تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب : ۴۰۱۳۲۹
در نشست شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد

نوروزی: اختصاص 42 درصدی اعتبارات استانی کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
نوروزی: اختصاص 42 درصدی اعتبارات استانی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛حسن نوروزی عصر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: در 3 ماهه نخست امسال 80.4 درصد اعتبارات استانی، ارتقای شاخص‌ها و تبصره 180، 53.5 درصد اعتبارات 0.27 درصد مالیات بر ارزش‌افزوده، 64.9 درصد نفت و گاز و 9.6 درصد متفرقه تخصیص‌یافته است.
وی بابیان اینکه امسال در بسیاری از شاخص‌ها کاهش اعتبارداریم، عنوان کرد: از محل اعتبارات استانی، ارتقای شاخص‌ها و تبصره 180 امسال 108 میلیارد و 800 میلیون تومان، از محل اعتبارات 3 درصد نفت و گاز 226 میلیارد و 700 میلیون تومان، از محل 0.27 درصد مالیات بر ارزش‌افزوده 25 میلیارد و 600 میلیون تومان و از محل تفرقه جزء 18 نیز 299 میلیارد 300 میلیون تومان به این استان اختصاص‌یافته است.
نوروزی ابراز کرد: سال گذشته از محل اعتبارات ملی-استانی شده 201 میلیارد تومان به استان اختصاص یافت که این میزان امسال به 205 میلیارد تومان رسید که تاکنون 119 میلیارد تومانان معادل 54 درصد تخصیص‌یافته است.
وی با تأکید بر اینکه تا 30 تیرماه باید کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌ها تشکیل و بعدازآن موافقت‌نامه‌ها را مبادله‌کنیم، ادامه داد: همچنین امسال از محل اعتبارات ملی 193 میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی استان اختصاص یافت در حالی سال گذشته این مبلغ 248 میلیارد تومان بوده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: سرجمع اعتبارات این استان با مشارکت یک هزار و 400 میلیارد تومان و بدون مشارکت یک هزار و 200 میلیارد تومان است.
نوروزی تأکید کرد: رعایت الزامات قانونی دستورالعمل‌ها، توجه به پروژه‌های نیمه‌تمام که تا پایان سال 97 به پایان می‌رسد، اهمیت موضوع بحران آب و مدیریت تنش آبی، تأمین اعتبار برای پروژه‌های با ماهیت استانی در توزیع اعتبارات لحاظ شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

هماى رحمت
United Arab Emirates
. نوروزى
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1