کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شهردار یاسوج:

 70 هزار متر مربع از معابر شهر یاسوج آسفالت شد

17 تير 1397 ساعت 19:55

شهردار یاسوج گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده نهضت آسفالت خیابان‌های این شهر آغاز شده است.


 دکتر نستهن مقدم صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آسفالت برخی معابر مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد عمری 30 ساله و شاید بیشتر دارند که به معضلی برای مردم تبدیل شده و یکی از خواسته‌های بحق ولی نعمتان انقلاب از مسئولان مدیریت شهری اصلاح وضع موجود است.
وی با تاکید بر اینکه بنا به خواسته مردم روکش آسفالت برخی معابر شهر یاسوج جزو اولویت‌های امسال شهرداری است، عنوان کرد: در اجرای عملیات نهضت آسفالت معابر در یاسوج اولویت با خیابان‌های بوده که آسفالت آن‌ها غیر قابل تردد است.
مقدم از آغاز طرح نهضت آسفالت در معابر شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: در این طرح تاکنون 70 هزار متر مربع آسفالت در برخی معابر اولویت دار اجرا شده است.
وی تصریح کرد: معابر شهرک بلکو، پل سوم بشار به سمت گلزار شهدا، 30متری رضائی‌ها ، 20 متری آزادگان و خیابان کمال الملک از جمله معابری بوده که در ماه‌های اخیر آسفالت شده و یا کار آسفالت این معابر در دست اجرا است.
شهردار یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه بدون هیاهوی رسانه‌ای و تبلیغاتی و با وجود محدودیت‌های مالی به جد پیگر توسعه عمران شهری و ارتقای خدمات در شهر هستیم، بیان کرد: تاکنون ‌افزون‌بر 45 میلیارد ریال اعتبار بابت آسفالت معابر شهر یاسوج در قالب طرح نهضت آسفالت هزینه شده است.


کد مطلب: 401348

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401348/70-هزار-متر-مربع-معابر-شهر-یاسوج-آسفالت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1