تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۹
کد مطلب : ۴۰۱۴۲۴
سرپرست بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج مطرح کرد

لزوم آموزش در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد

۰
لزوم آموزش در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛سجاد حسن زاده نقش آموزش را در پیشرفت و بالندگی را نقشی اساسی و بی بدلیل دانست و افزود: برای رشد و بالندگی و شکوفایی لازم است به مقوله آموزش، بیش از پیش توجه شود زیرا عصر حاضر، عصر انفجار اطلاعات و به نوعی پیچیدگی و تنوع اطلاعات است.
 وی اظهار داشت: نقش آموزش در بیمارستان‌های آموزشی، درمانی به عنوان نقش کلیدی و مهم باید حفظ و همواره به اهمیت آن افزوده شود.
حسن زاده اذعان داشت: به منظور ساماندهی و بستر سازی مناسب برای تصمیم گیری در امور آموزشی مرکز، متناسب با نیازها و در چارچوب آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کمیته آموزش تشکیل می‌شود.
وی ایجاد هماهنگی و هدایت فرایندهای آموزشی اساتید و دانشجویان مرکز از طریق سیاستگذاری برنامه‌های منسجم آموزشی و بهبود و تقویت فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی اساتید، دانشجویان و محققان مرکز را از اهداف این کمیته برشمرد.
سرپرست بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج گفت: با توجه به آموزشی و درمانی بودن این بیمارستان لازم است که اساتید، پزشکان متخصص و دانشجویان با استفاده از ظرفیت‌های موجود جهت ارتقاء و بهبود کیفیت آموزش حداکثر تعامل و همکاری را داشته باشند.
  در پایان اعضاء جلسه پیرامون موانع و مشکلات مربوط به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و راهکارهای لازم را جهت رفع موانع موجود بیان نمودند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1