کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

توقف 200 دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق/رشد 4 درصدی کشفیات کالای قاچاق طی سال 97

21 تير 1397 ساعت 21:13

از رشد 4 درصدی کشفیات کالای قاچاق طی سال 97 در استان خبر داد و گفت: 200 دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق توقیف شد.


سردار مهدی انصاری با اشاره به نامگذاری سال 97 به‌نام حمایت از کالای ایرانی توسط رهبر فرزانه انقلاب گفت: مبارزه با قاچاق کالا در راستای حمایت از کالای ایرانی از اولویت‌های نیروی انتظامی است که برای تحقق آن از همه ظرفیت‌ها در بحث مبارزه با قاچاق کالا استفاده می‌کنیم.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در همین زمینه طی سال جاری 200 دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق توقیف و 600 نفر هم دستگیر شدند.
وی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در سال جاری را 75 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: کشفیات کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 4 درصدی را نشان می‌دهد.
فرمانده انتظامی استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارائه خدمات مشاوره‌ای پلیس به مردم از مصالحه 71 درصدی پرونده‌های متشکله در کلانتری‌ها خبر داد و گفت: اکثریت این پرونده ها که در کلانتری ها با مصالحه حل و فصل شده است در حوزه اختلافات خانوادگی بوده است.
 انصاری تصریح کرد: در راستای اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم کارشناسان نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف با حضور در مساجد، مدارس و مکان‌های عمومی و به منظور پیشگیری از جرائم آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهند که در سال 97 تاکنون 1200کلاس آموزشی برگزار شده است.


کد مطلب: 401446

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401446/توقف-200-دستگاه-خودروی-حامل-کالای-قاچاق-رشد-4-درصدی-کشفیات-طی-سال-97

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1