشنو اگر عوامل اجرایی همه خانم بود کشف حجاب نبوده
ق
Iran, Islamic Republic of
سرجلسه امتحان استخدامی آموزش وپرورش بود من خودم اونجا بودم ازنزدیک دیدم مراقب خانم به اونهایی چادری بودن گفتن حتما باید چادر رو دربیارن حتی یکی از بچه ها اعتراض کرد واون خانم همون موقع فرماندار محترم که تشریف داشتن گزارش دادن اولین بار بود با چنین منظره ای روبرو میشدم ولی خانم ها خیلی معذب بودن دلیل نداشت گیربدن چون دوربین سرجلسه بود ...
اقبالی
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک فرهنگی به امام جمعه محترم فقط می گویم سلام اگه قرار هست تا فردا به ایشون گزارش بدند حتما لطف کنند حتما از معتمدین خود بخواهند که بهش گزارش بدند که بیشترین رتبه های قرانی و مسابقات نماز و عترت مربوط به دوره مدیریت حاج زارع پور بوده و البته جایگاه منصوب ایشون جناب پورالحسینی پیش همه فرهنگیان رفیع است بارزترین ویژگی حاج زارع پور اخلاق مداری است و منصوبین ایشان در شهرستان ها افراد متعهد و متخصص هستند در حوزه کاری خودشان مجددا به ان مقام محترم امام جمعه محترم عرض سلام دارم.......
شهروند
Iran, Islamic Republic of
در اینکه نباید چادر را با هر بهانه و قانونی در بیاورند شکی نیست باید به صورت قانونی برخورد شود ولی اینکه. التیماتوم میدهد. عمل میکند درست نیست و باید بداند که هیچ. پاسخگو نیست و خود را فرای از قانون نداند
توبه
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید . امام جمعه هرمشکل اساسی را جایز دانست تذکر میدهد . چه دینی چه زندگی اجتماعی
سیده خانم
Iran, Islamic Republic of
وقتی همه مراقب ها و آزمون دهنده ها خانم باشند؛ استفاده از چادر هیچ محلی از اعراب ندارد مگر اینکه طرف به.، حالش به شدت گرفته شده باشد که داد و بیداد کرده است.
من یک فرهنگی و صد البته چادری هستم. ولی به هیچ عنوان اجاز. را نمی دهم. چادر را جلو می آورن.
باید به امام جمعه تبریک گفت. ولی اینچنین دغدغه چادر دارد…
مثل این چهل سال…
اول فکر
Iran, Islamic Republic of
فقط امر به معروف....اشتباهی.نقش .
عنایی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای شهروندقانون وکامنتشان جهت اطلاع شماامام جمعه نقش نظارتی وپیگیری امورات مردم وتذکربه انهارادارداگربحث دین مردم باشدکه اینجاهست جزوظایف ذاتی ایشان است که واردشده تذکردهدوبرای اگاهی بخشی مردم اطلاع دهدمقررات داخلی اموزش وپرو. رموردچادردختران مردم چنین نظری میدهد
Iran, Islamic Republic of
فرهنگیملاک پوشش است نه چادر .اگر پوشش درست باشد چادر هم نباشد قانون منع نکرده است آقای.د چرا آنجا تذکر نمیدهید .تخلفات اداری اگر تخلفی دیده رسیدگی میکنه ای. به جای همه حکم میدهد.مردم. باید برای مردم نفع وسود داشته حرف زدن نان مردم رادست نمیکند
علی
Iran, Islamic Republic of
چرا در هر اموری به.
ء پیرو مقام عظمای ولایت
Iran, Islamic Republic of
اینکه در جمهوری اسلامی ایران ودر شهری که بخاطر اسلام وصیانت از مقدسات ومیهن عزیزمان خون های پاک شهیدانمان ریخته شده وشهیدان زنده ای هستند که همه از آن ها غافلند ودر بدترین شرایط زندگی می کنند وبه فراموشی سپرده شده اند،از عفاف وحجاب که از ثمرات انقلاب اسلامی وخون شهداست،دفاع شود ودغدغه امام جمعه شهر باشد جای خوشحالیست،اما آیا تخطی از قانون توسط یک شخص (آگاهانه یا نا آگاهانه در جمعی که همه خانم بوده اند) ویا رسیدگی به تخلفات یک ارگان در جمع عده کثیری از نمازگزاران شرایط امر به معروف ونهی از منکر را دارا بوده است؟
مگر نه اینست که بزرگان دین واز اعمه اطهار(علیهما السلام)نقل است که می فرمایند امر به معروف ونهی از منکر باید طی مراحلی ،در خفا وبه منظور حفظ آبروی مردم صورت گیرد؟
برای ما روشن نیست که دایر نمودن واحدهایی به همین منظور در ادارات از جمله واحد:
ارزیابی عملکرد ،حراست وتخلفات ادارات شهرستان ها واداره کل استان به چه منظور دایر گردیده اند؟
آموزش وپرورش جای تعلیم وتربیت نسل ماست.. آموزش وپرورش را سیاسی نکنیم!
