تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۲
کد مطلب : ۴۰۱۴۴۵
متن ارسالی:

آقای استاندار مدیران را فارغ از هیاهو و غوغاسالاری انتخاب کن / این‌کار با مش اصلاح‌طلبی مغایرت دارد

۴
۰
آقای استاندار مدیران را فارغ از هیاهو و غوغاسالاری انتخاب کن / این‌کار با مش اصلاح‌طلبی مغایرت دارد
کبنا ؛متن ارسالی

دنیای سیاست مبتنی بر تامین منافع است و منافع تامین نمی‌شود مگر با تعامل، گرچه در مسیر تعامل هم تعدد وجود دارد و هم تقابل، اما باید از این مرزها گذشت بی تردید صلاح این مسیر عقل و خرد و دور اندیشی است.
وجود احزاب و گروه‌ها و جمعیت‌ها تاییدی بر تعدد، در یک جامعه مبتنی بر دموکراتی، که هر یک به عنوان نماینده بخشی از جامعه و به عنوان صدای مردم، مطالبات آنها را به سمع دولت مردان در سطوح مختلف می‌رسانند و این دلیلی بر تکثر اسن و تعداد خود گاها منجر به تقابل می‌شود. در تضاد منافع است، که متقابل به وجود میاید.
در پهنه ایران اسلامی، گفتمان‌های سیاسی متعددی وجود داشته و دارد که هر یک برای اعتدال و توسعه در زمینه‌های گوناگون سیاسی، گفتمان‌های سیاسی متعددی وجود داشته و دارد که هر یک برای اعتدال و توسعه در زمینه‌های گوناگون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برنامه‌هایی را تعریف کرده که این گفتمان‌ها برای اداره و تدبیر امور با هم رقابت‌ها و تضادهایی دارند.
با این مقدمه که در استان ما به ویژه در کهگیلویه رویه متفاوتی را شاهد هستیم، پس از موقعیت دولت دکتر روحانی، بخشی از جریان اصلاح طلبی به جای تعامل، همدلی و همراهی با مجموعه اصلاح طلبی شهرستان با پشت کردن به رفقای جزیی و رقبای و با تمسک قرار دادن فاکتورهایی که طرح آن‌ها به صلاح نیست و با توجه به قرابت‌هایی که وجود داشته، به استاندار وقت نزدیک شده و تمام تلاش خود را جهت تامین منافع خود بکار گرفته و با تبعیض قائل شدن بین نیروها در سطوح مختلف مدیریتی هیچگونه توجهی به سایر نیروها که ازتحصیلات وتجربیات لازم برخودرار بودند نکرده‌اند واین روند تاآغازین دولت دکتر روحانی تداوم یافت.
 باتغییر مدیریت کلان استان و انتصاب دکتر احمدی به‌عنوان سکان دار استانداری استان می‌رفت که زنگارهای گذشته زدوده شود و فضای سیاسی حاکم به راستان تلطیف گردد و این امید در گفتار و رفتار استاندار به‌عنوان فرد دانشگاهی وبا تخصص وباتجربه که بامطالعه مسولیت عالی استان را عهده دار گردید بیشتر شد.
 اما طولی نکشید که کسانی که منافع گروهی و بعضا قومی خود رادرخطر دیده‌اند باطرح مسائل مختلف ازمجارهای متفاوت سعی نمودند با متهم نمودن نماینده دولت دررویه اصلاحی که ایشان در دستور کار خود قرار داده وشناختی که حاصل نموده بامانع تراشی برای نماینده دولت ازاین حرکت منطقی وروبه جلو ممانعت به عمل آوردند ویا حداقل روند کار راکند نمایند.
همه به خوبی میدانیم قومیت گرایی و قشری نگری و عدم توجه به استعدادها، توانمندی‌ها و ظرفیت ما ازیک سو وبی توجهی به فرزندان تحصیل کرده، متخصص و با تجربه خود را از سوی دیگر منافع جدی رشد و توسعه استان است.
 دراستان به‌ویژه شهرستان کهگیلویه نیازمند تجدید نظر نخبگان درسطوح مختلف است تاکی منافع فردی بر خرد جمعی ترجیح داده شود چشم وامید مردم به فرزندان غیور وتحصیل کرده است که چهارسال قربانی بازی قومیت گرایی وسیاسی کاری قرار گرفتند.
