تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۱
کد مطلب : ۴۰۱۴۳۷
کبنا گزارش می‌دهد

حضور بازرسان الف در یاسوج / عدم استفاده پالم در محصولات شیرینی «الف»/ بالاترین تخفیفی که «الف» به کهگیلویه و بویراحمدی‌ها می‌دهد/ جعفری: اگر کیفیت باشد، سود و برکت هم است

۱۱
۰
حضور بازرسان الف در یاسوج / عدم استفاده پالم در محصولات شیرینی «الف»/ بالاترین تخفیفی که «الف» به کهگیلویه و بویراحمدی‌ها می‌دهد/ جعفری: اگر کیفیت باشد، سود و برکت هم است
کبنا ؛امروز(چهارشنبه 20 تیرماه 97) بعضی از مدیران و بازرسان ویژه مجموعه شیرینی «الف» زعفرانیه تهران از شعبه یاسوج بازدید کردند، بنا براین گزارش، سیامک میرزایی بازرس ویژه مجموعه شیرینی «الف» در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا، با اشاره به هدف حضور تیم بازرسی مجموعه «الف» در یاسوج، اظهار کرد: تیم بازرسی مجموعه «الف» به منظور ارزیابی عملکرد شعبه یاسوج به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

وی افزود: این بازرسی ها طبق روال همیشگی هر دو ماه یک بار صورت می‌گیرد.
بازرس ویژه «مجموعه شیرینی الف» با اشاره به مشکلی که در آرد شیرینی‌ها به وجود آمده بود، گفت: در ابتدای شروع کار «مجموعه شیرینی الف» در یاسوج به دلیل اینکه نوع آرد مورد استفاده با شرایط آب و هوایی این شهر سازگاری نداشت، مشکلاتی در تولید محصولات به وجود آمد که با تغییر نوع آرد متناسب با آب و هوای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد این مشکل برطرف شد.
 
**عدم استفاده از روغن پالم و مواد شیمیایی در محصولات الف

میرزایی در ادامه گریزی به گروه صنایع غذایی «الف» زد و گفت: مجموعه «شیرینی الف» از سال 90 فعالیت خود را در عرصه تولید انواع نان و شیرینی در سطح کشور آغاز کرد و این مجموعه غذایی طی این 7 سال سابقه 16 شعبه در استان های مختلف با موفقیت دایر کرده است. 

میرزایی با بیان اینکه حدود ۴۰ نفر در مجموعه «شیرینی الف» یاسوج در حال حاضر کار می‌کنند، افزود: نیروهای مجموعه «الف» به صورت چرخشی در سراسر شعب کشور جابه جا می شوند و یکی از اهداف این کار این است که از تجربیات نیروها در تمام شعب «الف»
استفاده شود.
بازرس ویژه «مجموعه شیرینی الف» با بیان اینکه بهترین محصولات شیرینی کشور در مجموعه غذایی «شیرینی الف» تولید می‎شود، افزود: در تولید محصولات این مجموعه به هیچ وجه از روغن پالم استفاده نمی‌شود و در واقع تمام شیرینی‌ها بدون پالم و جوش شیرین تولید می‌شوند. و همانطوری که شماها می‌دانید روغن پالم یک نوع چربی است که باعث گرفتگی عروق قلب و یا در نهایت سکته قلب خواهد شد.
 وی ادامه داد: عده‌ای از شیرینی ‌فروشی‌ها محصولات خود را برای اینکه با قیمت پایین‌تری به فروش برسانند از روغن پالم استفاده می‌کنند، اما در مجموعه شیرینی «الف» ما برای قیمت مبارزه نمی‌کنیم بلکه حفظ سلامت مردم خیلی برای ما مهم است و در عمل آن را به اثبات خواهیم رساند، بنابر این در تولید انواع شیرینی‌های خشک و تر و همچنین تولید نان‌های صبحانه بهترین مواد اولیه به کار گرفته می‌شود و برای اینکه کیفیت شیرینی‌ها حفظ شود و دارای ارزش غذایی بالایی باشند از انواع آجیل های با کیفیت (مانند؛ پسته، گردو و انواع مغزها) استفاده می‌شود.

