کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج مطرح کرد

لزوم آموزش در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد

20 تير 1397 ساعت 19:39

سرپرست بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج، گفت: آموزش به عنوان رکن اصلی در فرایند پیشرفت‌های علمی در علوم مختلف به ویژه علوم پزشکی مورد تاکید اندیشمندان و صاحب نظران بوده است و کشورهای پیشرفته و توسعه یافته، اقتصاد خود را بر اساس آموزش صحیح پایه گذاری کرده‌اند.


سجاد حسن زاده نقش آموزش را در پیشرفت و بالندگی را نقشی اساسی و بی بدلیل دانست و افزود: برای رشد و بالندگی و شکوفایی لازم است به مقوله آموزش، بیش از پیش توجه شود زیرا عصر حاضر، عصر انفجار اطلاعات و به نوعی پیچیدگی و تنوع اطلاعات است.
 وی اظهار داشت: نقش آموزش در بیمارستان‌های آموزشی، درمانی به عنوان نقش کلیدی و مهم باید حفظ و همواره به اهمیت آن افزوده شود.
حسن زاده اذعان داشت: به منظور ساماندهی و بستر سازی مناسب برای تصمیم گیری در امور آموزشی مرکز، متناسب با نیازها و در چارچوب آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کمیته آموزش تشکیل می‌شود.
وی ایجاد هماهنگی و هدایت فرایندهای آموزشی اساتید و دانشجویان مرکز از طریق سیاستگذاری برنامه‌های منسجم آموزشی و بهبود و تقویت فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی اساتید، دانشجویان و محققان مرکز را از اهداف این کمیته برشمرد.
سرپرست بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج گفت: با توجه به آموزشی و درمانی بودن این بیمارستان لازم است که اساتید، پزشکان متخصص و دانشجویان با استفاده از ظرفیت‌های موجود جهت ارتقاء و بهبود کیفیت آموزش حداکثر تعامل و همکاری را داشته باشند.
  در پایان اعضاء جلسه پیرامون موانع و مشکلات مربوط به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و راهکارهای لازم را جهت رفع موانع موجود بیان نمودند.


کد مطلب: 401424

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401424/لزوم-آموزش-بیمارستان-های-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1