کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتصاب سرپرست جدید معاون توسعه مدیریت اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد

19 تير 1397 ساعت 20:45

طی حکمی از سوی دکتر عبداله بهمنش، مدیرکل دامپزشکی استان، «دکتر کرم چهارلنگ» به‌عنوان سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان منصوب و از خدمات دکتر سید وحید رستگار، معاونت پیشین تجلیل شد.


انتصاب «دکتر کرم چهارلنگ» به عنوان سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد انتصاب «دکتر کرم چهارلنگ» به عنوان سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد متن کامل حکم انتصاب به شرح زیر است:
 
احتراماً «نظر به تعهد و تجربه جنابعالی در مسئولیت‌های محول شده، به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل دامپزشکی استان منصوب می‌شوید.
 
امید است با استعانت از پروردگار متعال با برنامه‌ریزی مطلوب در چارچوب قوانین و مقررات باهدف استفاده از حداکثر توان منابع انسانی و مالی در راستای نیل به اهداف مدیریت سبز مدنظر دولت تدبیر و امید موفق و مؤید باشید.
 
گفتنی است دکتر چهارلنگ مسئولیت‌هایی ازجمله رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دنا، رئیس اداره دارو و درمان، رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی را در سوابق مدیریتی و کارنامه فعالیت خود دارد و پیش از انتصاب عهده‌دار مسئولیت اداره دارو و درمان بود.
 


کد مطلب: 401395

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401395/انتصاب-سرپرست-جدید-معاون-توسعه-مدیریت-اداره-کل-دامپزشکی-استان-کهگیلویه-وبویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1