به خود آییم واحساس مسولیت کنیم دربرابر مردم ووجدان خود خدایی هست که همه ما درآ پاسخگو وبه نقد خواهیم نشست. تاکی باید به اسب خود رای تاخت کمی به خود آییم کاستی‌ها ومعضلات را ببینیم تا کی در مسیر گذشته حرکت کنیم گرچه گذشته مسیر راه است که درحال توقف کنیم.
 وخود رابرای آینده درخشان تجهیز و آماده نماییم ما به حکم عقل وخرد موظفیم، توسعه، تعالی و پیشرفت جامعه خود را تدارک نبینیم، این توان و ظرفیت را داریم. اگر چنین نکنیم، آینده‌ها را نخواهند بخشید و این بخشی از سرنوشت مختوم مت خواهد بود بیایید نگذاریم بیش از این استان در رنج و مشقت بماند.
 با صلح، دوستی و برادری را بر اساس آموزه‌های دینی به آیندگان هدیه دهیم، هر گونه قصور و کوتاهی‌ها در جهت تعالی جامعه خود بخشودنی نیست.
بگذاریم مسئولین با تشخیص و به صورت منصفانه از ظرفیت‌های موجود در جهت اعتلای استان مساعی خود را معطوف دارند.
عدم همکاری جریان‌های سیاسی و نخبگان به منزله بازگشت به قبل است که با معیارهای جوامع امروزی سازگار نیست. به عنوان بخشی از جریان اصلاح طلبی کهگیلویه از اقدامات استاندار در جهت اصلاح امور در زمینه‌های مختلف و توسعه و تعالی استان حمایت می‌نماییم.
 اما جناب آقای دکتر احمدی کهگیلویه محروم است اما پتانسیل‌های بالایی دارد که می‌توان ازآنها استفاده کرد.
 جناب آقای استاندار حضرتعالی قوم گرایی را دلیل پسرفت کهگیلویه وخاموشی استعدادهای درخشان این شهرستان بیان کردید که انصافاً باید دست مریزاد به جنابعالی گفت که ازدرد ورنج مردم شهرستان ورواج قوم گرایی در ۴ سال گذشته خبر دارید.
 در صحبت‌های پرمعنا ومفهوم خود گفتید که راهمان از مدیران قوم گرا جداست ما جمعی ازجوانان اصلاح طلب چهارسال خون دلها خوردیم ۴ سال رنج‌ها کشیدیم لذا انتظار داریم وعده‌های خود را عملی کنید.
 اخیراً شایع شده که قصد تغییر برخی از مدیران درسطح استان را دارید انتظار میرود بانگاه تیزبینانه کسانی را فارغ از هیاهو و غوغاسالاری به‌ عنوان جایگزین انتخاب نمایید که هم در حمایت از دولت ثابت قدم باشند و هم اینکه دارای توانایی، تخصص وتجربه کافی و وافی درخدمت رسانی به مردم شریف استان فارغ ازنگاه قومیتی باشند.
 حضرتعالی بارها گفتید کهگیلویه ظرفیت‌ها و پتانسیل های بالایی دارد مجدداً به فرزندان کهگیلویه اعتماد کنید اما به دور ازقوم گرایی وسیاسی کاری ومبنای انتصابات راشایسته سالاری بگذارید.
  در خاتمه امیدواریم که جناب آقای دکتر احمدی استاندار محترم به وعده‌های شیرین مثل چندماه گذشته پایبند و شعارهای خود را عملی نماید.
--------------------------------------------------------
جمعی از فعالان سیاسی و اصلاح طلبان کهگیلویه
نام شما

آدرس ايميل شما

....
Iran, Islamic Republic of
بابا کدوم مدیر را استاندار انتخاب کرده، مدیران ضعیف باندبازی نماینده هاست
...
Iran, Islamic Republic of
آقای مومن نسب از مدیران توانمند استان میباشد و متواند به توسعه شهرستان کهگیلویه کمک کند
ت
Iran, Islamic Republic of
. باز میگید اصلاحات. رو به انزوا بردید بس کنید دیگه.اصلاحات .
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار اوایل کار خیلی حرف از تغییر مدیران میزدند ولی متاسفانه اتفاق خاصی نیفتاد.امیدواریم تغییر مدیران عملی شود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1