کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در میان مردم روستاهای سادات امام‌زاده علی (ع)

«حاج عدل»: خجالت می‌کشم/ کارهای کوچک برای مردان بزرگ نیست

19 تير 1397 ساعت 19:46

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس گفت: کارهای کوچک برای مردان بزرگ کار نیست و از کارهای کوچک دو کیلومتر و سه کیلومتر خجالت می‌کشم چراکه این کارهای کوچک را با خمس و زکات و صرفه‌جویی در ادارات انجام می‌دهند.


ظهر امروز عدل هاشمی پور در میان مردم روستاهای سادات امام‌زاده علی (ع) گفت: بسیار خوشحالم در جمع مردم خوب سادات قرار دارم اما با توجه به بازدید به‌عمل‌آمده، مصوبات سال قبل جهاد کشاورزی کارهایی انجام داده و این باعث سرافرازی و روسفیدی ما شده و از مدیرکل راه و شهرسازی می‌خواهم که این جاده را به پیمانکار واگذار کند تا مشکلات مردم حل شود.
وی افزود: این پروژه نیاز به پیگیری و نظارت مداوم دارد که از پیگیری‌ها و نظارت مسئول اداره راه و شهرسازی شهرستان چرام تشکر دارم و وی را به خاطر پیگیری مطالبات مردم حوزه انتخابیه بسیار دوست می‌دارم.
نماینده شهرستان‌های چهارگانه اظهار کرد: کسانی که در اینجا زندگی می‌کنند، هرچه من صحبت کنم چون دومین مرحله شده و کارها انجام نشدند، دیگر اعتماد نمی‌کنند و می‌گویند حرف‌ها و مصوبات مثل گذشته بدون نتیجه است.
وی با تشکر از همراهان و مسئولین عنوان کرد: با توجه به سفر یک سال گذشته فرماندار چرام، امور عشایر کهگیلویه، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی با منابع محدود دولت، کارهایی را برای مردم انجام دادند اما اینکه منابع دولت محدود هست و کار را انجام ندهیم، توجیه‌پذیر نیست.
عدل هاشمی پور گفت: چیزی که من را خوشحال می‌کند این است که بعد از سفر در حوزه انتخابیه خود کارها و پروژه‌ای جدیدی ببینم.
وی ادامه داد: جهاد کشاورزی بعد از یک سال مشغول فعالیت است و حضور مجموعه همراه دال بر فعالیت ادارات است.
هاشمی پور گفت: کارهای کوچک برای مردان بزرگ کار نیست و از کارهای کوچک دو کیلومتر و سه کیلومتر خجالت می‌کشم چراکه این کارهای کوچک را با خمس و زکات و صرفه‌جویی در ادارات انجام می‌دهند.
عدل هاشمی پور عنوان کرد: فرماندار چرام را حمایت خواهم کرد و در شهرستان چرام فرماندار پاسخگوی مطالبات هست.
نماینده شهرستان‌های چهارگانه در ادامه گفت: کار زیربنایی تصفیه‌خانه آب شرب این شهر انجام و تجهیزات خریداری‌شده و در کمترین زمان تجهیزات نصب می‌شود.
نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد سالن ورزشی گفت: هیچ ریالی از اعتبارات استانی در مورد سالن سرفاریاب هزینه نشده و هیچ اداره‌ای در احداث به‌غیراز شرکت نقشی نداشته و اداره ورزش و جوانان کار مناقصه را برگزار کرده است و نظارت و روند پیشرفت پروژه خوب است.


کد مطلب: 401390

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401390/حاج-عدل-خجالت-می-کشم-کارهای-کوچک-مردان-بزرگ-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1