کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

صدور اولین پروانه تحقیق و توسعه در کهگیلویه و بویراحمد

18 تير 1397 ساعت 22:21

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از صدور اولین پروانه تحقیق و توسعه برای کارخانه آجر دهدشت با امضا مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد.


داریوش دیودیده در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان دنا اظهار داشت: شرکت نماسازان مروارید (آجر دهدشت) با داشتن پروانه بهره‌برداری و با ۴ سال سابقه، در هفته گذشته موفق شد پروانه تحقیق و توسعه خود را از مقام عالی وزارت از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کند.
وی گفت: این کارخانه با داشتن نیروهای علمی و متخصص در رشته‌های گوناگون به‌ویژه در ساختار آزمایشگاهی، تحقیق و توسعه جهت انجام فعالیت‌های تحقیقات توسعه‌ای‌ای و کاربردی و اخذ گواهی‌های مقدماتی و تکمیلی از مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران موفق شد برای نخستین بار در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد اولین پروانه تحقیق و توسعه را با تشریح مقام عالی وزارت به خود اختصاص دهد.
دیودیده اضافه کرد: این امر موجبات رونق و تولید و افزایش کمی و کیفی محصولات و همچنین افزایش صادرات را برای ایشان فراهم کند.
این مسئول بیان داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت ضمن حمایت از بنگاه‌های تولیدی صنعتی، آمادگی لازم را برای هدایت و تسهیل امر تحقیق و توسعه برای تمامی واحدهای تولیدی صنعتی را دارد و نتایج ارزشمندی در میزان بهره‌وری و افزایش کمی و کیفی محصولات آن‌ها و نهایتاً بازاریابی مطمئن خواهد داشت.
 


کد مطلب: 401379

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401379/صدور-اولین-پروانه-تحقیق-توسعه-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1