تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : ۴۰۱۴۱۹
گزارش:

ضرورت ارتقاء محصولات شرکت‌های دانش بنیان

۱
۰
ضرورت ارتقاء محصولات شرکت‌های دانش بنیان
کبنا ؛امام بخش قائدی با تاکید بر اهمیت آزمایشگاه و وظایف کنترلی آن، اظهار کرد: آزمایشگاه به عنوان یک نهاد کنترلی می‌تواند در تضمین کیفیت محصولات غذایی و همچنین سلامت آنها نقش مهمی را ایفا نماید.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه تجهیز آزمایشگاه این معاونت اظهار کرد: ساخت طبقه سوم این معاونت به منظور توسعه فیزیکی آزمایشگاه به زودی از سر گرفته می‌شود.
قائدی ادامه داد: کاربردی کردن تحقیقات در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در زمینه همکاری با نهادهای علمی، تحقیقاتی و دانشگاهی، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آمادگی کامل را دارد.
مدیر آزمایشگاه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آزمایشگاه و برنامه‌های پیشروی این مدیریت، اظهار داشت: مدیریت آزمایشگاه معاونت غذا و دارو در انجام برنامه‌های عملیاتی موفقیت‌های زیادی کسب کرده و کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد آزمایشگاه‌های کشور یکی از این موفقیت‌ها است.
وی با بیان اینکه امید می‌رود این روند رو به رشد همچنان با همکاری سایر کارکنان آزمایشگاه ادامه پیدا کند، اظهار داشت: ضمن تقدیر از اقدامات و همکاری‌های رئیس دانشگاه در خصوص تجهیز آزمایشگاه امیدوارم با توجه به عنایت ویژه آن در آینده ای نزدیک دستگاه (GC-MASS) کنترل و پایش سموم کشاورزی و آفت کش ها را در این آزمایشگاه انجام دهیم.
وی ادامه داد: همچنین مقرر شد به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌های انجام شده از این پس جلسات و دوره‌های آموزشی جهت آموزش کارکنان آزمایشگاه و تبادل اطلاعات آنها به صورت ویدئو کنفرانس با مشارکت تمام اعضا صورت پذیرد.
در این جلسه با اشاره به اهمیت سامانه کامپیوتری لیمز، مشکلات این سامانه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد، ضمن انجام فعالیت‌های آزمایشگاهی در قالب این نرم‌افزار از قبیل پذیرش نمونه، ثبت و پاسخگویی نتایج، در زمینه رفع نواقص این نرم افزار پیشنهاداتی ارائه شود.
  در ادامه هر کدام از اعضا به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در راستای وظایف آزمایشگاهی پرداختند و همچنین مشکلات پیشنهادات و برنامه‌های پیش رو را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
همچنین در زمینه مشکلات آزمایشگاهی از قبیل تامین مواد شیمیایی با کیفیت، خرید تجهیزات و روشهای آزمون در بین اعضا تبادل نظر صورت گرفت.
 در پایان جلسه ضمن جمع بندی مطالب ارائه شده مقرر شد مصوبات این جلسه در جلسه مدیران آزمایشگاه که شهریور ماه در استان فارس برگزار می شود، مورد بررسی قرار گیرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جل الخالق. حالا یک حکم زدن این فدر تعریف داشت تا دیروز ا نقیض این حرف ها در مورد ایشون زذه می شد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1