 این بازرس ویژه «الف» با بیان اینکه بین کیفیت و قیمت یک تناسبی وجود دارد، افزود: هر چه از مواد با کیفیت‌تر برای تولید محصولات استفاده شود، بدون شک در قیمت آن محصول تاثیر خواهد گذاشت، به طور مثال ما در تولید شیرینی‌ها از «کرم فیل بلژیکی» که یکی از با کیفیت‌ترین مواد اولیه است، استفاده می‌کنیم.
میرزایی افزود: به طور مثال برخی از شیرینی‌فروشی‌ها «کرم فیل بلژیکی» که از کیفیت بسیار بالا و قیمت بالایی هم برخوردار است را کنار می‌گذارند
و از ماده‌ای متشکل از آرد، شیر و شکر کرم تولیده کرده و در اختیار مردم می گذارند. و یا جهت شیرین کردن شیرینی های خود از آب و شکر جوشانده که شربتی تولید می شود، استفاده می کنند که مجموعه الف برای شیرین کردن شیرینی خود از جایگزین های بهتری مانند عسل طبیعی استفاده می کند. پس نتیجه می گیریم هر ارزانی بی دلیل نیست و با تصمیم گیری عجولانه به سلامت خود و کودکان عزیزمان صدمه نزنیم.
 بازرسان ویژه مجموعه «شیرینی الف» در ادامه اظهار کرد: کلیه پرسنل «مجموعه شیرینی الف» شعبه یاسوج زیرمجموعه شعبه مرکزی «الف» در تهران می باشد و همه آنها نزد اساتید برجسته ملی و بین المللی آموزش‌های لازم را گذرانده‌اند و این نیروها زیر نظر اکیپ  بازرسی در شعب مجموعه شیرینی الف مشغول به فعالیت هستند.
این مسوول تاکید کرد: اکیپ بازرسی در واقع مجموعه‌ای از نیروهای توانمند و کاردان در حوزه های مختلف؛ پخت و پز، کارشناس تغذیه و بهداشت محیط هستند که به منظور ارزیابی عملکرد کارکنان و پرسنل مجموعه شیرینی «الف» همواره شعب سراسر کشور را مورد بررسی قرار می‌دهند.
وی افزود: در صورتی که یک پرسنل تخلفی انجام دهد و یا با اضافه کردن بیش ازحد یک افزودنی به سلامت مشتریان خدای نکرده آسیبی برساند، بدون شک بر اساس قانون با وی برخورد خواهد شد.
وی به تجهیزات «شعبه شیرینی الف در یاسوج» اشاره کرد و گفت: این مجموعه از بهترین تجهیزات، امکانات مدرن و به روز برخوردار است و 1200 مترمربع زیربنا دارد.

این مسوول در «مجموعه شیرینی الف» با بیان اینکه کیفیت بالاترین تخفیفی خواهد بود که ما به مشتریان می دهیم، افزود: تمام مواد
اولیه شیرینی «الف» یاسوج از واحد مرکز تهیه می‌شود و این طور نیست که مواد اولیه خود را هر بار از یک جا خریداری نماید. لذا کیفیت شیرینی یاسوج با کیفیت شیرینی تهران و سایر شعب سراسر کشور برابری می‌کند.

**به جرأت می‌گویم در شروع کارمان به دنبال سودآوری نیستیم
مجتبی جعفری مدیریت «شیرینی الف زعفرانیه تهران» شعبه یاسوج نیز در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا با بیان اینکه بدون شک در گذر زمان در باره محصولات با کیفیت این مجموعه غذایی بیشتر شنیده می‎شود، اظهار داشت: با توجه به مواد اولیه با کیفیتی که ما در شیرینی «الف» به کار می‌بریم، قطع به یقین آینده از آن ما خواهد بود و خواهیم دید که نام «الف» بر سر زبان ها جاری خواهد شد.

