کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد

18 تير 1397 ساعت 15:42

هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان خبر داد، و گفت: ۲۸ میلیارد تومان برای این مهم اختصاص داده‌ایم.


داریوش مثنوی در نشست با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: 28 میلیارد تومان برای احداث 100 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اختصاص دادیم که امیدواریم در سال‌های آینده شاهد افزایش این مهم باشیم.
وی بابیان اینکه با همکاری بنیاد تعاون اقدام به ساخت و تجهیز درمانگاه‌های بسیج در مناطق نیازمند می‌کنیم، عنوان کرد: تاکنون 2 درمانگاه افتتاح و عملیات اجرایی ساخت برخی درمانگاه‌های دیگر نیز ادامه دارد.
مثنوی ابراز کرد: با توجه به تلاش‌های انجام‌شده بیمارستان 32 تختخوابی سپاه فتح در حال ساخت بوده که امیدواریم با پیگیری‌های انجام‌شده در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه باشیم.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه مجموعه بسیج استان آمادگی هرگونه همکاری برای تحقق اهداف برنامه‌های مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق را دارد، ادامه داد: سپاه فتح همچون سایر دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان خدمت به محرومان جامعه را در دستور کار داده و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌شود.
مثنوی اظهار داشت: 350 میلیون تومان به سازمان اوقاف و امور خیریه برای بازسازی و مرمت برخی مساجد استان اختصاص داده می‌شود البته در این زمینه پروژه‌های اجراشده و یا در حال اجرا است.
 


کد مطلب: 401371

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401371/ساخت-۱۰۰-واحد-مسکونی-مددجویان-کمیته-امداد-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1