تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۴۰۱۴۱۸
با مشارکت سپاه فتح:

عملیات احداث ۸۰۰ واحد مسکونی محرومان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

۰
عملیات احداث ۸۰۰ واحد مسکونی محرومان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
کبنا ؛عملیات اجرایی ۸۰۰ واحد مسکونی محرومان استان کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت سپاه فتح این استان آغاز شد.
 800 واحد مسکن مددجویی برای مددجویان مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره)، سپاه فتح و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سال 97 ساخته می‌شود.
آئین کلنگ زنی یک واحد مسکن مددجویی با حضور نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در روستای کل‌کل عباس‌آباد کریک شهرستان دنا برگزار شد.
سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ۸۰۰ نیازمند را صاحب خانه می‌کند
 سردار یدالله بوعلی در آئین کلنگ زنی یک واحد مسکونی به نمایندگی از آغاز عملیات اجرایی 800 واحد مسکونی محرومان اظهار داشت: این واحدهای مسکونی با مشارکت سپاه فتح، کمیته امداد امام خمینی(ره) و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) احداث می‌شوند.
وی با تاکید بر اینکه امیدوارم بتوانیم به وظایفمان عمل کنیم، عنوان کرد: این برنامه شروع یک کار ارزشمند و مقدس بوده که قرار است برای خدمت به نیازمندان در استان کلنگ زنی شده و ادامه داشته باشد.
بوعلی با بیان اینکه 10 هزار واحد مسکونی برای مددجویان سراسر کشور در دستور کار قرار گرفته است، افزود: 800 واحد از این تعداد سهم استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که سپاه فتح، کمیته امداد امام خمینی(ره) و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) متولی اجرای این کار هستند.
وی با اشاره به اینکه یک دوره 45 روزه برای اتمام هر واحد مسکونی پیش بینی شده است، ادامه داد: شهرستان‌های سردسیری در اولویت بوده و تلاش می‌کنیم که تا پایان امسال تمام واحدها تکمیل و تحویل خانواده‌ها شود.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: عملیات اجرایی ساخت 800 واحد مسکن مددجویی با مشارکت کمیته امداد، سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و صندوق امداد ولایت آغاز شد.
فرید محبی با اشاره به اینکه اولویت ساخت این واحدهای مسکونی برای خانواده‌های ایتام، عائله‌مند و بیماران صعب‌العلاج فاقد مسکن یا دارای مسکن نامناسب مناطق محروم روستایی است، افزود: 16 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مناطق با ضریب محرومیت 7 و 8 هستند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عملیات احداث این واحدهای مسکونی تا پایان امسال ادامه دارد، گفت: 28 میلیارد تومان در این زمینه هزینه می‌شود.
محبی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد را ساخت مسکن و سرپناهی امن برای مددجویان اعلام کرد و گفت: تأمین مسکن مقاوم، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن مددجویی از اولویت‌های کاری این نهاد به‌منظور توانمندسازی مددجویان که امیدواریم در سال جاری با برنامه‌ریزی مناسب و با کمک خیران و مردم نیکوکار بتوانیم گام‌های اساسی در این خصوص برداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1