کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خبر داد

وزش بادهای شدید در مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد تا شنبه آینده/کاهش موقتی دمای هوا در استان

20 تير 1397 ساعت 14:05

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از امروز تا شنبه هفته آینده وزش باد شدید در برخی مناطق استان به ویژه مناطق مرتفع و سردسیری را شاهد خواهیم بود.


ولی بهره‌مند به حداکثر دمای مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: امروز سه‌شنبه امامزاده جعفر با دمای 46.4 درجه سانتی‌گراد گرمترین نقطه استان بود.
کارشناس اداره‌کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دمای هوا در دوگنبدان 45.2، دهدشت 44.6، یاسوج 38.4 و سی‌سخت 35.2 درجه سانتی‌گراد به ثبت رسید.
وی از وزش بادهای شدید تا روز شنبه در مناطق استان خبر داد و افزود: از امروز تا شنبه هفته آینده وزش باد شدید در برخی مناطق استان به ویژه مناطق مرتفع و سردسیری را شاهد خواهیم بود.
بهره‌مند خاطرنشان کرد: همچنان شاهد گرم بودن هوا در استان هستیم، ضمن اینکه از روز جمعه به طور موقت یک تا دو درجه کاهش دما را خواهیم داشت.
 هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد طی اطلاعیه با اشاره به پیش‌بینی وزش بادهای شدید از امروز سه‌شنبه 19 تا شنبه 23 تیر ماه  و خیزش غبار محلی به کشاورزان توصیه کرد برای جلوگیری از خسارات‌های احتمالی به محصولات زراعی و باغی تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.


کد مطلب: 401411

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401411/وزش-بادهای-شدید-مناطق-سردسیری-کهگیلویه-بویراحمد-شنبه-آینده-کاهش-موقتی-دمای-هوا-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1