کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت هفته بهزیستی صورت می‌گیرد

افتتاح 32 واحد مسکن معلولان در کهگیلویه و بویراحمد / راه‌اندازی 6 کلینیک مددکاری در استان

22 تير 1397 ساعت 11:52

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های هفته بهزیستی در استان از جمله افتتاح چند واحد مسکونی برای معلولان در این هفته را تشریح کرد.


به مناسبت هفته بهزیستی نشست مسؤولان این اداره کل با خبرنگاران در محل دفتر مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این نشست علی‌رضا موسوی‌امجد با تبریک این هفته به جامعه هدف بهزیستی اظهار کرد: در این هفته برنامه‌های متنوعی خواهیم داشت.
مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: افتتاحیه مراکز و مسکن‌های مددجویی از جمله برنامه‌های ما در هفته بهزیستی است به نحوی که افتتاح 10 واحد مسکن معلولان در چرام، 3 واحد در شهرستان بویراحمد، 19 واحد در شهرستان گچساران جمعا 32 واحد مسکونی را خواهیم داشت.
وی از افتتاح یک واحد کلینیک مدکاری در گچساران، 3 مرکز در گچساران و 2 مرکز در بویراحمد خبر داد و گفت: جمعاً 6 مرکز کلینیک مدکاری در استان افتتاح می‌شود.
موسوی‌امجد همچنین از راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد در شهرستان بویراحمد و راه‌اندازی یک گروه همیار در گچساران و یک گروه همیار در شهرستان دنا خبر داد.
مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از برنامه‌های ورزشی در استان یکی برنامه کوهنوردی در هفته بهزیستی به غار ده‌شیخ و مسابقات ورزشی کارکنان و همچنین جشنواره معلولان که در بابیلسر برگزار می‌شود و تیم‌هایی از استان در آن شرکت خواهند داشت خبر داد.


کد مطلب: 401450

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401450/افتتاح-32-واحد-مسکن-معلولان-کهگیلویه-بویراحمد-راه-اندازی-6-کلینیک-مددکاری-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1