وی افزود: اگر شیرینی الف در یاسوج موافق شود، قطعاً سایر برندها در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به سرمایه گذاری خواهند کرد، لذا هر کسی به نوبه خود باید برای موفقیت یک محصول «برند» در استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش کند.
 جعفری با اشاره به اینکه مجموعه الف با شعار «شما شایسته بهترین‌ها هستید»، گفت: وجود برندهای مختلف در هر صنفی و گذر از تک قطبی شدن برند خاص در هر شهر از جمله یاسوج باعث ایجاد رقابت و در نتیجه افزایش کیفیت تمام محصولات گوناگون می شود.
مدیر جهانگردی یاسوج و مجموعه «الف» در ادامه با بیان اینکه در مجموعه الف به جرأت می‌گویم در شروع کارمان به هیچ عنوان به دنبال سودآوری نیستم بلکه رضایت مردم مهم است، افزود: چرا که تجربه ثابت کرده است که اگر رضایت مندی باشد، برکت و سود نیز حاصل می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی دلسور
Iran, Islamic Republic of
این گزارش. میده کبنا هم مثل اون یکی. رفت تو معامله و چخان کردن برای پول چقدر هم مبتدیانه گزارش نوشته طوری که هر کسی تشخیص میدهد که این گزارش پولی هست
حسین
Iran, Islamic Republic of
تبلیغ خوبی بود
United States
گزارشی عالی بود
معرفی کارهای اقتصادی و بهداشتی و ...
United States
گزارشی عالی بود
معرفی کارهای اقتصادی و بهداشتی و ...
هم صنف
Iran, Islamic Republic of
مسولین سایت این شیرینی فروشی چقدر بابت این تبلیغ بهتون پورسانت دادن
مردم
Iran, Islamic Republic of
شیرینی فروشی تو یاسوج همین الف هست
25
Iran, Islamic Republic of
این گزارش نشون میده این شیری.ن این فروشگاه می باشد
Iran, Islamic Republic of
با سلام بازرسی که از خود مجموعه انتخاب شودنمی تواند حقایق را بگوید. چون در وحله اول حقوق بگیر مجموعه هست دوم اینکه هرچه فروش ودرآمد بیشتری مجموعه داشته باشد به تبعه آن مزایای بازرس محترم هم افزایش می یابد. بتازرس بیرون از مجموه رسیدگی نماید
کاپیتان
Iran, Islamic Republic of
لزومی نداره آدم هر روز شیرینی مصرف کنه
حالا سالی دو سه بار هم شیرینی پالم دار خورده بشه اشکالی ایجاد نمیکنه. حالا نبود پالم دلیل بر کیفیت بالای یک محصول نیست .آیا آرد استفاده شده مرغوب هست یا نه
دوما مرجعی که تایید میکنه شیرینی الف فاقد پالم هست خود مجموعه الف هستش.مردم توجه کنند مرجع ذیصلاح تشخیص پالم در مواد غذایی سازمان غذا ودارو می باشد
شعار ندهید لطفا
خاطره اسدی
United States
مزه کیک و خامه هاش اصن خوب نیس.افتضاحه..مزه شیرخشک میده.تو شیرینی فروشیم ک میره آهنگ گذاشتن بببببللللننند.ی بار من هرچی داد میزدم ببخشید این موجوده؟میگف چیییی صداتو نمیشنوم.سرش داد زدم گفتم آهنگو کم کنین عروسیه یا مغازس!!!همین دوتا برداشتو من داشتم.چترم زده بودن باد همه رو به فنا داد!!
Iran, Islamic Republic of
انقدر چرت نگید مردم این شهر به خودشون خوبی ندیدن الف بهترین شیرینی رو میده انقدر شایعات برای الف دوروست نکنید مردوم عزیز و لطفا اقدر خودخا نباشید
پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
1