کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای برنامه‌ریزی:

نماینده بویراحمد و دنا بالاخره از لاک دفاعی خارج شد؛ پیامک تاجگردون را پیگیری می‌کنم

18 تير 1397 ساعت 14:36

غلام محمد زارعی گفت: من در کمیسیون نظارت بر رفتار نمایندگان این مسئله و پیامک نقل و قول شده (آقای تاجگردون) را پیگیری می‌کنم.


نشست شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به جز غلامرضا تاجگردون، استاندار، معاونین و مدیران دستگاه اجرایی در ساختمان دولت در دیاسوج برگزار شد، نشستی که این بار با حواشی نسبتاً زیادی همراه بود.
یکی از حواشی این دیدار به تقابل نماینده بویراحمد و دنا و نماینده گچساران و باشت مربوط می‌شود.
زارعی در این نشست گفت: در جلسه ای که با آقای لاریجانی و متعاقباً با آقای نوبخت داشتیم که یک نامه خروجی این جلسه بود و صراحتاً در آن نامه‌ی ( نامه‌ی لاریجانی به نوبخت) به توزیع استانی اعتبارات نفتی اشاره شده است، من خواهش دارم بدلیل صراحت در موضوع در این مسئله به یک روش قانونی برسیم، من از مدیران خواهش دارم عدالت رعایت شود.
هنگامی که بحث بر روی توزیع اعتبارات نفت بین حسن نوروزی و غلام محمد زارعی بالا گرفت، فرماندار گچساران گویا از غلامرضا تاجگردون پیامکی را دریافت کرده بود و ضمن اشاره به آن گفت: آقای زارعی من مرید شما هستم اما با توجه به پیام آقای تاجگردون شما روزی که این قانون تصویب شد در مجلس حضور نداشتید. غلام‌محمد زارعی در واکنش به این صحبت رحیمی گفت: این حرف شما فرافکنی است و صحیح نیست.
بحث ما بر روی مکاتبه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی است، بحث را منحرف نکنید.
نماینده بویراحمد و دنا در ادامه گفت: من در کمیسیون نظارت بر رفتار نمایندگان این مسئله و پیامک نقل و قول شده (آقای تاجگردون) را پیگیری می‌کنم.
این صحبت‌ها نشان می‌دهد روابط میان تاجگردون و زارعی وارد فاز جدیدی شده است. شاید ریشه این صحبت‌ها را بتوان در اظهارات غلامرضا تاجگردون مبنی بر نمایندگی در بویراحمد دانست که به نظر می‌رسد چندان به مذاق زارعی خوش نیامده است. باید ببینیم با گذشت زمان آینده روابط میان این دو نماینده استان در مجلس شورای اسلامی به چه شکلی است.


کد مطلب: 401366

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401366/نماینده-بویراحمد-دنا-بالاخره-لاک-دفاعی-خارج-پیامک-تاجگردون-پیگیری-می-کنم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1