کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

در جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد چه می‌گذرد؟ / استاندار مطمئن شد / آقای رئیس 12500000 تومان حقوق دریافت می‌کند

19 تير 1397 ساعت 3:52

در سازمان جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد چه می‌گذرد؟


بر اساس اطلاعات به دست آمده و منابع مطلع این روزها سازمان جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از نظم اداری برخوردار نیست و مدیر این سازمان آنطوری که خودش می‌خواهد در محل کارش حاضر می‌شود. محل سکونت این مدیر در استان خوزستان می‌باشد. وی هر هفته از روز چهارشنبه راهی خانه و کاشانه خود می‌گردد و روزهای یکشنبه با خیالی راحت و آسوده بر می‌گردد. به گفته برخی منابع مطلع هر ماه حدود 14 روز این مدیر در استان کهگیلویه و بویراحمد حضور ندارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه 16 تیرماه به طور سرزده از سازمان جهاد دانشگاهی استان بازدید کرد، علی محمد احمدی وقتی از یکی از معاونین جهاد دانشگاهی سووال کرد آقای رئیس کجاست که او پاسخ داد: در مرخصی حضور دارد.
احمدی هم با لبخندی تلخ گفت: من مطمئن هستم که او هیچ وقت روز شنبه‌ها سر کار نمی‌آید.
گفته می‌شود، این مدیر سازمان جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد را رها کرده و او در این مدت حضور تیم جدید مدیریتی ارشد استان  دیداری با معاونین استانداری از جمله معاون عمرانی و امور اقتصادی نداشته است.
یکی از منابع مطلع گفته است که رئیس جهاد دانشگاهی حضور کمرنگی در شورای اداری استان نیز دارد.
بنا بر این گزارش، این واحد از پتانسیل‌ها و نیروهای انسانی جوان و کار بلد خوبی جهت تصدی پست ریاست برخوردار است ولی متأسفانه از نیروی انسانی خارج از واحد استفاده می‌شود که عواقب جبران ناپذیری برای واحد خواهد داشت، نه اینکه هیچ دستاوردی برای واحد نداشته بلکه متحمل هزینه‌های زیاد مالی شده است.
عدم ارتباط مستمر با حوزه استانداری، حضور کمرنگ در شورای اداری استان، دیدار با معاونین و مدیران کل استانداری از دلایل ضعف رئیس سازمان جهاد دانشگاهی به شمار می‌رود.
عدم پرداخت مابه‌التفاوت سال 96 همه کارکنان از دیگر مشکلات سازمان می‌باشد و این در حالی است رئیس سازمان جهاد دانشگاهی هر ماه حدود 15 میلیون تومان هزینه برای این واحد جهاد دانشگاهی دارد.
حقوق رئیس سازمان مدیریت جهاد دانشگاهی 12 میلیون و 500 هزار تومان می‌باشد به طوریکه هر ماه شاید 15 روز در محل کار خود حاضر شود.
نیروهای هماهنگ با سیاست‌های دولت تدبیر و امید در سازمان جهاد دانشگاهی کنار نگه داشته شدند.
او تعامل چندانی با نمایندگان استان هم ندارد به طوریکه ایمان اکبری از نیروهای دارای تجربه از سوی نماینده بویراحمد و دنا برای پست ریاست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی معرفی شد، اما آقای رئیس توجهی نکرد.
او برای دیدار با مدیران ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه استاندار و معاونین وی رغبتی از خود نشان نداده و در این مدت 9 ماه حضور علی محمد احمدی استاندار دیداری با او نداشته است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد که قریب به دو سال مسوولیت این سازمان را برعهده دارد چیزی حدود 500 میلیون تومان برای جهاد دانشگاهی هزینه داشته و این در حالی است که این جهاد یک نهاد عمومی غیردولتی به شمار می‌رود و 80 درصد از منابع مالی را خود واحد تأمین می‌کند.
هم‌اکنون واحد جهاد دانشگاهی استان در شرایط مالی بدی به سر می‌برد و آقای رئیس هم دغدغه‌ای چندانی ندارد.


کد مطلب: 401383

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401383/جهاد-دانشگاهی-کهگیلویه-بویراحمد-می-گذرد-استاندار-مطمئن-آقای-رئیس-12500000-تومان-حقوق-دریافت-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1