کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه موقت شهر یاسوج:

موضع‌گیری مسؤولان مقابل اظهارات آمریکایی‌ها به موقع بود

22 تير 1397 ساعت 16:31

امام جمعه موقت شهر یاسوج گفت: موضوع‌گیری مسؤولان اجرایی در برابر اظهارات جدید دولتمردان آمریکایی مبنی بر عدم فروش نفت ایران در بازارهای جهانی مناسب و به موقع بود.



حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر در نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت گفت: 5 ذی‌العقده روز تجلیل از امامزادگان است، یکی از  دلائل ورود امامزادگان به ایران گرایش مردم به دین اسلام و احترام به اهل بیت بوده و وجود این امامزادگان که به عنوان مراکز فرهنگی هستند برای کشور برکاتی داشته است.
امام جمعه موقت شهر یاسوج در ادامه سخنان خود با اشاره به 26 تیر سالروز تاسیس شورای نگهیان گفت: با تدبیر امام خمینی شورای نگهبان تاسیس شد و بنا به اهمیتی که دارد چند اصل از قانون اساسی به شورای نگهبان اختصاص پیدا کرده است.
وی عنوان کرد: اصول قانون اساسی در خصوص شورای نگهبان بیانگر جایگاه والای این شورا است. شورای نگهبان خدمات ارزنده و مهمی انجام داده است و به همین دلیل دشمنان به شورای نگهبان حساسیت دارند و از آن عصبانی هستند.
حسینی‌صدر به سالروز صدور و پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت سازمان ملل اشاره کرد و گفت: این قطعنامه 26 تیر سال 1366 توسط شورای امنیت سازمان ملل صادر شد و یک سال و یک روز بعد توسط امام خمینی پذیرفته شد.
وی به درس‌های این قطعنامه اشاره کرد و افزود: استقامت در برابر دشمنان و مقاومت در برابر زیاد خواهی آنها، افزایش تجربیات نظامی کشور، مبارز بودن ملت ایران، انسجام مردم و مسؤولان از درس‌های این قطعنامه بود و درس آخر اطلاعت مردم از  امام و رهبری بود.
خطیب موقت شهر یاسوج ادامه داد: یکی از مولفه‌های مهم قدرت نظام مسئله دستاوردهای دفاعی است که باعث امنیت در کشور می‌شود.
حسینی‌صدر در خصوص نقشه دشمنان برای کاهش فروش نفت ایران گفت:‌ موضوع‌گیری مسؤولان اجرایی در برابر اظهارات جدید دولتمردان آمریکایی مبنی بر عدم فروش نفت ایران در بازارهای جهانی به موقع و مناسب بود.
وی بیان کرد: ملت ایران می‌تواند در همه عرصه‌ها مشکلات خود را حل کند و نیازی به کمک گرفتن از کشورهای دیگر نیست.
خطیب جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به بسته پیشنهادی اروپایی در زمینه برجام گفت: این بسته جمعه هفته گذشته در قالب گروه 4+1 در وین تصویب و در 10 بند اعلام شد.
حسینی‌صدر خاطرنشان کرد: در این بسته پیشنهادی شرط‌های مطرح شده رهبر معظم انقلاب لحاظ نشده که قالب اجرایی ندارد.


کد مطلب: 401458

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401458/موضع-گیری-مسؤولان-مقابل-اظهارات-آمریکایی-ها-موقع

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1