تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۴۰۱۴۵۵
رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج خبر داد

کمبود تجهیزات در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج

۰
کمبود تجهیزات در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج
کبنا ؛به نقل از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، سید ذاکر سعیدی‌نژاد در حاشیه بازدید کارشناس سازمان مردم نهاد بیماری امور خاص از این بیمارستان، اظهار داشت: به بیش از 160 بیماری خاص و 75 بیمار دیالیزی در بیمارستان شهید بهشتی خدمات ارائه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بخش‌های دیالیز و کولیز بیماری‎های امور خاص بیمارستان در سال 75 به بهره برداری رسید، تصریح کرد:  در حال حاضر  بخش کولیز با ارائه خدمات به 160 بیمار خاص و دیالیز 75 در این بیمارستان با حضور سه پزشک متخصص و فوق تخصص و بیش از 15 پرستار به صورت سه شیفت به آنان ارائه خدمت می‌کند.
وی با بیان اینکه بیماری‌های خاص مخصوصا بیماری‌های صعب‌العلاج هزینه‌های زیادی را به خانواده‌ها و نظام سلامت تحمیل می کند، افزود: انتظار می‌رود در این خصوص دستگاه‌های متولی امر به ویژه سازمان‌های مردم نهاد حوزه سلامت پای کار آیند و در حوزه پیشگیری به صورت جدی عمل کنند.
 سعیدی‌نژاد مهمترین مشکل فعلی بخش‌های کولیز دیالیز را کمبود فضای فیزیکی عنوان کرد و گفت: با حمایت رئیس و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان در آینده نزدیک مرتفع خواهد شد و شاهد خدمات با کیفیت و قابل درخور به مردم خواهیم بود.
متخصص بیماری‌های خون و رئیس بخش بیماری‌های خاص بیمارستان شهید بهشتی  در ادامه این بازدید با ارائه گزارشی از نحوه خدمات به بیماران و مشکلات پیش روی بیمارستان در زمینه خدمات به بیماران خاص و همچنین کمبودات تجهیزات پزشکی و مصرفی و دارویی پرداخت.
دکتر پیمان اعتمادی‌فر افزود: مهمترین مشکلات بیماران در استان، کمبود پزشک فوق تخصص خون  درشهرهای  گچساران و دهدشت است.
وی ادامه داد: علاوه بر کمبود پزشک، کمبود بعضی از تجهیزات نیز در استان و در این مراکز کاملا مشهود است که لازم است جهت ارائه خدمات بهتر به بیماران این تجهیزات خریداری، نصب و راه اندازی شوند.
وی همچنین از کمبود دستگاهای مانیتورینگ سیار، مانیتورینگ سنترال، وزنه دیجیتال، دستگاه وادمر، دستگاه رگ یاب، پمپ اینفویوژن، دستگاه‌های EKR ، PIC،ELCصندلی نیمه تنه و اسپلیت دو منظوره نام برد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1