کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مطرح کرد

اختصاص 8 میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان بهمئی

20 تير 1397 ساعت 20:01

با پیگیری سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعتبار لازم جهت تکمیل بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان بهمئی تخصیص یافت.


سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن اعلام این خبر گفت: در ملاقاتی که با مدیرکل منابع فیزیکی و مدیرکل بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت داشتیم تفاهم نامه تأمین 6 میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل بیمارستان بهمئی در سالجاری و 2 میلیارد تومان برای سال 1398 در نظر گرفته شد.
 امین اله بابویی افزود: در این سفر که مدیران بودجه و منابع فیزیکی دانشگاه نیز حضور داشتند، در خصوص پپیشرفت این پروژه ملی صحبت‌هایی مطرح و جهت تکمیل آن، این بودجه در نظر گرفته شد.
 وی تکمیل تمام پروژه‌های عمرانی دانشگاه در تمام شهرستان‌های استان را از اولویت‌های این معاونت اعلام و عنوان کرد: با بازدید از این پروژه‌ها و نظارت مستمر تمام تلاش خود را خواهیم کرد که پروژه‌ها در زمان مقرر به بهره برداری برسند که در این زمینه‌ها رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی مناسبی نیز با وزارت داشته‌ایم.
 وی همچنین اختصاص مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان را جهت تکمیل و خرید تجهیزات و تاسیسات کلنیک های دهدشت و گچساران را از دیگر دست یافته‌های این سفر عنوان کرد.
 سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان خاطر نشان کرد: امید است با بهره برداری از بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان بهمئی از مراجعه و ایاب و ذهاب به سایر شهرستان‌های همجوار کاسته و بتوانیم خدمات مناسبی به مردم شریف این شهرستان در حوزه سلامت ارائه دهیم.


کد مطلب: 401426

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401426/اختصاص-8-میلیارد-تومان-اعتبار-بیمارستان-بهمئی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1