کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش

دانشگاه چرام روح و جان تازه می‌گیرد!

16 تير 1397 ساعت 20:05

در نشستی که با حضور عدل هاشمی نماینده کهگیلویه بزرگ، احمد عریان سرپرست دانشگاه یاسوج، فتاحی اصل فرماندار چرام و بهشاد رئیس دانشگاه صنعت و معدن که در یاسوج برگزار شد، مسائل مربوط به دانشگاه و همچنین نیازهای آن مدنظر قرار گرفت.


نماینده کهگیلویه بزرگ در این نشست نسبت به تثبیت و تکمیل رشته‌های دانشگاه صنعت و معدن چرام و همچنین تکمیل ساختمان‌های موردنیاز این دانشگاه و به خصوص مستقل شدن آن را خواستار شد، و قول مساعد دادند که در روند این امور از سرپرست دانشگاه یاسوج پشتیبانی و نسبت به موانع پیشرو ایشان را در کلیه زمینه‌های مربوطه یاری‌رسان باشند.
فرماندار چرام در این نشست نیز به مهم بودن این دانشگاه برای شهر چرام تأکید کرد، و گفت: دانشگاه چرام یکی از راه‌های رسیدن به توسعه است، و همچنین می‌تواند این شهرستان را در مقام توجه مسئولان بالادستی قرار دهد.
بهشاد ریاست دانشگاه صنعت و معدن در این نشست نیز کمبودها و مشکلات عدیده را برشمرده و از ریاست دانشگاه درخواست رسیدگی عاجل کردند.
 احمد عریان سرپرست دانشگاه یاسوج نیز در این نشست نیز قول مساعد دادند که از هیچ کمکی فروگذاری نکنند و نسبت به رفع مشکلات مساعدت لازم را مبذول دارند.
 

----------------------------------------------------
گزارش از سید قربانعلی موسوی شیرازی
روزنامه‌نگار و فعال فرهنگی رسانه‌ای چرام
 


کد مطلب: 401326

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401326/دانشگاه-چرام-روح-جان-تازه-می-گیرد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1