تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۸
کد مطلب : ۴۰۱۳۹۹
معاون آموزش و پرورش بویراحمد:

دست سیاسیون و افراد ذی‌نفوذ در چینش مدیران مدارس بویراحمد کوتاه شد

۴
۱
دست سیاسیون و افراد ذی‌نفوذ در چینش مدیران مدارس بویراحمد کوتاه شد
کبنا ؛خدامراد دانش پایه در گفت و گوی اختصاصی با کبنا نیوز به نحوه چینش مدیران در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد اشاره و اظهار کرد: مدیران کلیه مقاطع آموزشی بر اساس چارچوبی مشخصی که وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است انتخاب می‌شود.
  معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در ادامه افزود: مدیران مدارس را از طریق آزمونی که دستور العمل آن را وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده، مشخص می‌کنیم.
 دانش پایه با بیان اینکه اقدامات لازم از جمله اطلاع رسانی‌های در خصوص این آزمون صورت گرفت، گفت: مدیرانی زیادی به دلیل موعد بازنشستگی و یا ضعف کاری که به تأیید مسوول واحد مقاطع آموزشی رسیده در چرخه تغییر مدیریت قرار می‌گیرند.
وی گفت: 84 نفر از مدیران مدارس این شهرستان تغییر و یا بازنشسته می‌شوند که 328 نفر برای پست مدیریت مدارس متقاضی شدند و ما از بین آنها آزمون برگزار کردیم و نهایت 170 نفر آنها نمره لازم را کسب کردند که مرحله مصاحبه این آزمون روزهای آتی برگزار خواهد شد.
  معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: مدیران مدارس از بین افراد واجد شرایط انتخاب می‌شوند و در واقع این شیوه انتخاب مدیران در راستای شایسته سالاری و کوتاه کردن دست سیاسیون و صاحب نفوذان است و افراد ذی نفوذ و سیاسیون همانند گذشته نمی‌توانند در چینش مدیران مدارس دخالت داشته باشند.
وی افزود: همچنین ما بانک اطلاعاتی از مدیران توانمند را در اختیار داریم که به سهولت می‌توانیم انان را جایگزین مدیرانی که می‌خواهند بازنشسته شوند، بکنیم.
دانش پایه همچنین به پروژه مهر اشاره کرد و گفت: پروژه مهر هر سال از 15 تیرماه لغایت 15 مهر در استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود و آمادگی کامل را برای بازگشایی مدارس را داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام انتخاب مدیران به ا ین صورت که کفته اید نیست چراکه همانطور که خود مسئو لین اطلاع دقیق دارند بیشتر مدیران شما در مقاطع مختلف بصورت موروثی مدیریت می کنند چرا نفرمودید کل مدارس تحت پوشش چه تعدادی است که فقط 170مدیر باازمون انتخاب شده اند کسانی که چندین سال مدیر بودهاند وخواهند ماند چگونه انتخاب شدند
معلم
Iran, Islamic Republic of
دانش پایه تو هم انتخاب میکنی یا در میزنی
الف ص
Iran, Islamic Republic of
خداییش. آزمون بگیرند نمره لازم را کسب .ا سفارش شده.غ تون گشف شده و نه ولش کن کاش میگفتی امتیاز شما به دیگران چیه.
تدد
Iran, Islamic Republic of
تو گفتی ما هم باور کردیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1