خدماتی که طی چند سال گذشته در آموزش وپرورش به مردم استان ارائه گردیده است؛ورسالتی که بیش از هر زمانی در جهت حفظ شئونات وحرمت خون شهدا در طی همایش های بی سابقه در این سالها ارائه گردیده است؛بر کسی پوشیده نیست!!
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
امام جمعه گرامی من یک معلم هستم اگر تقلبی صورت بگیره چه باید کرد.حتما می خواین .بازرسی کنید .یک دختر چادر سرش بوده یه خانم چادری دیگه که معلم بوده بازرسی اش کرده هتک هرمت کجا بوده.هتک حرمتهای زیادی در ایران میشه کاش برای واقعی ترین هتک حرمت ه.
شمس
Iran, Islamic Republic of
این که یه خانم در آزمون نهایی استخدامی جهت بازرسی بدنی چادر را از سر خانم همجنس خود بیرون بیاورد حال چه به اختیار و چه به اجبار !! نیاز به تریبون نماز جمعه ندارد و نیازی نیست امام جمعه دیگران را وادار به عذر خواهی کند امام جمعه بهتر است از حاج خانمی که احتمالا قصد دیگری در آزمون داشت بخواهد از دیگران عذر خواهی کند !!! حال عذر خواهی از حق خوری بهتر است یا عذر خواهی چادر برداری توسط ی خانم؟؟؟؟؟؟!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
سلام حاج آقا شما چند مرتبه تا حال در مدارس در رابطه با حجاب و عفاف سخنرانی کردهاید
محمد
Iran, Islamic Republic of
بگو امام جمعه ممنون
اما امیدوارم بالحن بهتری میگفتند و امیدوارم. هم چادری باشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کارهای.ز حجاب عفاف در ادارات گچساران رخ می دهد امام جمعه محترم کجا ش دیدی بیشتر خانم معلمان
دیگه جادر نمی زنند برایشان تعجب بوده که چرا این خانم چادر زده و با جادر میخاد بیاد جلسه امتحان برگشتیم. بیشتر مدیران مدارس با لباس رنگارنگ در محل کار حاضر می شوند. بی خیال از کنارش می گذرند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
برخی از کادر اداری و ادارات در گچساران با لباس آستین کوتاه در محل کار خود حضور دارند و گاهی ظاهری بسیار آراسته از خود نشان می دهند نیاز است تذکر داده شود
هم ولایتی
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چرا هرچی میشه سر و تهش را میرسونن به بد ححابی خانمها . چه اشکال داره یک خانم اراسته سر کارش بره حتنا باید شلخته باشه تا بگن باححاب . زیبایی و اراستگی بیشتر مخصوص زنانه . اینهمه مردان سیاست . بسه دیگه به خودتون بیاین کمی هم مردان اراده به خرج بدن نه اینکه همیشه زنها مواظب .
Iran, Islamic Republic of
اگه . یکیش رو نام ببر ،،نگو که .ی
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
جلسه امتحان با چادر یا بدون چادر وآن هم درجلسه خانم ها هیچ فرقی نمیکند امام جمعه درگچساران نگاه کند از جمعیت زنان چه .نماز میخوانند .ای. موضوع را به حاج آقا میگفت فقط برای ایراد گیری از نماینده ومسئولین است هدف دیگری ندارد
Iran, Islamic Republic of
اقای حجازی عزیزدرمحدوده . جیزی که ندیدی جرادرموردش حرف میزنی
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع اونهایی که فکر میکنن قانون رو میشناسن ، تا اونجایی که اطلاع دارم اینجا جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور شیعه است و قانون اون هم مشخص است ، بروید و ببینید در قانون چه گفته شده است. ضمنا در جلسه آقایانی هم حضور داشته اند ،و این آزمون برای آموزش و پرورش است نه برای آموزشگاه آزاد زبان و ... و اگر برای عده ای بی حجابی و بد حجابی عادی شده چوبش رو نباید بچه های من در آینده با معلم بی دین و اعتقاد بخورن ، امام جمعه هم نگفته مسئولین این اداره بی کفایت هستند بلکه گفته جواب دهند( اشتباه کارمند برای مسئول دردسر می سازه) چه قدر خوب بود از ژاپنی ها حداقل عذر خواهی کردن رو یاد بگیریم
باشت
Romania
قربون جدت آقا سید مملکت بحرانیه بجای وحدت و آرامش خلقی راست نکن زحمت بکش خودت زنگ بزن به آقای پورالحسینی تا فرض مثال اگر تخلفی صورت گرفته شده بندگان خدا متوجه اشتباهشون بشن ما شیعه امیر المومنین هستیم
سیده خانم
Iran, Islamic Republic of
کبنا خیلی دروغ گو و پاچه خواری که کامنت مرا در راستای طرفداری از امام جمعه تغییر داده اید.
United States
ای کاش در این استان بدبخت فلک زده چهار نفر مومن واقعی نه شعاری نه منفعتی وجاه طلب وپست پرست مثل حاج زارع میداشت حاج زارع پور اسوه تقوا دیانت وخداترسی حاج زارع پور انسانی وارسته وهمیشه در محضر خدا ای کاش حاج زارع پور یک جای نماز جماعت برگزار میکرد بقیه جای دیگر تا معلوم شود ماموم کی بیشتر است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1