تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۴۰۱۴۱۰
کهگیلویه وبویراحمد؛

مردم «حسن‌آباد» بویراحمد از دست کارخانه‌های شن و ماسه کلافه شدند

۷
۱
مردم «حسن‌آباد» بویراحمد از دست کارخانه‌های شن و ماسه کلافه شدند
کبنا ؛یکی از اهالی این روستا گفت: راه اندازی این کارخانه در این منطقه علاوه بر ایجاد گرد و خاک موجب خشک شدن باغ‌های منطقه شده (به سبب نشستن غباراین کارخانه بر روی برگ درختان).
یکی دیگری از اهالی روستا گفت: محل راه اندازی این کارخانه در یکی از تنگه‌های دورتر بوده که صاحبان با رایزنی آن را به این منطقه انتقال داده‌اند.
یکی دیگر از اهالی نیز افزود: آب مورد نیاز این کارخانه از آب شرب روستاهای دلی اولاد علی مومن تامین می‌شود و همین امرموجب کمبود آب دراین منطقه شده و برخی روستاهای این منطقه با تانکر آبرسانی می‌شوند.
دیگری هم گفت: ملک این کارخانه حریم جاده را رعایت نکرده و در محدوده جاده و در زمینی که معارض دارد اقدام به ساخت و ساز کرده و همین امرموجب بروز مشکلات زیادی از جمله وقوع تصادفات فراوان شده است.
حبیبی موسس کارخانه شن و ماسه کوهی هم گفت: راه اندازی این کارخانه با استعلام همه دستگاهای اجرایی ذیربط بوده و هیچ گونه مشکل قانونی ندارد.
وی با بیان اینکه برای راه اندازی این کارخانه بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال هزینه کرده که نیمی از این اعتبار از تسهیلات دولتی بوده است گفت: ۱۶ نفر در این کارخانه مشغول به کارهستند که تعدادی از این افراد از اهالی همین روستاها هستند.
حبیبی با بیان اینکه به لحاط زیست محیطی این کارخانه کمترین آلایندگی را دارد و این امر مورد تایید محیط زیست هم هست ادامه داد: در زمان راه اندازی این کارخانه برخی از اهالی، اعضاء شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران با نوشتن گواهی رضایت خود را برای راه اندازی این کارخانه بیان کرده‌اند که اسناد آن موجود است.
وی با بیان اینکه سبب اعتراض برخی از اهالی، توقعات و خواسته‌های نابجای آنان مانند سرویس ماسه رایگان و به کار گرفتن فرزندان آنان در این کارخانه هست که تخصص لازم را نداشته گفت: این در حالی است که برخی افراد روستا که به کار گرفته شده‌اند در پست‌های غیر تخصصی مانند نگهبانی بوده و همچنین به افراد بی بضاعت این منطقه در حد توان کمک مالی یا سرویس ماسه رایگان داده شد است.
حبیبی با بیان اینکه برای برداشت آب از پساب فاضلاب مجوز دارد گفت: مجوز برداشت آب در ماه ۴۰۰ متر مکعب است و این در حالی ست که با توجه به قابلیت گردشی چرخه آب در این کارخانه میزان مصرف ماهانه بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ متر مکعب است و ماهانه بیش از ۶۰ میلیون ریال به شرکت آب و فاضلاب روستایی نیزهزینه پرداخت می‌شود. 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آگاه
Iran, Islamic Republic of
فاصله این سنگ شکن تا چاه های ابیاری کمتر از 100 متر است که متاسفانه به مرور زمان باعث ریزش چاه ها می شود. از طرفی این سنگ شکن در 50 متری از مرز شروع باغات کشاورزی است تمام داریی این مردم فقیر و تهیدست همین باغات هست . خدا لعنت کند کسی که فقط به دنبال منفعت شخصی است
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تمام مستندات لازم که مجوز این کارخانه در این نقطه نبوده و باید جای دیگری راه اندازی می شد موجود است. در صورت نیاز در این سایت منتشر می کنیم.
جناب اقای استاندار کجایی؟ دقیقا کجایی؟
Romania
تقدیم به آقای .که کارش شده. سرمایه گذاران و تخریب منابع طبیعی
حميد
Iran, Islamic Republic of
هم محيطزيست هم استانداري و هم ابفا مقصرند
گردوخاك اب و توليد محصولي غيرضروري
٥٠متري روستا و ١٠٠متري باغ چطور مجوز دادن ضمنا١٠متري چاه اب
حبیب
Iran, Islamic Republic of
واقعا طبیعت بکر و همچنین کشاورزی مردم. همه مردم منطقه رو درگیر کرده اند .
چرا هر کس هر جایی که دلش میخواد میاد سنگ شکن میزنه این منطقه هم مسکونی و هم کشاورزی است به خاطر سود یه نفر یه منطقه رو دارن به بیابون تبدیل میکنن . یه منطقه که تمام سرمایه مردم دلی اولاد علی مومن فراموش شده است . آیا این. که کشاورزی هزار نفر فدای یه نفر بشه و الان سیاست بده که اشتغالزایی کردم.ه می خواهند ؟
Iran, Islamic Republic of
سلام سهراب هستم .تکنسین ساخت وتعمیرات انواع دستگاه های هیدروکن ایرانی وخارجی .ساخت وتعمیر انواع دستگاه فکی وویبره ای .تامین قطعات با بهترین مارک های موجود در اسرع وقت ونازلترین قیمت که ۲۰ درصد زیر قیمت همکاران .۲۲ سال رزومه درخشان .کمال تشکر رااز شما سرور گرامی .۰۹۱۲۲۹۸۴۵۸۷تکنو کراشر.ارادتمند سهراب ثروتی
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت شما سروران گرامی سهراب هستم .تکنسین ساخت وتعمیرات انواع دستگاه های فکی ومخروطی .با ۲۲ سال رزومه کاری درخشان .آماده همکاری در اسرع وقت و۲۰ درصدر زیر قیمت بازار وهمکاران با بهترین مارک موجود دربازار ایران .کمال تشکر .۰۹۱۲۲۹۸۴۵۸۷تکنوکراشر
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1