تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۴۰۱۴۰۴
در نشست هماهنگی ساخت پارک ورزش مطرح شد

ساخت پارک «ورزش خانواده» در 14 هکتار زمین حاشیه رودخانه بشار یاسوج / نظری: مراقب معارضین اجتماعی باشید

۱
۰
ساخت پارک «ورزش خانواده» در 14 هکتار زمین حاشیه رودخانه بشار یاسوج / نظری: مراقب معارضین اجتماعی باشید
کبنا ؛ آذر صفایی‌نیا در نشست هماهنگی ساخت پارک ورزش خانوادگی که با حضور مسوولان استان برگزار شد، اظهار کرد: 14 هکتار زمین در حاشیه رودخانه بشار برای ساخت این پارک در نظر گرفته شده که این 14 هکتار از مجموع 70 هکتار زمین موجود در حاشیه رودخانه بشار از پل سوم تا پل امامزاده مختار(ع) است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 10 میلیارد ریال توسط اداره کل ورزش و جوانان برای احداث این پارک در نظر گرفته شده که طرح ( شامل احداث و تکمیل و بهره‌برداری) بین 70 تا 80 میلیارد ریال نیاز دارد.
در ادامه این نشست سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمین مورد نظر برای ساخت پارک خانواده باید توسط اداره کل ورزش و جوانان استان  تملک شود در غیر اینصورت دیوان محاسبات مانع از اجرای این طرح می‌شود.
وی عنوان کرد: رشته‌هایی که در این پارک احداث و راه‌اندازی می‌شود شامل اسکیت، اسکواش، شطرنج، قایقرانی، تنیس خاکی و سوارکاری به همراه وسایل بدنسازی است، ضمن اینکه کار جانمایی این طرح انجام شده است.
علوی اضافه کرد: برای تامین مابقی اعتبار مورد نیاز برای ساخت این پارک رایزنی و مکاتبه‌هایی با فدارسین‌های مختلف ورزشی انجام شده است.
این مسؤول بیان کرد: در حال حاضر آب منطقه‌ای، مالک این زمین است اما برای احداث پارک و فضای سبز به شهرداری واگذار شده و شهرداری هم بخشی از این زمین را برای ساخت پارک ورزش خانواده در اختیار ورزش و جوانان قرار داده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار در ادامه این نشست با اشاره به موقعیت ایده‌آل این زمین گفت: ظرفیت مناسبی برای استفاده‌های مختلف از جمله ورزش و سلامت است.
سید محمدکاظم نظری ادامه داد: امکان واگذاری زمین به ورزش و جوانان وجود ندارد و باید به صورت اجاره در قالب دوره بهره‌برداری در اختیار ورزش و جوانان قرار گیرد.
وی اظهار کرد: در کنار این پارک مکان‌های خدماتی، رفاهی، تجاری و ورزشی هم ساخته شود، که با ساخت این پارک مشکل فضای ورزشی تا حدودی حل می‌شود.
این مسؤول خاطرنشان کرد: ورزش و جوانان اقدام به محصور کردن و دیوار کشی زمین برای جلوگیری از معارضات اجتماعی و همچنان به منظور آغاز زودتر عملیات اجرایی کند.
نظری خاطرنشان کرد: این زمین در گذشته معارضاتی داشته که با تلاش‌ها و پیگیری‌های فراوان رفع تصرف شد و نباید اجازه داد که دوباره این مشکل به وجود بیاید.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
لطفا عکس درست بزارید توی سایت یعنی اینا همشون یه خانوادن ؟؟؟؟؟؟؟ چه جلو .ه خودش رو به اسم ورزش ؟خودتون دوست دارید .به اینجور کنه؟ به کجا چنین شتابان؟؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1