تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۴۰۱۴۵۱

مادوان، شهری که مدرسه ندارد/ وعده مسئولان فقط در حد حرف زدن بوده

۱
۰
مادوان، شهری که مدرسه ندارد/ وعده مسئولان فقط در حد حرف زدن بوده
کبنا ؛سردار رحیمی نسب در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر مادوان که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسوولان آموزش و پرورش بویراحمد و اداره کل نوسازی مدارس برگزار شد، با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج برای مدارس دانش آموزان مادوان مناسب است، اظهار کرد: اگر این دانشگاه را پیگیری کنید و بعداً نتیجه‌ای هم ندهد یعنی اینکه هیچ کاری انجام نداده‌ایم.
رحیمی نسب بابیان اینکه از سال 92 تا کنون بیش از 50 جلسه برای معضل مدارس شهر مادوان با مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، نوسازی و بهسازی مدارس، فرماندار با رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان بویراحمد و حتی در استانداری هم جلساتی برگزار شد، اظهار کرد: اما تا کنون هیچ جواب درست‌وحسابی برای ساخت و تأمین مدرسه در این شهر داده نشده و وعده‌ها فقط در حد حرف زدن بوده است.
وی با اشاره به اینکه دانش آموزان مادوان برای تحصیل نمی‌توانند به شهر یاسوج بیایند، گفت: اجاره اتوبوس برای دانش آموزان مادوان جوابگو نیست چون در آینده هزاران بند و تبصره به آن اضافه می‌کنند که «یا کرایه نیست یا ایستگاه اتوبوس را جابه‌جا می‌کنند یا راننده به خاطر کرایه حضور پیدا نمی‌کند» و این موارد در آینده مشکلاتی را ایجاد می‌کند که برای ما تجربه‌شده است.
عضو شورای اسلامی شهر مادوان افزود: یک مکان مشخص در شهر مادوان انتخاب ‌شود، اگر مسکن مناسبی برای مدارس دانش آموزان در این شهر اجاره کنید بهتر از اجاره اتوبوس است.
رحیمی نسب اظهار داشت: این مکانی که برای مدارس دانش آموزان مادوان انتخاب‌شده است، اگر این مدرسه را به شما مسئولین استانی بدهند هیچ‌کدامتان یک روز حاضر نمی‌شوید که در آن زندگی کنید واقعاً حاضر نمی‌شوید.
وی اظهار کرد: قول داده‌اند که جایگاه این مدرسه را عوض کنند و متأسفانه حتی رسانه‌های بیگانه هم از این مدرسه نام‌برده اما بازهم کاری برای این مدرسه انجام‌نشده است.
عضو شورای اسلامی شهر مادوان خطاب به مدیران آموزش‌وپرورش گفت: بنده همکار شما و هم از خود شما هستم، از سال 92 تا کنون برای معضلات مدارس شهر مادوان ما کوتاهی نکرده‌ایم، در شهرستان‌های بزرگ حتماً راه چاره‌ای پیدا می‌کنند و حتماً زمینی را خریداری می‌کنند.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شقایق
Canada
چههه عجبببب یه حرکتی دییم و ای حضرات
نونسیم اصلن هسشو د
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1