تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۴۰۱۴۱۷
نایب رئیس اتاق بازرگانی یاسوج:

فضای کسب و کار کهگیلویه و بویراحمد ملتهب است

۲
۰
فضای کسب و کار کهگیلویه و بویراحمد ملتهب است
کبنا ؛چنگیز هاشمی ظهر امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: فضای کسب و کار استان چنان متلاشی و حزن‌انگیز است که نمی‌توان با تولیدکننده حرف زد.
وی افزود: فضای کسب و کار استان در گذشته مانند رودخانه‌ای باثبات بود که اینک گل‌آلود شده و نمی‌توان از آن عبور کرد و در این میان بانک‌ها بدون توجه به شرایط موجود نشسته و فقط حرف خود را می‌زنند.
نایب رئس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: حاکمیت هم علاوه بر اینکه بانک‌ها را تقویت می‌کند، از آنها برای پلمب درب واحدهای تولیدی استفاده می‌کند.
هاشمی با بیان اینکه تولیدکننده‌ای که از دولت طلبکار است پولش را نمی‌دهند، اما تا بانک دو ریال طلبکار می‌شود همه دنبال بازپس‌گیری مطالباتش هستند، افزود: با این ترازو نمی‌توان تولید را در استان کهگیلویه و بویراحمد رونق داد که محصولات آن به دلیل قیمت تمام شده بالا قابل صادرات نیستند.
نایب رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: بسیاری از تولیدکنندگان این استان در شرایط سختی ریسک کرده و علاوه بر اینکه برای پول بانک که خوابیده بود سود ایجاد کردند برای مردم نیز اشتغال‌زایی کردند، بنابراین شایسته نیست حالا که فضای کسب و کار ملتهب شده اینطور با تولیدکننده رفتار شود.
هاشمی عنوان کرد: تولیدکنندگان ما زمانی برای خود کسی بودند، اقتدار و ابهت داشته و حداقل به 100 نفر حقوق می‌دادند و اینطور نبود که چشمان‌شان به دستان شما دولتی‌ها باشد اما حالا دولتی‌ها نشسته‌ و برای آنها دلسوزی می‌کنند.
وی از مسئولان اجرایی دولت در استان خواست چنین نگاهی را تغییر داده و گفت: وظیفه دولت صیانت از تولید و ایجاد امنیت برای تولید است که مسئولان اجرایی باید در این امر کوشا باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

کدر
Iran, Islamic Republic of
وقتی مسولین اتاق همش پمانکاره
تولید کننده و صنعتگر
Iran, Islamic Republic of
باسلام..بنده صنعتکر و تولید کننده هستم از همدان اومدم یاسئج سرمایه گذاری کردم به خاطر اینکه غیر بومی هستم و به علت وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه مبلغی به بانک بدهکار هستم در این راستا هربار از طرف بانک به اینجانب توهین میشود با نکاه حقیرانه بهم مینگرند ایا فقط من که تولید کننده هستم به بتانک بدهکارم؟ برای خودم متاسفم که واقعا از آمدنم به این سهر پشیمانم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1