تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب : ۴۰۱۳۵۰
در کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

قطعی آب هتل جهانگردی گردشگران را کلافه کرد / جعفری: برای اینکه دستمان را بگیرید، پایمان را نکشید /جمع‌آوری جمعه بازار یاسوج قطعی است

۳
۰
قطعی آب هتل جهانگردی گردشگران را کلافه کرد / جعفری: برای اینکه دستمان را بگیرید، پایمان را نکشید /جمع‌آوری جمعه بازار یاسوج قطعی است
کبنا ؛امروز (یکشنبه 16 تیرماه) کارگروه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
جعفری مدیر جهانگردی یاسوج در این نشست با بیان اینکه شب گذشته قطعی آب هتل جهانگردی باعث سرگردانی و کلافگی گردشگران و مسافران شد، اظهار کرد: گردشگران زیادی شب گذشته در هتل جهانگردی یاسوج با بی‌آبی شب را به صبح رساندند که فکری به حال این مشکل کنید.
وی عنوان کرد: با هر یک از مسؤولان مربوطه آب و فاضلاب که تماس گرفتیم حاضر  به پاسخگویی نبودند و می‌گویند به ما ربطی ندارد.
سرمایه‌گذار هتل جهانگردی یاسوج ادامه داد: سال گذشته همین معضل را داشتیم و اگر حل نشود می‌رویم آب می‌خریم، سال گذشته هم پول دادیم که آب بخریم اما به ما ندادند.
جعفری اضافه کرد: می‌توانیم از رودخانه آب بخریم اما برای سلامتی مسافران و گردشگران این کار را انجام نمی‌دهیم، از سرمایه‌گذار حمایت کنید و برای اینکه دستمان را بگیرید پایمان را نکشید.
در ادامه شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد گفت: با قلندری مدیر آب و فاضلاب شهری یاسوج تماس گرفتیم و مدعی شد آب تا کنتور وجود دارد اما به دلیل فرسودگی شبکه هتل جهانگردی، آب وارد شبکه نمی‌شود.
این مسؤول عنوان کرد: موضوع را بررسی و کارشناسی می‌کنیم و در صورتی که خلاف این موضوع ثابت شود با مسؤول آب و فاضلاب شهری یاسوج برخورد می‌کنیم.
سید یعقوب فرجی معاون بهره‌برداری آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انشعابات هتل جهانگردی یاسوج متعلق به سال‌های قبل از پیروزی انقلاب است و با توجه به بالا بودن هتل جهانگردی نسبت به مخزن و شیب زیاد، آب باید پمپاژ شود.
عزیز فیلی معاون استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم در خصوص آب هتل جهانگردی گفت: آبرسانی به این مجتمع گردشگری در سال 52 صورت گرفته و فرسوده بودن دلیل اصلی قطع آب است.
وی عنوان کرد: فرمانداری بویراحمد در جهت رفع این مشکل اقدامات و پیگیری‌های لازم را داشته باشد.
استفاده از معماری ایرانی-اسلامی در طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد
عزیز فیلی در این نشست با اشاره به لزوم ایجاد بازارچه صنایع دستی اظهار کرد: بازارچه صنایع دستی از ضروریات استان گردشگرپذیر کهگیلویه و بویراحمد است لذا شهرداران استان این موضوع را مدنظر داشته باشند.
معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست در خصوص استفاده از معماری ایرانی اسلامی در طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی گفت: کمیته سیما و منظر شهری استان تشکیل و در این خصوص اظهار نظر کند.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از ابنیه و بناهای تاریخی استان مربوط به دوره هخامنشی و ساسانی است، اظهار داشت: از این المان‌ها برای طراحی پروژه‌ها الگو بگیریم لذا مصوبات این نشست تنها روی کاغذ نباشد و عملیاتی شود.
این مسؤول در ادامه سخنان خود به تعیین روز استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: 17 تا 20 خرداد برای هفته استان کهگیلویه و بویراحمد پیشنهاد شده که بعد از طرح در شورای فرهنگ عمومی مصوب خواهد شد.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان این نشست در خصوص اختصاص اعتبار جشنواره‌های استانی گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ردیفی برای اختصاص اعتبار به جشنواره‌های استان اختصاص دهد.
جمع‌آوری جمعه بازار یاسوج قطعی است
شهردار یاسوج گفت: جمع‌آوری جمعه بازار یاسوج به دلیل ایجاد گره ترافیکی قطعی است.
نستهن مقدم اظهار کرد: سه مکان پارک غدیر، پارک مهرورزی و پارک آبشار برای راه‌اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی پیشنهاد شده است.
شهردار یاسوج بیان کرد: شهرداری راغب به همکاری با میراث فرهنگی است اما بهتر است قبل از هر چیزی مکان‌های پیشنهادی مورد بررسی قرار گیرد، هم‌اکنون بازارچه‌ صنایع دستی به صورت موقت در فلکه جهاد یاسوج برپا است.
وی عنوان کرد: صنایع دستی متنوع و مختلفی در سطح استان تولید می‌شود اما لازم است بازارچه دائمی برای فروش محصولات راه‌اندازی شود.
این مسؤول عنوان کرد: جمع‌آوری جمعه بازار یاسوج قطعی است و در مکان جدید راه‌اندازی می‌شود که می‌توانیم در مکان در حال احداث جمعه بازار، غرفه برای بازارچه دائم صنایع دستی اختصاص دهیم.
در ادامه سید حسین کاظمی مدیر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری بازارچه صنایع دستی در فلکه جهاد انتقاد کرد و خطاب به شهردار یاسوج گفت: پیاده‌رو متعلق به مردم است اما شهردار یاسوج با واگذار پیاده‌روی فلکه جهاد باعث ایجاد گره ترافیکی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
کناری فکر میکنه با خط و نشون کشیدن بهش میگن "دانا و کاربلد"؟؟؟
اگه یک ماه بی وقفه کار کنه، هم به اندازه یک روز مهندس قلندری کار نکرده...
فقط کت و شلوار پوشیدن و پشت میز نشستن نشونه مدیریت نیست.
خیلی باید کار کنی تا بپای مهندس قلندری برسی.
United Kingdom
اقای جعفری سرمایه گذار هتل جهانگردی ؟؟؟؟ واقعا چه جوری هر جور مطلب میزنید ایشون کارمتد شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی بود /
Iran, Islamic Republic of
ایشون سرمایه گذار هتل جهانگردی هستن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابت اطلاعات غلط ایشون مدیر مجموعه بودند و الان هم اخراج شدند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1