کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با امضای استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

«وحید محمدی‌تبار» مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد شد

17 تير 1397 ساعت 21:47

 با امضای علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل بحران استان منصوب شد.


علی محمد احمدی با صدور حکمی وحید محمدی تبار را به سمت مدیر کل بحران استان منصوب کرد.
 محمدی تبار اصلاح طلب، از کارکنان باسابقه و مجرب وزارت کشور، دارای مدرک فوق لیسانس علوم سیاسی و لیسانس مهندسی کشاورزی که سوابقی چون مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری، مشاور اقتصادی و سرمایه گزاری استاندار، عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، دبیر هیات عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان، مدرس دانشگاه، کارشناس منابع طبیعی، محیط زیست و آبخیزداری اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری و کارشناس مطالعات امور ایمنی اداره کل بحران استانداری در کارنامه ایشان بچشم می‌خورد.
وی از فرزندان باشت و از نیروهای نزدیک به غلامرضا تاجگردون است.
 پیش از محمدی تبار سید علی وفایی مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت. همچنین سید خداخواست موسوی سرپرستی مدیریت بحران استانداری را برای چند ماه بر عهده گرفت.
خادمی یکی از فعالان سیاسی نوشت؛ وحید محمدی تبار محور وحدت و اتصال بخش‌های مختلف اصلاح طلبی و ستادهای رئیس جمهور به استاندار است.
 محمدی تبار مدیر جدید بحران استان کسی است که بیشترین نزدیکی را به جریانات مختلف اصلاح طلبی داشته و با بزرگان اصلاحات استان چون حاج بهرام تاجگردون وعلی خواجوی و البته رئیس ستاد مرکزی روحانی در استان را دارد.
او حالا بیش از پیش نقطه اتصال و همگرایی نماینده اصلاح طلب استان و ستادهای روحانی و استاندار است و با توجه به اینکه وی رئیس ستاد خاتمی و معاون و مشاور ستاد روحانی بوده گرچه انتصابی دیر هنگام برای اعتماد به جوانان بود اما بازکردن راه وحدت تمامی جریانات همسوی دولت با استاندار است و قطعاً می‌تواند جان تازه‌ای در نیروهای اصلاح طلب استان باشد.


کد مطلب: 401351

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401351/وحید-محمدی-تبار-مدیرکل-بحران-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1